Hai sa mai spargem putin gheata si sa lasam la o parte delfinii, pentru masina 474-023-5 a CFR Marfa, repartizata la un marfar compus din 28 de Eacs-uri. Cu dedicatie speciala pentru Daniel, mare fan al convoiurilor de marfa!
Ma mir cum de ai prins acest delfin asa de tarziu,mai ales ca acolo e ,,teritoriul` sau,el apartinand Depoului Brasov.Mie imi lipsesc doar doi delfini,si anume: -delfinul 895 -delfinul 742
O locomotiva EA a operatorului SOFTRANS din clasa 47 fotografiata in Predeal. Ma scuzati pentru calitate dar era destul de dimineata iar lumina nu era prielnica.
Aia in mod normal este locomotiva seria 40, nicidecum 47. Nu stiu ce i-a apucat pe operatorii astia de au facut o varza totala cu seriile masinilor....totul o manea...dupa ureche ...
Stiu ca ala este numarul, o stiu bine locomotiva. Doar ca numarul n-are nicio treaba cu configuratia ei. In realitate este un 40 obisnuit la fel ca toate celelalte. De asta spun ca nu stiu pe ce principiu au reclasat-o ca 470.
In realitate numarul masinii ar trebui citit asa: 47-0774-7. Ei bine, e clar ca nu are cum sa aiba aceeasi configuratie ca cele din Clasa 47 ale CFR Marfa. Nu pare modernizata si nici nu am auzit vreodata ca aceasta masina sa fi fost imbunatatita ca performante tenice...
Pai nu este. Eu pe 774 o stiu de cand a iesit de la modernizat, inca de acum 6 ani. Seria initiala a fost 40-0774-6. A fost de altfel, a doua masina modernizata in sistem icol din tara, prima fiind 783. Pe urma au urmat si cele de la Calatori si restul. Deci clar pe atunci nici nu se punea problema existentei clasei 47 de astazi.
Ce e de mentionat ca, dimpreuna cu EA 817 au fost primele doua locomotive dotate cu inductoare pentru MAV, si omologate sa circule in Ungaria. De altfel au si facut-o acum cativa ani, unde au facut servici pentru TrainHungary.
Ca astazi a ajuns un rablament, nu mai intereseaza oricum pe nimeni...
Asta chiar este o informatie extrem de interesanta! Daca mai aveti astfel de informatii referitoare si la alte masini ar trebui sa le aduceti in prim plan - in definitiv inafara de poze mai trebuie sa venim si cu date din activitatea si istoria masinilor preferate.