de Vatmanu076 pe 30 Mar 2012, 19:25
Date tehnice : Caroseria echipata este facuta in Lyon, Franta
Firma Actia Touluse, Franta, pt. multiplexajele vehiculului
Firma ICPE-SAERP Bucuresti, pt.microprocesorul de tractiune, variatorul de tensiune continua, filtrele de retea si convertorul static al serviciilor auxiliare
Firma ICPE Bucuresti, pt. intrerupatorul automat ultrarapid
Firma IME Bucuresti pentru motorul electric de tractiune
Firma Hubner und Suhner Germania, pt. conductoarele instalatiei de forta
Firma Microelectrica Italia, Schaltbau Germania, pt. contactoarele din instalatia de forta
Firma Thoreb Suedia, pt. calculatorul de achizitie si transmitere a datelor si alte componente electronice
Firma Hanover Anglia, pt. indicatorul de traseu
Caracteristici tehnice:
-Lungime totala 12000 mm;
-Inaltime de la sol(cu captatorii trasi )
-Latime 2500 mm;
-Ecartament fata, spate
-Ampatament 6120;
-Consola fata, spate, 2710/3160;
-Garda la sol 300 mm;
-Panta maxima 18%;
-Unghiul de atac, degajare 7 grade;
-Coborare podea vehicul inclinat fata, spate 136/156 mm;
-Inaltimea podelei de la nivel sol in interior 360 mm;
-Inaltimea interioara a salonului 2250 mm;
-Deschiderea libera a usilor 1350 mm;
-Suprafata utila calatori in picioare 9,25 m/patrat;
-Masa proprie 12110+/- 3% kg.;
-Masa totala autorizata 19500 kg.;
-Maxim tehnica admisibila pe axa fata, spate 7245/12600 kg.;
-Sarcina utila( la 104 calatori cu 8 calatori/m-patrat) 7072 kg.;
-Puterea nominala instalata pt. tractiune 150 kw;
-Partile de rezistenta ale vehiculului( sasiu, carcasa, traverse) sunt executate din otel.
aracteristici tehnice dinamice:
-Viteza maxima admisa in functionare(limitata de microprocesor) 55 km/h;
-Acceleratie medie admisa la demaraj 1,1 m/s-patrat, pt. vehicul gol si 0,9 m/s-patrat, incarcat;
-Deceleratia franei electrice 1,1 m/s-patrat, pt. vehicul gol si 0,9 m/s-patrat, incarcat;
-Deceleratia de urgenta minim garantata 5 m/s-patrat;
-Franare electrica recuperativa/reostatica - pana la viteza de 5 km/h;
-Rampa maxima la sarcina nominala 12%;
-Sistem antipatinare - antiblocare ABS, ASR( control electronic, tractiune si franare).
Au instalatie de supraveghere video si instalatie de numarare a calatorilor, exista 2 camere video externe si 2 interne. Cele externe se vad la capatul ramei acoperisului in spate si langa prinderea oglinzii in fata. Interiorul este la fel cu camera in fata si in spate. Instalatia de numarare a calatorilor este instalata cu SAT.
Are geamuri mari culisante ca la Bucur LF.
Rampa este MANUALA.
Ultima oară modificat de
Vatmanu076 pe 16 Apr 2012, 17:32, modificat de 2 ori în total.
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?