Tramvaiele TATRA intra in istorie

Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Vatmanu076 pe 16 Feb 2013, 14:01

Anul asta incep casarile la TATRE.Momentan sunt doar 37 de bucati.
Lista cu vagoanele care vor fi casate, cele cu galben sunt tramvaiele care au casare aprobata de CA incepand cu data de mai 2012.
1.png

2.png

3.png

4.png
Ultima oară modificat de Vatmanu076 pe 17 Mar 2013, 18:23, modificat 1 dată în total.
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Vatmanu076 pe 16 Feb 2013, 14:47

Cateva poze de pe Tribuna RATB-istilor
11421_481617888564834_935865599_n.jpg

58864_481617691898187_2073106847_n.jpg

69681_481617798564843_858325283_n.jpg
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Daniel pe 16 Feb 2013, 14:58

Pacat ca dupa aproape 40 de ani de Istorie in Bucuresti aceste tramvaie vor deveni doar o amintire... Insa vine intrebarea: de unde are bani RATB-ul de tramvaie noi in conditiile in care stiu ca Primaria Municipiului Bucuresti se plange ca nu sunt bani... :think:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Chev Celios pe 16 Feb 2013, 15:06

Pai oricum aceste 37 de vagoane sunt trase pe dreapta de cel putin 2 ani, si cel mai rau nu vor fi inlocuite cu nimic. Poate cele cateva Bucur LF pe care le face URAC-ul pe an.
Avatar utilizator
Chev Celios


Mesaje: 434
Membru din: 15 Iul 2010, 22:30

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Daniel pe 16 Feb 2013, 15:29

Din ce am inteles cam singurul "defect" al acestor tramvaie ar fi consumul mai mare de curent fata de cele moderne. Insa, calatoria cu ele ramane comfortabila si se prezinta excelent pe traseu. Cred ca se vor pastra macar vreo doua bucati pentru Muzeul RATB. Ma gandeam mai demult la infiintarea unui traseu de tramvaie prin centrul Bucurestiului cu scop mai mult turistic, si nu numai, pe care sa circule toate tramvaiele electrice de epoca din acel muzeu, cu vatmani costumati ca pe vremuri, si in care din cand in cand sa se prezinte scurte piese de teatru, asa cum s-a facut la Sibiu in anul 2007. Ar fi o experienta interesanta. Revenind la subiect, observ si eu pe anumite linii lipsa materialului rulant si timpii destul de mari de succedare a tramvaielor. Chiar asa: cu cele doua-trei LF-uri pe an produse la URAC se poate face "primavara"?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Vatmanu076 pe 16 Feb 2013, 18:00

Dupa casarea TATRELOR, vor ajunge V3A-93/93 M FAUR/ 93 M EPC la Depoul Militari.
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Vatmanu076 pe 17 Feb 2013, 08:51

Au mai fost ridicate si #3314, #3315,#3319.
Dacă PRO înseamnă Pentru şi CON Împotrivă, de ce e Constituție şi nu Prostituție ?
Avatar utilizator
Vatmanu076


Mesaje: 2947
Membru din: 19 Mar 2012, 09:39
Localitate: Metrorex ÅŸi S.T.B. (R.A.T.B.)

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Daniel pe 17 Feb 2013, 10:04

In ritmul asta e clar ca toate vor fi taiate in scurt timp. Pacat...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde ANDU2100CP pe 17 Feb 2013, 10:33

Aseara la ora 17 am fost pana in basarab cu treaba si erau cateva tatre acolo unde intorcea 12 pe vremuri. exact la picioru podului
Avatar utilizator
ANDU2100CP


Mesaje: 3528
Membru din: 06 Feb 2010, 20:27
Avertismente: 5

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Axel pe 17 Feb 2013, 14:59

ANDU2100CP scrie:Aseara la ora 17 am fost pana in basarab cu treaba si erau cateva tatre acolo unde intorcea 12 pe vremuri. exact la picioru podului


Pai acolo intoarce momentan linia 35 care este alimentata cu Tatre SOLO.
Jos palaria pentru Tatre au fost cele mai rezistente tramvaie 8-)
III III V
Avatar utilizator
Axel


Mesaje: 50
Membru din: 05 Dec 2012, 11:54

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Axel pe 17 Feb 2013, 15:05

Cuplul #3343+#3312 pe vremea cand circula, acum asteapta casarea. :cry:

III III V
Avatar utilizator
Axel


Mesaje: 50
Membru din: 05 Dec 2012, 11:54

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Daniel pe 18 Feb 2013, 20:13

Axel, ai dreptate. Tramvaiele Tatra au fost intr-adevar cele mai solide si din cate stiu ele inca mai sunt preferate de administratiile unor mari orase ale lumii, in tari cu mult mai dezvoltate decat Romania. Se pare insa, ca in loc sa fi fost modernizate si adaptate la cerintele actuale, s-a preferat aruncarea lor la fier vechi si sunt convins ca s-au scos bani frumosi din activitatea asta. In primul rand ca aveau tabla groasa si sasiu baban. Cred ca au valorat destul de mult ca materie prima pentru otelul de furnal. E drept, ca acest tip de otel este cel mai prost... Orice material retopit scade calitativ.

Sunt curios de ce se va intimpla pe viitor cu multe linii de tramvaie din Bucuresti, avand in vedere criza de material rulant care se apropie si in aceasta zona, dupa criza de autobuze a RATB-ului. Sau se va alege varianta "Constanta" - desfiintarea liniilor de tramvaie...? :think:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Axel pe 19 Feb 2013, 00:24

In viitor dispare linia 25 si reapare vechiul 12 iar cuplurile de Tatre care circula pe 25 vor fi retrase si casate. :roll:
Anul asta vom ramane cu Tatrele Solo pentru liniile 35 si 47 si un total de 15-20 cupluri pentru linia 8 si probabil 12 deoarece atunci cand linia 35 v-a fi prelungita la Vasile Parvan vagoanele Bucur 1 vor fii scoase din 8 si bagate pe 35.
:(

:? Scuza regiei este: SUNT VECHI. :roll:
Ei se pacalesc pe ei insasi cand spun ca vor aduna de la toate depourile vagoane V3A pentru a da la Militari deoarece acele vagoane sunt moarte de ani de zile iar daca ar fi reparate ar prefera sa suplimenteze cu ele liniile depoului de care apartine acel V3A. :roll:
La Bucur LF am vazut ca se chinuie un an sa construiasca 5 vagoane amarate care mai mult sta in depou decat sa circule. :evil: :shock: :roll:
III III V
Avatar utilizator
Axel


Mesaje: 50
Membru din: 05 Dec 2012, 11:54

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Daniel pe 21 Feb 2013, 18:43

Sa inteleg ca de anul viitor nu vom mai avea tramvaie Tatra in Bucuresti? :shock:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Axel pe 22 Feb 2013, 16:38

Daniel scrie:Sa inteleg ca de anul viitor nu vom mai avea tramvaie Tatra in Bucuresti? :shock:


Maxim 3 ani mai putem calatori cu aceste tramvaie. :(
III III V
Avatar utilizator
Axel


Mesaje: 50
Membru din: 05 Dec 2012, 11:54

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Daniel pe 22 Feb 2013, 20:30

E bine si trei ani. :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Daniel pe 28 Feb 2013, 19:56

Poate multi dintre voi nu au aflat pana acum pe unde au sfarsit aceste tramvaie. Am reusit azi sa suprind cateva imagini, ce-i drept nu de calitate insa destul de expresive, cu ultimul vagon din acest lot, din care astazi dupa amiaza nu mai ramasese decat o mica parte din cutie si sasiul. Imi pare rau ca ieri cand l-am vazut inca intreg si probabil s-ar fi putut citi numarul, nu am avut aparatul foto la mine. Imaginile de azi le-am facut cu dificultate prin geamul extrem de murdar al unui autobuz. Ce am vazut cu ochiul liber, era cutia unui fost vagon Tatra brazdata la greu de urmele autogenului. Ieri, cand vagonul inca mai era intreg, in fata lui se mai afla unul din care mai ramasesera cateva table si un sasiu. Am ramas uimit de cat de repede se taie un astfel de vagon. Se pare asadar, ca o parte din aceste vagoane (daca nu chiar toate) au sfarsti in incinta acestui "Remat" de pe soseaua de Centura in apropierea zonei "Militari".

Remat-ul de pe Centura.jpg
Remat-ul de pe Centura / Foto: Daniel


Restul ultimului vagon taiat la Remat.jpg
Restul ultimului vagon taiat la Remat / Foto: Daniel


Ce a mai ramas din cutie - se observa urmele autogenului.jpg
Ce a mai ramas din cutie - se observa urmele autogenului / Foto: Daniel


Candva a fost partea opusa usilor.jpg
Candva a fost partea opusa usilor / Foto: Daniel


:(
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Axel pe 28 Feb 2013, 20:52

Moama pai zona aia e la 3 km de Depoul Militari. :shock:
III III V
Avatar utilizator
Axel


Mesaje: 50
Membru din: 05 Dec 2012, 11:54

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Daniel pe 28 Feb 2013, 21:05

Presupun ca au fost aduse recent cele doua vagoane ciumpavite acolo. Ieri din intamplare l-am zarit pe cel matrasit astazi. De cand au inceput sa le ridice, presupun ca majoritatea au fost duse catre alte centre de fier vechi. Aici probabil au nimerit doar cateva. De doua stiu eu la sigur. Nu stiu restul pe unde au fost duse.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde electrica023 pe 01 Mar 2013, 14:31

Axel scrie:Moama pai zona aia e la 3 km de Depoul Militari. :shock:

Ce sa faci ca daca trebuie distrus ceva facem tot posibilul. Mai greu e sa faci ceva bun.
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Daniel pe 01 Mar 2013, 16:27

Astazi au mai fost aduse acolo doua bucati la matrasit in jurul pranzului. Pana la orele dupa amiezii prima a fost deja taiata. A mai ramas un vagon. Posibil pana maine sa fie taiat si acest vagon.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde electrica023 pe 01 Mar 2013, 16:58

Daca nu se grabesc il taie maine :lol: :lol: :lol:
Avatar utilizator
electrica023


Mesaje: 327
Membru din: 09 Mar 2012, 09:10
Localitate: Pascani,Iasi.
Avertismente: 2

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Daniel pe 03 Mar 2013, 17:51

Iata ca vagonul despre care vorbeam, astazi inca nu fusese taiat. Am reusit cat de cat sa recadrez imagine si presupun ca ar fi vorba, consultand si lista pusa la dispozitie de Vatmanu076, de vagonul 3365. Am ramas suprins sa descopar undeva mai in spate un alt vagon al carui numar de parc nu l-am putut distinge, aflandu-se mult prea departe pentru obiectivul aparatului meu foto. Dupa cum veti observa ambele vagoane au deja multe geamuri lipsa. In plus au fost aduse fara boghiuri si pantografe. Asadar va propun poate o ultima intilnire cu doua vagoane Tatra ce si-au facut datoria cu varf si indesat timp de aproape 40 de ani in Bucuresti...

Vagonul de vineri inca in picioare.jpg
Vagonul de vineri inca in picioare / Foto: Daniel


Posibil sa fie 3365 .jpg
Posibil sa fie 3365 / Foto: Daniel


Undeva in spate se mai zareste inca un vagon adus probabil sambata.jpg
Undeva in spate se mai zareste inca un vagon adus probabil sambata / Foto: Daniel


Vagonul 3365 - cel din spate nu se observa prea bine.jpg
Vagonul 3365 - cel din spate nu se observa prea bine / Foto: Daniel


Cele doua vagoane ce vor ajunge 'istorie'....jpg
Cele doua vagoane ce vor ajunge 'istorie'... / Foto: Daniel


Din nou aceleasi vagoane.jpg
Din nou aceleasi vagoane / Foto: Daniel


Dupa cum se poate observa cele doua vagoane au deja multe geamuri lipsa.jpg
Dupa cum se poate observa cele doua vagoane au deja multe geamuri lipsa / Foto: Daniel


Vagonul 3365 vazut din zona soselei de centura.jpg
Vagonul 3365 vazut din zona soselei de centura / Foto: Daniel


Undeva in plan indepartat se observa si spatele celuilalt vagon.jpg
Undeva in plan indepartat se observa si spatele celuilalt vagon / Foto: Daniel


Un alt unghi.jpg
Un alt unghi. / Foto: Daniel


De maine posibil ca 3365 sa fie primul taiat.jpg
De maine posibil ca 3365 sa fie primul taiat. / Foto: Daniel


O ultima imagine a acestui vagon....jpg
O ultima imagine a acestui vagon... / Foto: Daniel


Pana in acest moment in acest loc am observat un numar de cinci vagoane Tatra, dintre care am reusit identificarea unuia singur. Ramane de vazut daca si zilele viitoare va mai aparea ceva... Probabil, asta inseamna evolutia, chiar daca vagoanele erau in stare buna, lumea trebuie sa evolueze. Nu stiu ce sa zic... Oricum poate ca mai meritau o sansa, o adaptare la conditiile actuale... Cine stie...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Ramona - Dark Queen pe 04 Mar 2013, 19:53

Felicitari pentru reportaj Daniel, dupa cum ai spus si tu poate ca era timpul sa evoluam desi unele din aceste tatre erau in perfecta stare de functionare nu necesitau casarea parerea mea ci poate un RK sunt curioasa acum dupa disparitia lor cu ce o sa le inlocuiasca si se pare ca de la o vreme a devenit o moda taierea materialului rulant cu autogenul a se vedea la CFR asemenea incidente. Revenind la subiect asa cum V3A-urile pot supravietuii si in prezent pe liniile bucurestene la fel se putea intampla si cu tatrele, acum nu spun sa li se fi dat grafice pe rutele care trec prin apropierea centrului capitale, ca deh strica imaginea companiei dupa parerea unora dar niste grafice pe rute marginale li se mai puteau da. In Cehia inca mai circula tatre poate ca ei sunt tampiti si nu stiu ca s demodate.
Stimati cetateni romani, luptati pentru tara voastra, dragi pasionati feroviari luptati pentru pastrarea patrimoniului feroviar, nu permitet ca acesta sa ajunga fier vechi!
Imagine
Avatar utilizator
Ramona - Dark Queen


Mesaje: 144
Membru din: 03 Iun 2012, 14:34
Localitate: Sibiu.Brasov M 200; Braila M 700; Constanta

Re: Tramvaiele TATRA intra in istorie

Mesajde Daniel pe 04 Mar 2013, 20:08

Ce zici de aceste tramvaie fabricate prin anii '20 care circula bine merci prin centrul orasului Milano? Alora de la ATM le-o fi rusine cu ele?

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Au si chestii ultra moderne:

Imagine

Asadar e loc pentru toate, daca vrei. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Următorul

ÃŽnapoi la TRAMVAIE

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki