E un vagon seria 21-80 modificat la Grivita. Practic sunt o a doua modernizare dupa cele din seria 19-70 tot Komfortwagen de Goerlitz la origine. Mie nu-mi plac vagoanele salon si din punctul meu de vedere aceasta ultima modernizare este in realitate o stricare a unor superbe vagoane compartimentate, si comfortabile si frumoase. S-a ales praful...
Arata frumos, insa astfel de vagoane nu au ce cauta decat pe trenurile de scurt parcurs. In alte tari tot din U.E. vagoanele compartimentate sunt preferate pentru trenurile de mediu si lung parcurs. La noi s-au inteles gresit anumite lucruri si ne-am trezit cu saloane unde nu trebuie.
Zilele acestea cei de la Grivita au scos versiunea a doua a vagonelor 21-76 modernizate din vechile DWA-uri. La o prima vedere singurele diferente fata de versiunea anterioara se regasesc la schema de vopsire, alt model de scaune care pare mai confortabil si asezarea prizelor sub scaune, cate una la fiecare scaun. Va las sa urmariti cateva imagini preluate de pe Grivita.ro:
Uitasem sa mentionez un detaliu la ultima poza de mai sus, sertarul mare care apare in mijlocul imaginii este pentru controlul automatizat al climei, este facut la noi la SAERP. Am reusit sa surprind si doua dintre aceste vagoane in schema express, in total sunt vreo 5. 21-76 950 by Andrei.CFRbv, on Flickr 21-76 952 by Andrei.CFRbv, on Flickr Poate reusesc si ei sa se hotarasca la un format al schemei care sa ramana permanent, nu de alta dar nu seamana nici unul cu altul.