La CFR Istoria se taie cu autogenul...

La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 16 Feb 2012, 21:45

De cateva zile am auzit pe ici pe colo, niste zvonuri conform carora vagoane de epoca ale CFR sunt taiate undeva la Gara Obor din Bucuresti. In zona se aflau de cativa ani garate (aruncate) un numar de 5 vagoane de epoca, ce au facut parte pana pe la finele anilor '90 inceputul anilor 2000 din fostul tren turistic al SFT, denumit "Trenul BucurestI" daca nu ma insel. Vagoanele erau: un Hecht german de pe la 1924, un Breda italienesc de prin aceeasi perioada, doua bucati BMX-uri fabricate pe la inceputul anilor 1900 cu sasiul original pe osii nu pe boghiuri, si un Astra Arad restaurant din anul 1936, un vagaon pe care epntru prima data l-am vazut in vara anului trecut la Obor si cred ca singurul de acest tip din Romania care in aceasta dupa amiaza a inceput sa fie matrasit... Nu intru in prea multe detalii referitor la aceste vagoane, insa din pozele facute in vara anului trecut, aratau destul de bine, si nu necesitau decat o revopsire. Oricum ele aratau cu muuuult mai bine decat cele de la Muzeul de la Sibiu din cate am vazut de prin pozele altora. Ma intreb oare cine de la SFT (Societatea Feroviara de Turism) a decis aruncarea la fier vechi a acestor vagoane de epoca, in conditiile in care multe tari din jur si din toata lumea ar da orice sa mai aiba asa ceva... Hai sa vedem cum aratau in vara anului trecut:

NBor 176.jpg
Foto: Daniel

NBor 170.jpg
Foto: Daniel

NBor 196.jpg
Foto: Daniel

NBor 283.jpg
Foto: Daniel

NBor 223.jpg
Foto: Daniel

NBor 226.jpg
Foto: Daniel

NBor 227.jpg
Foto: Daniel

NBor 220.jpg
Foto: Daniel

NBor 221.jpg
Foto: Daniel

NBor 254.jpg
Foto: Daniel

NBor 266.jpg
Foto: Daniel

NBor 245.jpg
Foto: Daniel

NBor 244.jpg
Foto: Daniel

NBor 243.jpg
Foto: Daniel

NBor 238.jpg
Foto: Daniel

NBor 177.jpg
Foto: Daniel


Pe la jumatatea lui Ianuarie 2012 am mai trecut prin zona si erau tot acolo...

Tfr 386.jpg
Foto: Daniel

Tfr 376.jpg
Foto: Daniel

Tfr 378.jpg
Foto: Daniel

Tfr 379.jpg
Foto: Daniel

Tfr 381.jpg
Foto: Daniel

Tfr 384.jpg
Foto: Daniel

Tfr 385.jpg
Foto: Daniel


Astazi dupa amiaza alarmat de cateva poze aparute pe net zilele trecute, am dat o fuga impreuna cu Mihaita sa vedem si noi ce se intimpla. Iata ce am descoperit. Sunt doar o parte din imaginile suprinse astazi...

Tob 002.jpg
Foto: Daniel

Tob 003.jpg
Foto: Daniel

Tob 005.jpg
Foto: Daniel

Tob 006.jpg
Foto: Daniel

Tob 007.jpg
Foto: Daniel

Tob 013.jpg
Foto: Daniel

Tob 014.jpg
Foto: Daniel

Tob 015.jpg
Foto: Daniel

Tob 016.jpg
Foto: Daniel

Tob 018.jpg
Foto: Daniel

Tob 019.jpg
Foto: Daniel

Tob 020.jpg
Foto: Daniel

Tob 021.jpg
Foto: Daniel

Tob 022.jpg
Foto: Daniel

Tob 024.jpg
Foto: Daniel

Tob 025.jpg
Foto: Daniel

Tob 027.jpg
Foto: Daniel

Tob 032.jpg
Foto: Daniel

Tob 058.jpg
Foto: Daniel

Tob 059.jpg
Foto: Daniel

Tob 061.jpg
Foto: Daniel

Tob 071.jpg
Foto: Daniel

Tob 073.jpg
Foto: Daniel

Tob 074.jpg
Foto: Daniel

Tob 108.jpg
Foto: Daniel

Tob 116.jpg
Foto: Daniel

Tob 192.jpg
Foto: Daniel

Tob 193.jpg
Foto: Daniel

Tob 194.jpg
Foto: Daniel

Tob 195.jpg
Foto: Daniel

Tob 196.jpg
Foto: Daniel


Am sa va arat in schimb, ceea ce fac austriecii, maghiarii si englezii in Romania, undeva in zona Brad, in atelieriele domnului Georg Hocevar, un austriac impatimit de trenuri si de salvarea lor, care a reusit sa salveze fost fabrica de vagoneti minieri de la Criscior si sa o transforme intr-o uzina de reparatii material rulant istoric de exceptie. Ce am gasit acum vreo 2 ani pe la domnul Hocevar: un automotor cu aburi englezesc, adus de undeva dintr-o colonie a lor de prin tarile calde, intr-un hal de degradare de neconceput, pe care domnul Hocevar l-a refacut din resturi. Mai apoi cateva vagoane de cale ingusta austriece degradate mai rau decat cele de la Obor pe care le-a facut ca noi. Ultima treaba foarte tare: un vagon acoperit de marfa de linie ingusta cu cutie de lemn, pe 3 osii, adus intr-o stare jalnica din Ungaria, pe care domnul Hocevar l-a readus la starea initiala (zic eu chiar mai bine decat a fost vreodata). Haideti sa vedeti ca nu va mint:

Bn2 300.jpg
Foto: Daniel

Bn2 302.jpg
Foto: Daniel

Bn2 297.jpg
Foto: Daniel

Bn2 298.jpg
Foto: Daniel

Bn2 301.jpg
Foto: Daniel

Bn2 316.jpg
Foto: Daniel

Bn2 321.jpg
Foto: Daniel


Acuma: ce au facut cei indrituiti oficial sa apere aceste valori ale Istoriei Romaniei care dispar zilele acestea sub autogenul firmelor de fier vechi? [pasaj eliminat] Domnul Mircea Dorobantu, directorul celui mai jalnic muzeui din Bucuresti, Muzeul CFR: s-a jucat cu trenuletele de plastic pe noua diorama a lui Vescu instalata pe bani grei la acelasi muzeu, ai carui pereti stau sa cada, a carui arhiva de documente vechi e vai de mama ei prin suboluri pline de apa, cu patrimoniul lasat vraiste si la mana unora si altora din CFR Calatori care il dau la fier vechi, etc.

Niciunul din acesti "distinsi domni" ingineri sau ce or mai fi fost la viata lor (nu stiu ce ale activitati "colaterale" au mai prestat la viata lor de au ajuns in functii mari) nu au iesit in presa, nu si-au asumat riscuri, pentru a salva aceste comori ale oricarei cai ferate din lume! [pasaj eliminat] Dorobantu a tacut ca sa nu-si piarda cumva functia si trenuletele de plastic cu care se joaca si acum, la o varsta cam inaintata...

Ce au facut oficialii de la CFR Calatori??? MATREATA!

NImeni nu s-a opus... Adio Romania, adio Istorie, adio Patrimoniu Feroviar! CFR-ul odihneasca-se in pace, iar calaii sai sa fie "rasplatiti" dupa merit! Dumnezeu nu doarme!

Inca nu s-au atins de Breda si de Hecht! Se mai poate face ceva pe ultima suta de metri oare????

BMX-urile au fost taiate, la Astra s-a inceput in seara asta...

UPDATE: Neoficial am inteles ca cineva s-ar fi sesizat in aceasta privinta si se incearca ceva. Om vedea maine. Oricum e pacat... :(
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde zimbrulcarpatin pe 17 Feb 2012, 11:48

Postez instantaneele luate de mine. Am preferat sa pun in special pe cele trase la 200 mm...

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
zimbrulcarpatin


Mesaje: 233
Membru din: 25 Dec 2009, 20:14
Localitate: Bucuresti

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 17 Feb 2012, 12:56

Fac un apel catre toti cei care iubesc trenurile, si in special catre domnii: Radu Bellu, Nan Florin, Georg Hocevar, Serban Lacriteanu, Ilie Popescu si oficialii CFR sa trecem peste animozitatile din trecut si sa colaboram pentru salvarea Patrimoniului Istoric al Caii Ferate Romane! Sa nu uitam ca multe din vagoanele si locomotivele vechi ale noastre, indiferent de provenienta, au facut Istorie si au fost adesea, subiectul scrierilor marilor nostri prozatori si poeti.

Imagine
Sursa

Sa nu uitam ca anul acesta s-au implinit 160 de ani de la nasterea marelui dramaturg I.L. Caragiale, in ale carui scrieri trenul este adesea subiectul principal. Haideti sa oferim pe mai departe si generatiilor viitoare ocazia de a calatori intr-o zi in vagoanele in care au calatorit si celebrele sale personaje, sa oferim generatiilor viitoare parfumul epocilor de demult! Va multumesc anticipat si sper din tot sufletul sa fiu auzit, si dumneavoastra domnilor sa reusiti salvarea Istoriei feroviare a Romaniei!


P.S. Daca doriti sa colaboram va asteptam sa ne contactati pe adresa forumului: railnet.ro_reclamatii@yahoo.com Mai sunt si altele de salvat si nu putem reusi decat impreuna!
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde zimbrulcarpatin pe 17 Feb 2012, 13:21

Conteaza pe mine Dane! Numai impreuna putem sa reusim! :!:
Avatar utilizator
zimbrulcarpatin


Mesaje: 233
Membru din: 25 Dec 2009, 20:14
Localitate: Bucuresti

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Trifu22 pe 17 Feb 2012, 13:29

In timp ce noi umblam pe linii pentru a prinde ceva trenuri, altii in Gara Obor taie vagoane istorice, baietii de la SAAF, probabil cu aprobarea domnului MIRCEA DOROBANTU care este sef de patrimoniu (muzeistica) si a domnului RADU BELLU pentru a-si umple burtile cu fier banii rezultati in urma vinderea lor la fier vechi

CER ATITUDINE, maine sa PROTESTAM ca pasionati feroviari in GARA OBOR.
Asta daca sunteti adevarati pasionati si VA PASA DE ISTORIA CFR. Nu merg scuze cu "n-am timp" avand in vedere ca maine este VINERI si nu aveti ore sambata (sau munca).
Poate pur si simplu nu va pasa si ar trebui sa va lasati de acest hobby.

Va astept AZI 17 Februarie ora 16:00 in Gara obor pentru un protest!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 17 Feb 2012, 14:23

Dane, hai sa nu aruncam cu noroi aiurea si sa acuzam oamenii de ceea ce nu au facut. Eu nu cred ca oamenii enumerati de tine scot bani din fier vechi, etc. Din cate am inteles recent, nici ei nu au aflat la timp de aceste lucruri. S-a intimplat ceva pe la actualul SFT care in urma cu ceva vreme a scos pe BRM (Bursa Romana de Marfuri) mai multe vagoane de calatori. Totul s-a facut foarte repede si clar ca s-a produs ceea ce vedem astazi. Cred ca si eu am avut o reactie de moment, insa nici tu nu trebuie sa ai reactii exagerate. Hai sa incercam sa ne calmam si sa judecam rational pentru a gasi solutii impreuna cu toata lumea pentru a face niste lucruri bune. Multumesc pentru intelegere!

UPDATE: Se vorbeste neoficial despre o tentativa a domnului Lacriteanu de a salva o parte din aceste vagoane impreuna cu domnul Bellu. Daca este adevarat si se va reusi asta, tin sa-i asigur pe cei doi domni si colaboratorii lor de tot sprijinul si respectul meu. Sa speram ca este adevarat si se va reusi ceva bun.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 17 Feb 2012, 15:41

Nu stiu cat de adevarat este, insa, din surse neoficiale se pare ca nu se mai poate face nimic nici pentru cele doua vagoane ramase intregi. Ele au fost vandute demult catre firma de valorificare a fierului vechi si cam asta a fost povestea. Asadar vor ramane cele cateva poze facute de-a lungul timpului cu ele si speranta ca pe viitor, CFR-ul va incerca sa nu mai comita astfel de erori. Singura solutie in opinia multora ar fi desfiintarea SFT-ului care a gasit ca unica solutie de rentabilizare a societatii vanzarea acestor active la fier vechi, in loc sa le fi folosit in scopuri turistice si sa scoata profit cu ele din buzunarele strainilor cu dare de mana care viziteaza Romania. In tarile din jur se scot bani frumosi din activitatile turistice feroviare. La noi nu... Este si asta, printre altele, o consecinta directa a politicii FMI-ului din pacate... O solutie ar fi desfiintarea SFT-ului si trecerea materialului rulant istoric de urgenta in categoria patrimoniu.

Sunt dezamagit total de ceea ce se intimpla in tara asta de doi bani si nu mai am ce comenta, Pacat... :(

P.S. Imi cer scuze daca intr-un accent de suparare dusa prea departe am jignit pe cineva.

Va las in compania acestui film care cred ca spune totul...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde zofei.2006 pe 17 Feb 2012, 22:04

De daca Dorobantu refuza sa le bage in patrimoniu ajung sa fie vandute la fier vechi, vad ca prefera sa arunce cu bani in trenulete de jucarie, muzeul sta sa cada cu subsolu inundat, etc..
Ultima oară modificat de zofei.2006 pe 18 Feb 2012, 16:27, modificat 1 dată în total.
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 17 Feb 2012, 22:29

Din surse pe care nu le pot divulga, am inteles ca "parintele" trenului matrasit zilele acestea, denumit "BucurestI" este nimeni altul decat domnul Serban Lacriteanu. Omul a incercat zilele acestea memorii peste memorii si peste tot a cam fost lasat balta. Se pare ca Radu Bellu a incercat sa-l ajute, insa fara prea mare succes pe moment. Totusi o raza de speranta ar mai fi...

In alta ordine de idei: parcul de locomotive de la Sibiu, precum si celelalte locomotive expuse prin tara, aflate intr-o stare absolut deplorabila apartin patrimoniului Muzeului CFR. Cum arata cladirea si exponatele acestui muzeu? JALNIC!!!! Si stiu ce vorbesc deoarece in meseria mea am reusit in scurt timp sa vad absolut toate muzeele din Bucuresti si va spun ca unul mai distrus ca asta nu am vazut! :scared-shocked:

Eu unul imi declar in mod public admiratia totala fata de domnul Lacriteanu "un vagonar" asa cum zicea dansul, si chiar unul de exceptie! Imi declar dezinteresul total fata de gasca de copii batrani care se joaca cu trenulete de plastic si afiseaza un mare dezinteres fata de Patrimoniul Feroviar al Romaniei... :snooty:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 19 Feb 2012, 16:41

Din cate am aflat recent, domnul Radu Bellu incearca sa gaseasca o solutie pentru salvarea celorlalte doua vagoane ramase. Sa-i ajute Dumnnezeu sa faca asta. Daca reuseste, impreuna si cu apelul nostru lansat pentru salvarea lor, atunci va asigur ca se va bucura de tot respectul si aprecierea mea si mai ales a tuturor pasionatilor feroviari din Romania! Stiu ca dansul mai poate face ceva. Asadar, sa-i tinem pumnii!!! :clap: :clap: :clap:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Trifu22 pe 19 Feb 2012, 16:54

Toata chestia asta imi provoaca o scarba si o greata de nedescris :puke-front: :puke-huge: cand stiu ca s-au invesit bani aiurea, fara licitatie publica intr-o diorama cu geometrie de linie de tramvai la Muzeul CFR cand exteriorul acestuia arata jalnic si alte vagoane si locomoive ruginesc si nu se vrea sa fie bagate in patrimoniu (organele competente nu observa asta? sau doar "terorismul" de pe aici?) :law-policered:
Felicitari tuturor acelora care incearca salvarea acestor vagoane.
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 19 Feb 2012, 21:14

Am sa va dau o veste foarte proasta: ambele vagoane ramase vor fi taiate zilele acestea. Azi am vazut cum ultimele resturi din Astra restaurant erau incarcate in camionul Remat Olt si langa sasiul fostului restaurant ce va fi tocat de maine incolo, ardeau toate captuselile si mobilerul vagonului aruncate in zapada zilele trecute. Cutia vagonului a fost bucatita demult si urcata prin camion. Muncitorii urmau sa faca si ei un gratar pe focul acela, dupa o zi de munca, bineinteles. Va reveni Mihaita maine cu niste poze din seara asta. Duceti-va sa pozati ce mai puteti, ca ramanem numai cu pozele. Asta este, in alte tari pasionatii raman cu vagoanele si locomotivele vechi, de epoca, pe cand in Romania ramanem numai cu poze... Nu stiu si nici nu am sa inteleg de ce, nenorocita asta de tara numita "Romania" se afla si acum, la inceputul secolului XXI la marginea lumii civilizate... :think:

Epilog: Undeva in departare aproape de vagonul Hecht inca ramas in picioare, se afla un personaj timid, insotit de alte doua siluete acoperite de ceata si zapada. Era minion, mai grasut, si gurile rele sustin ca se joaca cu trenulete de plastic. NImeni nu stie ce cauta pe acolo, si nu avea curajul sa se apropie mai mult. Acelasi personaj a mai fost zarit in aceeasi ipostaza si zilele trecute. Buna treaba! Traiasca, sa traiasca! Oare o avea constiinta? :shhh:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde NF1-800 pe 20 Feb 2012, 02:16

Pai cam asa se valorifica istoria pe la noi...
Sad but true...
Putine sunt acele persoane care vor sa apere ce a mai ramas dar din pacate nu sunt luate in seama.
Avatar utilizator
NF1-800


Mesaje: 84
Membru din: 01 Aug 2010, 20:43

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde zimbrulcarpatin pe 20 Feb 2012, 09:51

Daniel scrie:(...) Va reveni Mihaita maine cu niste poze din seara asta. (...)


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Avatar utilizator
zimbrulcarpatin


Mesaje: 233
Membru din: 25 Dec 2009, 20:14
Localitate: Bucuresti

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde klein pe 20 Feb 2012, 15:35

Daniel scrie:Epilog: Undeva in departare aproape de vagonul Hecht inca ramas in picioare, se afla un personaj timid, insotit de alte doua siluete acoperite de ceata si zapada. Era minion, mai grasut, si gurile rele sustin ca se joaca cu trenulete de plastic. NImeni nu stie ce cauta pe acolo, si nu avea curajul sa se apropie mai mult. Acelasi personaj a mai fost zarit in aceeasi ipostaza si zilele trecute. Buna treaba! Traiasca, sa traiasca! Oare o avea constiinta? :shhh:


...poate incerca sa salveze placile vagoanelor. Cel putin placa de pe Astra era intr-o stare extraordinar de buna. Nu mai zic ca placile de pe Hech-turi sunt greu de gasit pentru ca majoritatea au fost scoase de pe vagoane in anii comunismului. Dar eu nu mi-as face iluzii ca aceste placi sunt pentru o colectie publica....
klein


Mesaje: 57
Membru din: 27 Mar 2010, 09:51
Localitate: orsova

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 20 Feb 2012, 17:52

Pai ce crezi ca vroia? Sau crezi ca alteva mai bun a facut vreodata? Oricum la Hecht s-ar putea sa nu gaseasca decat o placa de prin anii '60 de la ultima reconstructie a vagonului. Posibil sa si gaseasca ceva, dar... Ce a facut concret pentru salvarea lor? :?

UPDATE: singura sansa a celor doua vagoane ramase de a fi salvate ar fi ca maine dimineata la prima ora, cineva cu dare de mana sa achite o suma suficient de convingatoare celor de la Remat Olt pentru a salva aceste vagoane. Altfel, de maine dimineatza se incepe macelul si asupra lor, si sa nu uitam ca este vorba de un Breda original cu interioarele foarte bine pastrate si un Hecht cu interioarele intacte, ce vor disparea maine la linia 7 abatuta a Garii Obor din Bucuresti...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde klein pe 20 Feb 2012, 19:18

evident ca omul era la jefuit !
Ca doar nu pazea sa vada daca baietii respecta protectia muncii...

placa cu Linke Hofman 1924 din pozele tale este una din placile originale ale vagoanelor Hecht si sunt destul de rare.
klein


Mesaje: 57
Membru din: 27 Mar 2010, 09:51
Localitate: orsova

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 20 Feb 2012, 20:52

Iti dau dreptate in privinta placii, insa nu stiu cat de usor o va putea lua. Doar sa-i ocnvinga pe muncitorii de la Remat sa i-o decupeze cu autogenul de pe bara boghiului. Tipic pentru un cioclu...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Trifu22 pe 20 Feb 2012, 21:41

de sata ca soarecele si pisica atunci
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 20 Feb 2012, 23:54

Iata cateva imagini cu cele doua vagoane de epoca, unicat in Europa suprinse pe data de 24.08.2011 la linia 7 abatuta din Bucuresti Obor:

Vagonul Breda fabricat in Italia (la celebrele uzine din MIlano cu acelasi nume) prin perioada anilor 1930:

Breda vazut dinspre Gara Obor.jpg
Foto: Daniel


Breda vazut pe partea cealalta.jpg
Foto: Daniel


Vagonul tip Hecht fabricat in Germania in anul 1924 la uzinele Linke Hofmann:

Vagonul Hecht.jpg
Foto: Daniel


Hecht-ul din Obor catre pasarela.jpg
Foto: Daniel


NO COMMENT... :(
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Trifu22 pe 21 Feb 2012, 12:45

Dragi pasionati si pseudopasionati, va rog ca la ora 19:00 sa stati cu ochii lipiti de ecranul televizorului pe postul Antena1 la Observator deoarece echipa Railnet.ro (din care sunt si eu cu mandrie membru) isi va exprima public punctul de vedere privind taierea unor vagoane istorice unicate in Europa ce ar fi putut intra in Patrimoniu!
Nu ne-am facut reclama asa cum sustin gurile rele, doar ne-am erijat in ceea ce suntem, niste adevarati pasionati carora le pasa de ISTORIE!
Vreau sa felicit pe aceasta cale autoritatile care au facut... ce credeti voi? NIMIC!!! Au fos eficienti si de data aceasta si au stat cu mainile in san, in special sectia MUZEISTICA din cardul CFR.
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 21 Feb 2012, 16:59

Eu le multumesc din tot sufletul celor de la Antena1 pentru atentia acordata acestui subiect extrem de sensibil pentru oricine iubeste cu adevarat Calea Ferata si Istoria sa. :clap: :clap: :clap:

Din pacate nu am putut salva aceste doua vagoane ramase din deja fostul tren turistic "Bucuresti" ce va ramane doar "o legenda a Bucurestilor"... Trebuie sa mentionez ca nu trebuie sa uitam de eforturile domnului Serban Lacriteanu de a mai salva pe ultima suta de metri acest tren si de faptul ca unii care ar fi putut sa-i ofere sprijinul, au preferat "sa nu supere pe nimeni"... Tot respectul pentru dansul si cei care i-au intins o mana de ajutor, chiar daca neputincioasa, in fata distrugerii "programate" a patrimoniului feroviar romanesc...

Incercarea noastra disperata de a sensibiliza mass-media si opinia publica din Romania, nu a putut duce la salvarea lor, insa in mod sigur, prin eforturi sustinute impreuna, poate vom reusi ca astfel de nenorociri sa nu se mai intimple vreodata in tara noastra. Sper ca aceasta sa fie prima si utima tragedie de acest fel la care atat noi ca pasionati cat si opinia publica, sa asistam fara a putea face nimic... Le multumesc tuturor celor care ne-au sustinut in acest demers! :clap: :clap: :clap:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Daniel pe 21 Feb 2012, 17:30

Pentru cei ce vor sa urmareasca Observatorul Antenei1 LIVE va oferim urmatorul link: http://www.a1.ro/tv/live.html
*Nota: Este nevoie de a va crea un cont de user pe situl Antenei1 pentru a putea vizualiza programele pe internet!
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde zofei.2006 pe 21 Feb 2012, 19:49



update by Trifu22:
In acest montaj s-a strecurat o greseala. Pe burtiera pentru al doilea sincron s-a strecurat o greseala: este vorba de Mihăiță Enache nu de Mitică Tudose
English/French on PM!

Imagine Imagine
Equinoxe

Trance does not lead to drugs. It is the drug.
It's a way of sharing your deepest emotions with others.
Avatar utilizator
zofei.2006


Mesaje: 2581
Membru din: 15 Iul 2010, 21:33
Localitate: Mogosoaia, Linia CF 700, km 11+400
Avertismente: 16

Re: La CFR Istoria se taie cu autogenul...

Mesajde Alex Avram pe 21 Feb 2012, 20:22

O alegere foarte proasta!cred ca cea mai proasta alegere sa casezi un tren de epoca!!MAI AU UN PIC SI MAINE POIMAINE AUZIM CA SE CASEAZA SI ORIENT EXPRESS! :oops: :evil:
Alex Avram


Mesaje: 553
Membru din: 25 Feb 2010, 20:38
Localitate: FETESTI

Următorul

ÃŽnapoi la ISTORIE FEROVIARA / RAILWAY HISTORY

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki