Siemens Desiro

Siemens Desiro

Mesajde Vladyz pe 16 Oct 2010, 18:57

Conceptul si realizarea acestuia

Desiro.JPG


Asa cum s-a aratat deja, familia de vehicule DESIRO a fost conceputa in viziunea "unul pentru toti", adica un vehicul care sa poata acoperi o paleta cat mai larga de utilizari:
• familia DESIRO este printre putinele care cuprind atat automotoare Diesel, cat si electrice;
• configuratiile posibile ale trenului acopera toate fluxurile probabile de calatori, de la linii secundare putin frecventate si pana la serviciul suburban (S-Bahn);
• configuratia variabila a interiorului si adaptabilitatea inaltimii platformelor de acces si a podelei permit utilizarea trenurilor in cele mai diverse conditii de trafic si servicii (de exemplu, linie pentru deservirea aeroporturilor).
Alte avantaje importante pentru operator, pentru calator si mediu si care au fost luate in consideratie la proiectare sunt:
• adaptarea puterii vehiculului la cerintele de trafic sau topografice se realizeaza prin conceptul modular al actionarii;
• design-ul modern al interiorului si cel al exteriorului permit operatorului sa-si realizeze propria imagine de firma (corporate identity);
• conceptia modulara a vehiculului conduce la existenta unui numar mare de piese si subansambluri identice, la o reducere a cheltuielilor de aprovizionare si de intretinere, precum si la o reducere substantiala a cheltuielilor pe ciclul de viata;
• in vederea indeplinirii solicitarilor clientului privind facilitatea accesului, s-au facut eforturi de a adapta inaltimea acceselor la cea a peroanelor, iar interiorul a fost realizat utilizand cat mai putine trepte, rampe sau portiuni inaltate.
Ca urmare, familia de vehicule cuprinde doua grupe: trenurile articulate, tot mai apreciate in anumite segmente de piata, si trenurile conventionale, compuse din vagoane individuale. Pot fi realizate astfel trenuri automotoare cu o lungime cuprinsa intre 25,5 m si circa 105 m, cu o capacitate de 115 pana la 600 de calatori. Lungimea vagoanelor intermediare poate fi adaptata in functie de cerintele de trafic. Pentru a se putea realiza valorile de acceleratie necesare, in cazul automotoarelor Diesel dotate cu un agregat propulsor in fiecare vehicul de capat, configuratia maxima a trenului se limiteaza la trei vagoane. Aceasta configuratie se dovedeste a fi confirmata de practica, deoarece majoritatea liniilor cu fluxuri mari de calatori sunt deja electrificate.

Detalii tehnice

Cutia vehiculului este construita integral din aluminiu si e prevazuta cu elemente de prindere standardizate pentru fixarea tuturor componentelor vehiculului. In vederea asigurarii posibilitatii executarii locale a constructiei, a fost prevazuta si o varianta din otel a cutiei vehiculului. Fiind o componenta modulata, cutia vehiculului se bazeaza pe solutii constructive si tehnologice standardizate, care, in limita variantelor disponibile, se pot adapta necesitatilor de exploatare si cerintelor clientului. Aceste variante difera, in principal, prin inaltimea podelei sau dispozitia usilor si a ferestrelor. Miezul conceptului il reprezinta modulele de baza functionale, care sunt in stransa legatura cu restul subsistemelor si componentelor. Un concept-platforma modulara este caracterizat de o definire clara si de respectarea stricta a interfetelor mecanice, electrice, de comunicare, termice, acustice si de alta natura in conceptia generala a vehiculului.
In dorinta de a asigura un design variabil pentru vehicul, partile frontale sunt construite din material plastic armat cu fibra de sticla, asamblate permanent, prin lipirea cu un strat gros de adeziv, de structura de baza. In afara formei cunoscute a automotoarelor seriei 642 si EMG 312, firma TriCon Design GmbH a mai elaborat si alte forme constructive ale capetelor vehiculului. In limitele respectarii anumitor cerinte tehnice, se poate realiza un design individual corespunzator dorintelor clientului.
Echipamentul de actionare este amplasat intotdeauna pe vehiculele de capat. Toate subansamblurile mari (motor Diesel si transmisie, transformator, convertor/invertor) sunt amplasate in spatele sau deasupra boghiurilor extreme. In functie de necesitati si posibilitati, se amplaseaza si echipamentele auxiliare tot in vehiculele de capat. In acest fel se obtine o zona cu podeaua joasa si usor accesibila in cea mai frecventata parte, cea din mijlocului vehiculului, in timp ce capetele, cu podeaua mai inalta, sunt considerate zone linistite, frecventate indeosebi de calatorii de lung parcurs. Aceasta configuratie este avantajoasa si din punctul de vedere al repartizarii greutatii aderente, deasupra boghiurilor de capat, care sunt intotdeauna motoare.
Pentru aceasta familie de vehicule se utilizeaza subsisteme si componente definite unitar. Gama catalogului de componente se extinde asupra tuturor sistemelor electrice si mecanice ale vehiculului. Plecand de la conceptul modular al vehiculului insusi si de la utilizarea unor subsisteme functionale cu interfete bine definite - cum ar fi amenajarea compartimentului pentru calatori si a cabinelor de conducere, comanda vehiculului, climatizarea sau sistemul de tractiune si de franare -, s-a pus un accent deosebit si pe o conceptie modulara a componentelor insesi. Multitudinea de variante definite de diferitele configuratii ale vehiculului, echipamentele de actionare, tensiunile de alimentare s.a. pot fi realizate in mod rational numai prin sisteme modulare si la nivelul componentelor. Exemple de succes in acest domeniu ar fi:
- familia de boghiuri SF 5000 (boghiuri conventionale si Jakob);
- sisteme de reglaj si diagnoza pe baza sistemului bus performant (MVB/WTB) conform standardului TCN si componente hard /soft SIBAS;
- convertor cu IGBT al sistemelor SIBAC si SIBEST pentru sistemele de tractiune si auxiliare.
Utilizarea consecventa a solutiilor standardizate la nivelul componentelor conduce la unele avantaje asemanatoare cu cele ale intregului vehicul si in ceea ce priveste siguranta exploatarii sau stocurile. Considerate ca principiu de baza al executiei, atat pentru constructor, cat si pentru subconstructori, solutiile standardizate la nivelul componentelor creeaza astfel premisele unor timpi scurti de livrare.
Toate constructiile - atat pentru cutia vehiculului si boghiuri, cat si pentru subansambluri si componente - au fost realizate cu ajutorul tehnicilor 3D-CAD. Aceste mijloace permit reprezentari grafice ale variantelor (virtual prototyping) si permit clientului alegerea anticipata a design-ului dorit. In acest scop este utilizata banca de date SIMUKIT, un mijloc auxiliar pentru descrierea interfetelor si a componentelor cuprinse in stocul de solutii disponibile.
Solutiile combinative optime si respectarea solicitarilor individuale ale clientilor au condus deja la realizarea si vanzarea a 209 trenuri din familia DESIRO.

Concluzii

Prin realizarea familiei de vehicule DESIRO ca urmare a dezvoltarii unor produse deja existente, s-a putut crea, intr-un timp deosebit de scurt, un concept pentru un vehicul de transport regional a carui diversitate si multifunctionalitate pot deveni un exemplu. O data cu aparitia primelor vehicule de serie s-au pus bazele viitoarelor proiecte din Europa si din intreaga lume. Sa speram ca noul concept flexibil si inovativ al familiei va tine pasul cu progresul tehnologic din industria constructoare de material rulant, dar si cu dorintele specifice ale clientilor, iar noile vehicule DESIRO sa se poata adapta cu succes conditiilor specifice de exploatare feroviara din tara noastra.
Detalii boghiu.JPG

Detalii far.JPG

Detalii Serie.JPG

Detalii cupla si goarna.JPG

Detalii Garantie.JPG

Sursa:www.cfr.ro
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Siemens Desiro

Mesajde Trifu22 pe 19 Oct 2010, 00:21

VARZAA!!! incearca sa mergi cu supozitoru pe Bucuresti - pitesti - craiova
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Siemens Desiro

Mesajde Andrei Irimescu pe 12 Ian 2011, 10:00

desiro.JPG

desiro2.JPG

desiro3.JPG

:dance: :dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Siemens Desiro

Mesajde Daniel pe 12 Ian 2011, 10:56

Chiar dragute pozele tale :) Imi aduc aminte de primul drum cu o astfel de rama in urma cu multi ani, de la Tulcea la Bucuresti. Pe vremea aceea fumatul nu era interzis la CFR, dar tocmai fusese interzis in "sageti". Uite asa, am fumat eu vreo 3 tigari pe hol... Pe la a treia, "Nashu" care statea intins pe niste banchete, mimand ca doarme, descaltat si cu cascheta pe frunte, imi spune foarte calm: "Stinge-o..." Am ramas uimit si l-am intrebat ca "de ce?". La fel de calm mi-a raspuns ca in sageata nu se mai fumeaza. Dupa care am trecut la somn fortat pina la destinatie de ciuda ca nu pot fuma. M-am ales cu dureri de oase ingrozitoare din cauza scaunelor incomode, atata drum. La intrarea in Bucuresti Nord, "Nashu" a facut un gest dragutz si m-a trezit din somn: "Shefu, hai, trezirea, spala-te pe fata, ca am ajuns." M-am trezit cu greu si de atunci nu mi-am mai dorit sa circul cu astfel de rame. :lol:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Siemens Desiro

Mesajde Andrei Irimescu pe 22 Ian 2011, 21:11

Va multumesc pentru aprecieri domnule Daniel.
Siemens Desiro in Gara de Nord
PB130057.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Siemens Desiro

Mesajde Vladyz pe 28 Ian 2011, 20:19

Un siemens desiro in zona Velenta.
DSCF3380.jpg

DSCF3381.jpg
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Siemens Desiro

Mesajde Andrei Irimescu pe 02 Feb 2011, 18:58

Siemens Desiro:
desiro.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Siemens Desiro

Mesajde Vladyz pe 06 Mar 2011, 20:38

Sobolanii Desiro au revenit pe Personalul de Cluj:
DSCF3692-2.jpg
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Siemens Desiro

Mesajde Andrei Irimescu pe 18 Mai 2011, 10:05

Cateva fotografii realizate pe 15 Mai 2011.
DSCN3367.JPG
DSCN3368.JPG
DSCN3390.JPG
DSCN3391.JPG

Foaie de parcurs
DSCN3402.JPG
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Siemens Desiro

Mesajde Trifu22 pe 18 Mai 2011, 21:21

Observam cu atentie vegetatia feroviara care incetul cu incetul castiga tot mai mult teren
Sa fie oare din cauza drenajului ? :think: intreb si eu
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Siemens Desiro

Mesajde ANDU2100CP pe 22 Mai 2011, 19:40

POZA CU NOUL APARAT FOTO - NIKON D3100 - DSLR CU OBIECTIV NIKON 18-55

SAGEATA ....jpg
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Siemens Desiro

Mesajde Tudor Radu pe 02 Sep 2011, 17:47

AUTOMOTOARE DESIRO PE TRENURILE PERSONALE BUCURESTI-PIETROSITA!!!!!!!!! :twisted: AU INNEBUNIT CEI DE LA CFR ?
AM MERS SPECIAL AZI SA VAD CE MAI MISCA PRIN GARA TARGOVISTE SI AM RAMAS NEPLACUT SURPRINS SA VAD CA FOSTUL TREN P9108 (ACTUAL 18208) ARE IN COMPUNERE 2 AUTOMOTOARE DESIRO!! IN 6 LUNI AU DISTRUS VAGOANELE 20-55 CUM O SA AJUNGA BIETELE DESIRO PE ACESTE PERSONALE? IN CURAND O SA VEDEM TRENUL P9103 CU CINESTIE CE VAGOANE CUM AR FI 19/21-70 SAU 19/21-76. NU CRED CA AUTOMOTOARELE DESIRO VOR REZISTA MULT PE ACESTE PERSONALE. MAI BINE LE-AR BAGA IN WEEKEND PE UN ACCELERAT BUCURESTI NORD-SLANIC SAU UN RAPID BUCURESTI NORD CONSTANTA! I NICI UN CAZ PE TRENURILE PERSONALE BUCURESTI PITEROSITA!!! :x :x
Salvati linia Targoviste-Ploiesti Sud !
Avatar utilizator
Tudor Radu


Mesaje: 47
Membru din: 28 Aug 2011, 07:57
Localitate: Targoviste

Re: Siemens Desiro

Mesajde Andrei Irimescu pe 03 Sep 2011, 00:01

Desiro in Gara de Nord :)
DSCN2916.JPG
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Siemens Desiro

Mesajde Andrei Irimescu pe 30 Dec 2011, 01:08

DSCN5847.JPG
Gata de plecare!
DSCN5848.JPG
DSCN5904.JPG
DSCN6001.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Siemens Desiro

Mesajde Andrei Irimescu pe 15 Ian 2012, 18:42

Cateva automotoare Desiro suprinse astazi ;)
DSCN6061.JPG
DSCN6067.JPG
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Siemens Desiro

Mesajde ANDU2100CP pe 25 Mai 2013, 13:50

O sageata ''in blana'' pe M800 , Branesti 13-mai-2013

SACARBA ALB.jpg
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Siemens Desiro

Mesajde Alex Avram pe 12 Iun 2013, 20:22

2584-IR 1981(Bucuresti N.-Tulcea)
Imagine
Alex Avram


Mesaje: 553
Membru din: 25 Feb 2010, 20:38
Localitate: FETESTI

Re: Siemens Desiro

Mesajde Alex Avram pe 27 Iun 2013, 21:13

IR.1980 1981 1984 -Fetesti
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Alex Avram


Mesaje: 553
Membru din: 25 Feb 2010, 20:38
Localitate: FETESTI

Re: Siemens Desiro

Mesajde Ramona - Dark Queen pe 28 Iun 2013, 09:34

traiasca sobolanii :twisted:
Stimati cetateni romani, luptati pentru tara voastra, dragi pasionati feroviari luptati pentru pastrarea patrimoniului feroviar, nu permitet ca acesta sa ajunga fier vechi!
Imagine
Avatar utilizator
Ramona - Dark Queen


Mesaje: 144
Membru din: 03 Iun 2012, 14:34
Localitate: Sibiu.Brasov M 200; Braila M 700; Constanta

Re: Siemens Desiro

Mesajde Alex Avram pe 30 Iun 2013, 21:44

Desiro 2554 va saluta de jos-Fetesti IR1980
Imagine
Alex Avram


Mesaje: 553
Membru din: 25 Feb 2010, 20:38
Localitate: FETESTI

Re: Siemens Desiro

Mesajde ANDU2100CP pe 07 Iul 2013, 13:04

Un soarice pe 901 vazut din epava garii tartasesti . 6-iul-2013

COCIOABA.jpg
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Siemens Desiro

Mesajde Alex Avram pe 16 Iul 2013, 11:51

2576
Imagine
Alex Avram


Mesaje: 553
Membru din: 25 Feb 2010, 20:38
Localitate: FETESTI

Re: Siemens Desiro

Mesajde Andrei98 pe 19 Iul 2013, 14:22

Acum 6 ani stiu ca am mers cu desiro pe un accelerat bucuresti-brasov, cred ca daca stateam tot drumul pe scaun ma scoteau din el in scaunul cu rotile.
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Siemens Desiro

Mesajde Daniel pe 19 Iul 2013, 16:27

Andule, s-ar putea ca peste cativa ani sa poti face poze si din epava Garii de Nord la cum merge treaba pe la noi... :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Siemens Desiro

Mesajde Andrei98 pe 19 Iul 2013, 19:04

Din pacate,orice e posibil in Romania!
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Următorul

ÃŽnapoi la Clasa 96 / Class 96

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki