Incerc sa deschid eu un topic pe aceasta tema. Deocamdata ma rezum la o fotografie cu un astfel de vagon.
- Foto: Daniel
Date tehnice:Seria vagonului dupa reconstructie: 26-16, cod Bmee
Lungimea peste tampoanele necomprimate: 26800 mm
Distanta intre pivotii crapodinei: 19500 mm
Lungimea sasiului intre fetele traverselor frontale: 25500 mm
Latimea cutiei vagonului peste tabla albiei de podea: 2780 mm
Inaltimea maxima a vagonulu: 4630 mm
Inaltimea planseului peste muchia superioara a sinei etaj inferior: 360 mm / etaj superior: 2470 mm / spatiul cu un singur etaj: 1255 mm
Tipul boghiului: Görlitz VI
Ampatamentul boghiului: 2500 mm
Ecartament: 1435 mm
Diametrul cercului de rulare nou: 920+4 mm
Sarcina maxima pe osie: 16 t
Aparat de tractiune: Fisa UIC 520
Aparat de ciocnire: Fisa UIC 528
Inaltimea nominala a tampoanelor de la nivelul sinei: 1060 mm
Aparat de legare: Fisa UIC 520
Tara vagonului: 49,9 t ± 0,5 t
Viteza maxima de circulatie: 140 km/h
Raza minima a curbei in care se inscrie curse de exploatare cu V = 50 km / h: 150 m la curbe in S R 1/2 cu dreapta intermediara: 150 m
curse de incercare cu o viteza de pana la 10 km/h cu cuplajul desfacut: 90 m
Iluminat incandescent si fluorescent: 24 V c.c.
Baterie de acumulatoare cu intretinere redusa: 24 V c.c., 420 Ah
Instalatia de frana: KE - P-A
Alimentarea cu energie electrica:1500 V /50 Hz
Intercomunicatia: SR 8117/1,2-2000
Latimea coridorului: 500 mm
Numar de locuri: clasa 1: 30 / clasa a II-a: 68
Numar cabine WC: 2
Functii si dotari tablou comanda diagnoza cu transmiterea datelor la distanta.