Orient-Express 2011

Re: Orient-Express 2011

Mesajde zimbrulcarpatin pe 06 Sep 2011, 09:12

Orient Express vazut prin obiectivul 'greierasului' meu. :mrgreen:

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
zimbrulcarpatin


Mesaje: 233
Membru din: 25 Dec 2009, 20:14
Localitate: Bucuresti

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Daniel pe 06 Sep 2011, 10:43

Imagini proaspete de la Chiajna cu Orient Express:

Masinile 65-0989-7 a Dep. Oradea si 65-0915-2 a Dep. B.C. cu Orient Express la Chiajna, 6 sept 2011.jpg
Masinile 65-0989-7 a Dep. Oradea si 65-0915-2 a Dep. B.C. cu Orient Express la Chiajna, 6 sept 2011 / Foto: Daniel


Cele doua masini si vagoanele Orient Express.jpg
Cele doua masini si vagoanele Orient Express / Foto: Daniel


Primul vagon al trenului.jpg
Primul vagon al trenului / Foto: Daniel


Pasagerii saluta din mers.jpg
Pasagerii saluta din mers / Foto: Daniel


Vagon restaurant al Orient Express.jpg
Vagon restaurant al Orient Express / Foto: Daniel


Vagon de dormit al aceluiasi tren.jpg
Vagon de dormit al aceluiasi tren / Foto: Daniel


Alte vagoane de dormit.jpg
Alte vagoane de dormit / Foto: Daniel


Un vagon englezesc al trenului.jpg
Un vagon englezesc al trenului / Foto: Daniel


Alte vagoane originale ale trenului.jpg
Alte vagoane originale ale trenului / Foto: Daniel


:dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Vladyz pe 06 Sep 2011, 11:01

Daniel, tin sa precizez faptul ca EGM 65-0989-7 este a depoului Cluj Napoca, Oradea nu mai are depou pentru calatori demult :lol:. Felicitari pentru instantanee!
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Andrei Irimescu pe 06 Sep 2011, 11:08

Astazi,Orient Express a plecat catre Instambul.De data aceasta a fost prezenta si o televiziune la Gara de Nord :)
DSCN3251.JPG
DSCN3253.JPG
DSCN3255.JPG
DSCN3256.JPG
DSCN3257.JPG
DSCN3258.JPG
DSCN3260.JPG
DSCN3262.JPG
DSCN3280.JPG
DSCN3287.JPG
DSCN3290.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Daniel pe 06 Sep 2011, 11:15

Interesante pozele Andrei! :clap: Pot sa va spun de prin culisele Orient Express ca la iesirea din Chiajna trenul a trebuit sa incetineasca din cauza unui trecator neatent care probabil traversa liniile. Orice incident a fost evitat de catre mecanic si trenul si-a continuat mersul catre Giurgiu.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Orient-Express 2011

Mesajde dec pe 06 Sep 2011, 11:50

Televiziunea respectiva a fost Antena3. Stiu asta pentru ca la 30 de minute dupa plecarea VSOE-ului din GDN Bucuresti m-a sunat bunica mea care mi-a zis ca tocmai ne-a vazut la Antena3 :))) :dance: :shifty:
Be a railway fan ! :-D
Avatar utilizator
dec


Mesaje: 52
Membru din: 02 Sep 2011, 23:04
Localitate: București/Giurgiu

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Daniel pe 06 Sep 2011, 20:05

Iata si filmul zilei de astazi:



:dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Vladyz pe 06 Sep 2011, 20:32

Un film de exceptie cu Orient Express fata de celelalte postate in cursul zilei de astazi si de ieri. Tin sa ii felicit pe toti care au participat la filmare. Bravo baieti! :clap: :clap:
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Andrei Irimescu pe 06 Sep 2011, 21:06

Felicitari Daniel pentru clip!Felicitari baietilor pentru filmari :clap: :clap:
Iata si clipul meu de astazi :)
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Daniel pe 09 Sep 2011, 00:49

Foarte interesanta si originala filmarea de la Breaza! ;) Ne vom revedea Sambata aceasta cu Orient Express-ul cand se va intoarce din Turcia. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Andrei Irimescu pe 10 Sep 2011, 20:27

Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Andrei Irimescu pe 10 Sep 2011, 21:26

Astazi,Orient Express s-a intors de la Istanbul :) Am reusit sa fac cateva poze si in interiorul vagonului restaurant.
DSCN3346.JPG
DSCN3352.JPG
DSCN3363.JPG
DSCN3370.JPG
DSCN3384.JPG
DSCN3375.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Andrei Irimescu pe 10 Sep 2011, 21:28

Vagonul restaurant
DSCN3387.JPG
DSCN3388.JPG
DSCN3389.JPG
DSCN3390.JPG
DSCN3391.JPG
DSCN3393.JPG
:dance:
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Daniel pe 10 Sep 2011, 21:43

Absolut superb Andrei! Cred ca la ora asta esti primul pasionat de trenuri din Romania care fotografiaza in acest tren! Felicitarile mele sincere! Esti clar cel mai tare! ;) :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Vladyz pe 10 Sep 2011, 22:31

Cine stie pentru ce este acel cablu rosu conectat la ambele EGM-uri? :lol: (Este o intrebare la care ii stiu raspunsul, nu intreb din curiozitate)
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Vlad0012 pe 10 Sep 2011, 22:46

Vladyz scrie:Cine stie pentru ce este acel cablu rosu conectat la ambele EGM-uri? :lol: (Este o intrebare la care ii stiu raspunsul, nu intreb din curiozitate)


Ca sa nu te crezi atot stiutor iti raspund eu : este cablul de multipla traciune
ImagineImagine

Aleargă în vănt mănâncă şine
Şi electroni zvâcnesc în vene
Dar pulsul monstrului titanic,
E anonimul, un mecanic.
Avatar utilizator
Vlad0012


Mesaje: 539
Membru din: 04 Feb 2010, 22:28
Localitate: Timisoara

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Vladyz pe 11 Sep 2011, 01:19

Comanda multipla.
Vladyz


Mesaje: 1461
Membru din: 27 Dec 2009, 02:01

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Andrei Irimescu pe 11 Sep 2011, 14:21

Orient Express a plecat astazi catre Paris.Au fost cateva probleme(puteti sa le urmariti in clip).Sper sa va placa!
Andrei Irimescu


Mesaje: 1467
Membru din: 06 Ian 2011, 22:37

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Daniel pe 11 Sep 2011, 15:23

Ei bine, ceva mai in detaliu si incidentul de azi, prezentat intr-o forma haioasa - in definitiv traim in Romanina, nu? Hai sa ne amuzam cu Orient Express!



:lol:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Orient-Express 2011

Mesajde adycfrbucuresti pe 11 Sep 2011, 17:21

Orient Express ROMANIA 2011 filmat de pe podul din Halta Carpati in data de 10.9.2011.

Ultima oară modificat de adycfrbucuresti pe 11 Sep 2011, 17:36, modificat de 2 ori în total.
Avatar utilizator
adycfrbucuresti


Mesaje: 257
Membru din: 16 Dec 2009, 00:26
Localitate: Bucuresti

Re: Orient-Express 2011

Mesajde adycfrbucuresti pe 11 Sep 2011, 17:34

Orient Express in Gara de Nord 6.9.2011

Avatar utilizator
adycfrbucuresti


Mesaje: 257
Membru din: 16 Dec 2009, 00:26
Localitate: Bucuresti

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Trifu22 pe 13 Sep 2011, 17:47

asaaa...
sa recapitulam:




⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Orient-Express 2011

Mesajde adycfrbucuresti pe 17 Sep 2011, 12:18

Orient Express in Gara de Nord 11.9.2011



Vizionare Placuta!!!
Avatar utilizator
adycfrbucuresti


Mesaje: 257
Membru din: 16 Dec 2009, 00:26
Localitate: Bucuresti

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Chev Celios pe 17 Sep 2011, 15:18

Orientul intrand in Bucuresti Nord pe 10.09.2011
Avatar utilizator
Chev Celios


Mesaje: 434
Membru din: 15 Iul 2010, 22:30

Re: Orient-Express 2011

Mesajde Daniel pe 23 Sep 2011, 02:29

Inainte de a incepe sa uitam si de acest eveniment important (sosirea in Romania a Venice Simplon Orient Express) haideti sa privim mai cu atentie o parte din vagoanele ce alcatuiesc acest faimos tren, in numar de 15 bucati. Trenul este format din patru tipuri de vagoane: de dormit, bar, restaurant si de serviciu (destinat personalului ce deserveste acest tren).

Garnitura Orient Express la linia 10 a Garii de Nord.jpg
Garnitura Orient Express la linia 10 a Garii de Nord / Foto: Daniel


Din pacate multe din vagoanele originale ale trenului, nu mai exista, o mare parte fiind casate pe la inceputul anilor '80. Dupa anul 1977 cand vechea companie CIWL a declarat falimentul, flota de vagoane a acesteia a fost vanduta mai multor companii (nationale - pentru care erau inchiriate de obicei, sau private) din Franta, Anglia, Italia, Spania, Germania, Austria, Danemarca, Olanda.

Imagine
Photo by Joel TASMA - posibil vagonul nr. 3791 in anul 1978 asteptand taierea in remiza Massy Palaiseau, Francia.

Odata cu inceputul anilor '20 ai secolului trecut, CIWL a trecut la inlocuirea tuturor vagoanelor vechi cu cutie de lemn cu unele noi, cu cutie metalica. In anul 1926, pa langa aceste noi vagoane, s-au introdus si doua noi scheme de vopsire: cea bleu si cea aurie (Linia Albastra - Blue Line si Sageata Aurie - Flèche d´Or pe ruta Paris - Calais, dupa trasele celebre ale vremii).

Vagoanele garniturii ce a vizitat Romania, sunt vagoane ce au operat candva prin Anglia, Belgia si Franta. O parte au fost detinute de catre diferite companii private sau nationale din Europa. Printre producatori enumar: Saltley (Anglia), Les Ateliers Metallurgiques din Nivelles (Belgia), Ateliers D'aytre (Francia), precum si Shetwick England ce au fabricat vagoane sub licenta Pullman (SUA). Din pacate vechiul producator italian Breda nu apare in aceasta garnitura. De asemenea, au disparut definitiv din compunerea acestor trenuri, vagoanele de bagaje...

Imagine


Este interesant de observat faptul ca boghiurile sunt de un tip special, similare cu cele Y 32, moderne, cu franare pe disc si bare anti-tangaj. Practic sunt schimbate fata de cele originale, probabil realizate in atelierele din Italia ale companiei care le detine in zilele noastre. Lungimea vagoanelor (intre tampoane) este standard indiferent de tip: 23.50m. De retinut ca statia domiciliu a acestor vagoane este Venetia.

Dar hai sa le urmarim in imagini, fara prea multe explicatii de aceasta data. Promit ca pe viitor voi reveni cu mai multe informatii. ;)

Vagoane de dormit, inmatriculate ca seria 06-70 (tip Lx) Vagoanele au fost construite de catre Metro Cammel (in principal) in anul 1929 si incadrate ca tip Lx10 (detineau 10 cupeuri tip single) iar o parte au fost ulterior reconstruite ca Lx16 si Lx20 (unele compartimente fiind convertite pentru pat dublu). Cele ale VSOE au fost reconstruite ca Lx18 (unul din compartimente transformat in dusuri sau spatiu de serviciu, dotate cu aer conditionat si boghiuri moderne):

Ultimul vagon al Orient Express pe 10.09.2011 in Gara de Nord.jpg
Ultimul vagon al Orient Express pe 10.09.2011 in Gara de Nord / Foto: Daniel


Vagonul de dormit nr. 3482 al CIWL.jpg
Vagonul de dormit nr. 3482 al CIWL / Foto: Daniel


Placuta fabricant (vagon tip Metropolitan Carriage - fabricat de Saltley, Anglia) si proprietar vagon.jpg
Placuta fabricant (vagon tip Metropolitan Carriage - fabricat de Saltley, Anglia) si proprietar vagon / Foto: Daniel


Detaliu scara, placuta fabricant, cablu alimentare electrica si tampon.jpg
Detaliu scara, placuta fabricant, cablu alimentare electrica si tampon / Foto: Daniel


Detaliu boghiu.jpg
Detaliu boghiu / Foto: Daniel


Detaliu inscriptii RIC si cutii acumulatori.jpg
Detaliu inscriptii RIC si cutii acumulatori / Foto: Daniel


Cutii acumulatori si alte prize laterale de 24v ale vagonului.jpg
Cutii acumulatori si alte prize laterale de 24v ale vagonului / Foto: Daniel


Detaliu sigla istorica CIWL si serie vagon.jpg
Detaliu sigla istorica CIWL si serie vagon / Foto: Daniel


Fereastra a vagonului.jpg
Fereastra a vagonului / Foto: Daniel


Detaliu vagon de dormit cu nr. de inv. 3482.jpg
Detaliu vagon de dormit cu nr. de inv. 3482 / Foto: Daniel


Placuta cu directia trenului.jpg
Placuta cu directia trenului / Foto: Daniel


Un vagon de dormit al CIWL (nr.3483).jpg
Un vagon de dormit al CIWL (nr.3483) / Foto: Daniel


Acelasi vagon la peronul liniei 10 al garii de Nord.jpg
Acelasi vagon la peronul liniei 10 al garii de Nord / Foto: Daniel


Ferestre ale vagonului nr. 3483.jpg
Ferestre ale vagonului nr. 3483 / Foto: Daniel


Vagonul de dormit nr. 3482 al CIWL.jpg
Vagonul de dormit nr. 3482 al CIWL / Foto: Daniel


Detaliu placuta fabricant.jpg
Detaliu placuta fabricant / Foto: Daniel


Detaliu ferestre vagon.jpg
Detaliu ferestre vagon / Foto: Daniel


Sigla aurie a CIWL.jpg
Sigla aurie a CIWL / Foto: Daniel


Fereastra a holului catre cupeu.jpg
Fereastra a holului catre cupeu / Foto: Daniel


O placuta pe care apare si Bucurestiul alaturi de Sinaia....jpg
O placuta pe care apare si Bucurestiul alaturi de Sinaia... / Foto: Daniel


Alte vagoane de acelasi tip in compunerea VSOE.jpg
Alte vagoane de acelasi tip in compunerea VSOE / Foto: Daniel


Acuplare intre doua vagoane enlgezesti seria 06-70.jpg
Acuplare intre doua vagoane enlgezesti seria 06-70 / Foto: Daniel


Personalul trenului lucreaza fara oprire.jpg
Personalul trenului lucreaza fara oprire / Foto: Daniel


Detaliu de usa a vagonului.jpg
Detaliu de usa a vagonului / Foto: Daniel


Detaliu roata si cutie de osie.jpg
Detaliu roata si cutie de osie / Foto: Daniel


Boghiu al vagonului 3482.jpg
Boghiu al vagonului 3482 / Foto: Daniel


Capatul aceluiasi vagon.jpg
Capatul aceluiasi vagon / Foto: Daniel


In stanga jos, sacii cu lenjerii uzate.jpg
In stanga jos, sacii cu lenjerii uzate / Foto: Daniel


Vagoane de dormit tip Lx cu 10 compartimente cu un singur pat, construite in anul 1929 de catre fabricantul francez Entreprises Industrielles Charentaises. Si acestea au fost reconstruite ulterior si recompartimentate ca Lx16 si Lx20, cu unele compartimente refacute pentru pat dublu. Ca si celelalte, sunt dotate cu o cabina de dus, aer conditionat si boghiuri moderne (Lx18 pentru VSOE). O parte a acestor vagoane au fost adaptate la ecartament larg pentru Spania.

Un alt vagon de dormit nr. 3543 din seria 'Blue Line'.jpg
Un alt vagon de dormit nr. 3543 din seria 'Blue Line' / Foto: Daniel


Inscriptie si boghiu al aceluiasi vagon.jpg
Inscriptie si boghiu al aceluiasi vagon / Foto: Daniel


Producatorul a fost o firma franceza 'Entreprises Industrielles Charentaises[..] Ateliers D'Aytre.jpg
Producatorul a fost o firma franceza 'Entreprises Industrielles Charentaises[..] Ateliers D'Aytre / Foto: Daniel


Detaliu ferestre si placuta directie a vagonului nr. 3543.jpg
Detaliu ferestre si placuta directie a vagonului nr. 3543 / Foto: Daniel


Ferestre catre cupeurile vagonului.jpg
Ferestre catre cupeurile vagonului / Foto: Daniel


Alte ferestre catre cabinele dormitor.jpg
Alte ferestre catre cabinele dormitor / Foto: Daniel


Detaliu sigla CIWL si inscriptii vagon de dormit nr. 3543.jpg
Detaliu sigla CIWL si inscriptii vagon de dormit nr. 3543 / Foto: Daniel


Alte ferestre cu storurile trase.jpg
Alte ferestre cu storurile trase / Foto: Daniel


Un boghiu al vagonului nr. 3543.jpg
Un boghiu al vagonului nr. 3543 / Foto: Daniel


In stanga cele trei vagoane de dormit ale trenului prezentate mai devreme.jpg
In stanga cele trei vagoane de dormit ale trenului prezentate mai devreme / Foto: Daniel


Vagoane de serviciu - construite in anul 1929 de catre compania belgiana Les Ateliers Metallurgiques din Nivelles. Au 10 compartimente dormitor, cu o toaleta si un grup de dusuri, boxa, pentru angajatii ce deservesc acest tren. Sunt incadrate tot in seria 06-70 la CIWL. Si aceste vagoane beneficiaza de boghiuri moderne si aer conditionat.

Detaliu al unui vagon de serviciu pentru personalul trenului, incadrat tot in seria 06-70.jpg
Detaliu al unui vagon de serviciu pentru personalul trenului, incadrat tot in seria 06-70 / Foto: Daniel


Boghiu si detaliu inscriptie al vagonului de serviciu.jpg
Boghiu si detaliu inscriptie al vagonului de serviciu / Foto: Daniel


Fabricantul a fost o firma belgiana 'Les Ateliers Metallurgiques'  din Nivelles..jpg
Fabricantul a fost o firma belgiana 'Les Ateliers Metallurgiques' din Nivelles / Foto: Daniel


Si acest vagon are statie domiciliu Venezia.jpg
Si acest vagon are statie domiciliu Venezia / Foto: Daniel


Vagonul de serviciu al VSOE cu nr. 3912.jpg
Vagonul de serviciu al VSOE cu nr. 3912 / Foto: Daniel


Din nou celebra sigla a CIWL-ului.jpg
Din nou celebra sigla a CIWL-ului / Foto: Daniel


Catre un vagon 'bar'.jpg
Catre un vagon 'bar' / Foto: Daniel


O alta placuta a fabricantului pe acest vagon.jpg
O alta placuta a fabricantului pe acest vagon / Foto: Daniel


Cel doua vagoane nr. 3912 si nr. 3674.jpg
Cele doua vagoane nr. 3912 si nr. 3674 / Foto: Daniel


Vagoanele bar incadrate in seria 09-70, vagoane construite in perioada anilor 1929 - 1931 de catre societatea franceza [b]Entreprises Industrielles Charentaises, Aytré[/b] sub licenta Pullman. O parte din ele se afla in proprietatea SNCF, ca si cel prezentat de mine (achizitionat dupa 1977 de la CIWL). Aceste vagoane au facut parte candva din fostul Pullman Orient Express tren aflat candva in proprietatea CIWL. Vagonul prezentat (fabricat in 1931) a efectuat serviciul pe trenuri expres intre Paris si Le Havre, Cherbourg, Dieppe, pe trenurile: Sud Express, Le Capitole si Flèche d'Or.

Vagon bar cu nr. 3674 din seria 'Fleche D'or' ('Sageata de Aur').jpg
Vagon bar cu nr. 3674 din seria 'Fleche D'or' ('Sageata de Aur') / Foto: Daniel


Inscriptia aurie a acestui vagon.jpg
Inscriptia aurie a acestui vagon / Foto: Daniel


Detaliu fabricant francez al vagonului (Ateliers D'Aytre). vagonul a efectuat serviciu si la SNCF.jpg
Detaliu fabricant francez al vagonului (Ateliers D'Aytre). vagonul a efectuat serviciu si la SNCF / Foto: Daniel


Usa si scara acestui vagon bar nr 3674.jpg
Usa si scara acestui vagon bar nr 3674 / Foto: Daniel


Boghiu si numar al vagonului (3674).jpg
Boghiu si numar al vagonului (3674) / Foto: Daniel


Placuta cu directia trenului a acestui vagon bar.jpg
Placuta cu directia trenului a acestui vagon bar / Foto: Daniel


Vagonul este incadrat la seria 09-70.jpg
Vagonul este incadrat la seria 09-70 / Foto: Daniel


Unul din capetele vagonului bar.jpg
Unul din capetele vagonului bar / Foto: Daniel


Detaliu vagon bar si inscriptie in Italiana.jpg
Detaliu vagon bar si inscriptie in Italiana / Foto: Daniel


Detaliu placuta fabricant si inscriptie a vagonului in care este precizat ca ne aflam in capatul 2 al acestuia.jpg
Detaliu placuta fabricant si inscriptie a vagonului in care este precizat ca ne aflam in capatul 2 al acestuia / Foto: Daniel


Usa din capatul 2 al vagonului.jpg
Usa din capatul 2 al vagonului / Foto: Daniel


Acelasi vagon bar la linia 10 a Garii de Nord.jpg
Acelasi vagon bar la linia 10 a Garii de Nord / Foto: Daniel


Vagonul restaurant este incadrat in seria 08-70 la CIWL. Acesta este fabricat in anul 1926 de catre compania Shetwick (Anglia) sub licenta Pullman (tip C2) si are o forma deosebita. Una din ferestre (probabil cea a toaletei) este de forma ovala decorata cu un vitraliu deosebit de frumos. Vagonul suprins de mine poarta numarul 4095 si a apartinut candva companiei britanice The Birmingham Railway Carriage & Wagon.

Detaliu al vagonului restaurant nr 4095.jpg
Detaliu al vagonului restaurant nr 4095 / Foto: Daniel


Unul din capetele acestui vagon restaurant si o fereastra ovala cu vitralii.jpg
Unul din capetele acestui vagon restaurant si o fereastra ovala cu vitralii / Foto: Daniel


Detaliu al fabricantului (Shetwick England) si al fostei companii ce l-a detinut (The Birmingham Railway Carriage & Wagon).jpg
Detaliu al fabricantului (Shetwick England) si al fostei companii ce l-a detinut (The Birmingham Railway Carriage & Wagon) / Foto: Daniel


Placuta cu directia de pe acest vagon tip C2.jpg
Placuta cu directia de pe acest vagon tip C2 / Foto: Daniel


Acelasi vagon de fabricatie engleza, tip C2.jpg
Acelasi vagon de fabricatie engleza, tip C2 / Foto: Daniel


Un ultim detaliu al ferestrei toaletei, cu vitraliu si a ferestrei salonului, tipic englezeasca.jpg
Un ultim detaliu al ferestrei toaletei, cu vitraliu si a ferestrei salonului, tipic englezeasca / Foto: Daniel


Sigla aurie a CIWL si pe acest vagon restaurant seria 08-70.jpg
Sigla aurie a CIWL si pe acest vagon restaurant seria 08-70 / Foto: Daniel


Inscriptia in Italiana a vagonului 4095.jpg
Inscriptia in Italiana a vagonului 4095 / Foto: Daniel


Peste vagonul nr. 4095 al VSOE se asterne umbra unui Rapid de Constanta tras la linia 9.jpg
Peste vagonul nr. 4095 al VSOE se asterne umbra unui Rapid de Constanta tras la linia 9 / Foto: Daniel


Ferestre ale vagonului nr. 4095.jpg
Ferestre ale vagonului nr. 4095 / Foto: Daniel


La final va las in compania unui panoramic ce cuprinde cele doua vagoane bar si restaurant ale trenului suprinse de mine:

Vagonul bar 3674 si cel restaurant 4095 ale VSOE.jpg
Vagonul bar 3674 si cel restaurant 4095 ale VSOE / Foto: Daniel


:dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

AnteriorUrmătorul

ÃŽnapoi la DISCUTII GENERALE DESPRE TRENURI / GENERAL DISCUSSIONS ABOUT TRAINS

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki