Am sa va arat mai jos cateva poze cu ultimile 2 vagoane ramase din trenul de epoca "Bucuresti", care sa nu uitam, a fost matrasit in Statia CF Obor de catre o firma de fier vechi, iar marii istorici din calea ferata nu au impiedicat cu nimic acesta nenorocire. Lacriteanu la vremea accea se certa cu Radu Bellu, iar pe Dorobantu chiar nu il interesa acest subiect, chiar a fost vazut jumulind placute de pe acele vagoane, iar ce sa mai zic de Nan Florin e un obsedat de niste vagoane de marfa cica vechi.
Am invitat toate forumurile de trenuri (metrouusor, pisti91, ro-shit, trenulet, lokomotiv, blackrail) sa sprijine railnet-ul in campania de salvare a vagoanelor de epoca, dar fiind ca niste nesimtiti nu s-au sinchisit sa raspunda macar la emailurile primite. Doream sa organizam o actiune de protest pasnic in Statia CF Obor impotriva taierii acelor vagoane, dar fiind ca suntem inconjurati de pheudopasionati, pozari, nu i-a interesat acest lucru. Tin sa multumesc pe aceasta cale adevaratilor pasionati care au incercat sa opreasca taierea trenului de epoca Bucuresti, acestia sunt : Trifu22, Zimbrul Carpatin, sulzerul0733, Daniel, cosmin_sulzer, care indiferent ca aveau serviciu, facultate, veneau aproape zilnic la Obor si incercau sa stopeze taierea vagoanelor. Restul ce sa mai zic despre ei, au preferat sa stea la caldurica in casa ca nu cumva sa faca buba.
A! Sa nu uitam de televiziunea Antena 1 si ziarul Jurnalul National care ne-au sprijinit in acesta campanie. Unde au fost taranii care se bat cu pumnii in piept ca sunt adevarati pasionati nu ca noi care nu am trecut de Brasov pentru pozat, gen iasmin, silviu88, elfu, marian andrei, gabi23, dorofte, vescu, serban stanescu, stefan stanescu, diana constantinescu, alex cta, stratan, razvan preda, gheorgo pal, roshhu, clony, vlad legen, jorj, george tofan, etc.
I-am rugat sa lase in urma toate scandalurile/certurile dintre noi si sa ne unim pentru o cauza nobila, salvarea unui tren de epoca, dar la acesti indivizi fudulia e mare si se considera mari trainspotteri cand de fapt sunt niste ratati, defapt sunt niste pozari cum zicea un adevarat ceferist .
La ora actuala vagoanele sunt devastate la interior, au geamurile lipsa pe partea dinspre strada iar pe partea cu gara sunt doar sparte cateva. La cum arata eu unul le-as casa ca si asa chiar nu intereseaza pe nimeni de ele. Pacat ca in Romania trenurile de epoca nu mai sunt la moda, multi oameni fara minte prin Ministerul Transporturilor si din CFR Calatori nu se intereseaza de aceste trenuri de epoca ce zac aruncate prin diverse gari, triaje, etc. In loc sa le repuna in circulatie ca trenuri de epoca cu care ar scoate la bani cu nemiluiata, prefara sa le taie sau le lase sa fie devastate de persoane rau voite.
Oameni buni cei care vreti sa scoateti bani din aceste vagoane, ascultati la ce zic eu aici : casarea lor va va aduce profit pe termen scurt, repunerea lor in circulatie va va aduce profit pe terment lung, pentru ca sunt multi doritori care ar vrea sa se plimbe intr-un tren de epoca mai ales sa fie tras de o locomotiva cu aburi.
Astazi 13.12.2012 am facut un drum pana la Gara Obor pentru a vedea cum se prezinta ultimile 2 vagoane de epoca din trenul Bucuresti. Ce pot sa va zic este ca arata jalnic, interioare distruse, geamuri lipsa ori sparte.
- Vedere cu ultimile 2 vagoane ale trenului de epoca Bucuresti
Am prezentat situatia actuala a trenului de epoca numit "Bucuresti", unei persoane interesate de transportul feroviar desi nu prea avea treaba cu trenurile pana sa dea de forumul Railnet
.
Dupa cum se poate vedea intr-una din poze, ramane uimita la cum arata acum aceste vagoane .
Mai jos se poate observa starea deplorabila in care se afla vagoanele... Bine macar ca usile sunt blocate si nu mai poti intra in ele .
Gara Obor are la ora actuala un trafic de trenuri pentru calatori foarte scazut fata de vremurile bune
.
- Vedere cu linile Statiei CF Bucuresti Obor
- Gara Obor ajunsa cimintir pentru vagoanele de calatori