Posibil! Am mers cu mecanici de la Rompetrol, pensionati de la CFR, conduceau o locomotiva tip "Elodie" (ICOL cu viteza impusa), impingatoare spre Predeal, la urcare, impingea cam tare trenul (1500 A) ma mir ca nu a incalecat tampoanele, mi s-a parut chiar o experienta ciudata sa fiu in impingatoarea aia.
La intoarcere (locomotiva izolata) am observat ca habar nu are ce locomotiva conduce si nici nu stia sa o foloseasca, a incercat sa coboare cu frana reostatica, dar nu stia sa ii impuna viteza si curentul de franare...dar a lasat-o balta si a coborat Predealul cu frana directa.
Sa nu mai zic de DSV, care a sunat tot drumul, nu era in stare sa tina o pedala, care este cel mai comun lucru la toate locomotivele, ramele si automotoarele existente.
Am stat si m-am gandit... Dupa cel putin 20 de ani "pe roata" cat banuiesc ca avea acest pensionar, cum a fost posibil sa conduca in halul ala? Parca era un incepator si lucra de 3 luni!
Ori era ramolit, obosit, chior, satul de condus si i se rupea pula de trenul ala, ori asa a fost toata viata, un speriat care a condus doar dupa "ureche", tot ce a invatat a aplicat si doar atat.
Ar fi o idee sa si inregistrez comunicatiile, poate vom avea parte de vreun incindent, iar dovada cruciala sa o avem noi, tare nu?
Sau... sa facem putina curatenie in CFR, suntem destui pasionati care ar vrea sa lucreze in CFR si sunt destui idioti la calea ferata care nu au nici o treaba cu ea, m-am saturat sa astept de
4 ani sa fac o scoala de mecanici de locomotiva, sa fac ceea ce-mi place.