Iata ca a trecut destul de cand nu am mai auzit sau vazut nimic interesant despre
48-0001-3, respectiv
Trans Montana de la CFR Calatori. Am auzit mecanici plangandu-se ca la partea de finisaje sta prost, ca atunci cand ploua intra apa pe la chedere in nasul mecanicului si alte dinastea. Insa, celebra "Transmontana" dupa aproape patru ani de serviciu pe la CFR Calatori, pe langa defectiuni dese (unele cauzate conform unor specialisti si de catre mecanici neatenti - nu dam nume ca se supara
Baghi), iata ca intra intr-o noua "etapa" denumita generic "Ce ai pe sub vopsea?!". Chiar asa: sunteti curiosi sa aflati ce ascunde pe sub vopsea (pardon, autocolant)? Chiar sunteti pregatiti pentru asta? Ia sa vedem cum a suprins-o in urma cu cateva luni prietenul nostru
AndreiCFRbv, exclusiv pentru Railnet.ro!
- Rugina s-a instalat confortabil. / Foto: AndreiCFRbv
- Detaliu scafa. / Foto: AndreiCFRbv
- Scara de sub postul I de conducere ofera amanunte interesante. / Foto: AndreiCFRbv
- Nici oglinda nu se "simte" mai bine / Foto: AndreiCFRbv
- Trans Montana la peron in statia Brasov isi arata "dedesubturile" / Foto: AndreiCFRbv
NO COMMENT...