Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Mesajde ldh80 pe 19 Ian 2017, 15:11

Aceastasectie a fost inaugurata in doua etape

-Intre anii 1915-1917, intre Zorleni si Falciu, conform celor amintite in monografia Judetele patriei- Judetul Vaslui, editata la inceputul anilor 80

-La sfarsitul anilor 80, intre Falciu si nou-infiintata atunci HM Falciu Nord, in principal pentru deservirea fabricii de zahar de la Falciu si a satului- centru de comuna Falciu

*Statia Falciu este situata in satul Bogdanesti, iar HM Falciu Nord este situata la marginea satului Falciu.


In perioada interbelica, dupa unirea Basarabiei cu Romania, se executa si calea ferata (cu pod peste raul Prut) intre Falciu- actuala statie Prut 2- statia Prut-1 (ambele situate in oraselul Cantemir)- Abaclia.


Dupa al doilea razboi mondial, si linia 603 este refacuta si modernizata.

Astfel, se monteaza sina de tip 49 kg/ml (in linie curenta), traverse din beton, se mareste capacitatea statiilor. In anii 50 se echipeaza cu instalatii tip SBW statiile si HM-urile de pe aceasta linie. Circulatia pe linia 603 se desfasura prin sistemului caii libere.

In 1989 VS pe linia 603 era de 60 km/h intre Zorleni si Epureni, de 80 km/h intre Epureni si Murgeni, de 75 km/h intre Murgeni si Falciu. Intre Falciu si HM Falciu Nord nu stiu cat era VS.

Intre Falciu si statia Prut-2 VS era de 40 km/h.


La nivelul anului 1989 pe linia 603 existau urmatoarele statii, halte si alte puncte de oprire

-Halta Bujoreni hc. (situata intr-o padure, deservea manastirea Bujoreni)

-HM Horga (aveea doua linii si era utilizata pentru incrucisari de trenuri. Era situata intr-o locatie extrem de izolata, departe de orice sat)

-Halta Bursuci hc (deservea satul Epureni)

-Halta Suletea hc (deservea satul Horga si satul Suletea)

-Statia Epureni (cu 4 linii, deservea o baza de receptie a cerealelor. Era situata in apropierea satului Floreni/23 August)

-Statia Murgeni (cu 3 linii, deservea o baza de receptie a cerealelor. De asemenea, in omuna Murgeni mai exista si o filatura de bumbac , o sectie de prelucrarea laptelui)

-Halta Ranzesti h (situata relativ departe de satul cu accelasi nume)

-Statia Falciu (aveea 20 de linii de ecartament normal si 6 linii de ecartament larg. Deservea si o baza de receptie a cerealelor. De asemenea, aici exista si un terminal transcontainere, prevazut cu o macara tip pod-rulant, unde transcontainerele erau transbordate de pe vagoanele de ecartament normal pe cele de ecartament larg si invers. Este situata in satul Bogdanesti)

-HM Falciu Nord (cu doua linii, plus alte 3 in incinta fabricii de zahar. Este situata la marginea satului Falciu).

Toate aceste cladiri erau bine intretinute. In 1970 se da in folosinta actuala cladire de calatori a statiei Falciu (destul de mare si prevazuta cu etaj).



Din punct de vedere al materialului rulant utilizat, in 1989 pe ruta Barlad- Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord, circulau 5 perechi de trenuri C/zi (unele din ele mergeau numai pana in statia Falciu).
Pentru aceasta existau doua garnituri, cu statia de domiciliul Barlad.
Fiecare garnitura era compusa din cate 5 vagoane (3 seria 29-20, unul seria 11-47 si un vagon de bagaje). Tractiunea era asigurata cu locomotiva clasa 80, apartinand depoului Barlad.


Din pacate insa, datorita unei anumite suspiciuni a autoritatilor sovietice, nu existau trenuri de calatori care sa treaca frontiera pe la Falciu.


Traficul de marfa era destul de intens, si datorita schimburilor comerciale si a exportului de marfuri romanesti in fosta URSS. In acei ani, statia Falciu era foarte aglomerata, aici transbordandu-se marfurile si transcontainerele care erau incarcate pe vagoane de ecartament larg si exportate in URSS.

Si celelalte statii contribuiau la traficul de marfuri pe aceasta linie- in statia Epureni se incarcau cereale, in statia Murgeni se incarcau cereale, fire si fibre din bumbac, produse de larg consum, etc!

HM Falciu Nord, construita ca si HM numai pentru deservirea fabricii de zahar, aveea un trafic de marfa mai redus. Fabrica de zahar de la Falciu, construita cu utilaj modern cu putin timp inainte de revolutie, a apucat sa functioneze numai un singur sezon.



Revolutia din 1989 si prabusirea URSS in 1991 aduc schimbari majore si in existenta acestei linii.

Dupa prabusirea URSS, exporturile romanesti in Federatia Rusa scad dramatic, ceea ce duce si la scaderea masiva a traficului de marfa pe linia 604.

Desi dupa aparitia celui de-al doilea stat romanesc- Republica Moldova- se spera in relatii economice cat mai stranse intre Republica Moldova si Romania, si in acest context nou se spera si intr-o cat mai mare utilizare a liniei 603 pentru exportul de marfuri romanesti in Republica Moldova, din pacate nu s-a intamplat asa.

In perioada anilor 1991-1996, in ideea ca se vor realiza aceste sperante, se face un prim pas concret. Calea ferata dintre statia Falciu si statia Prut-2, este transformata din linie de ecartament larg (asa cum era in 1989) in linie incalecata cu 4 sine, atat pentru ecartament larg, cat si pentru ecartament normal.
Aceasta investitie s-a facut in ideea ca trenurilor de marfa romanesti (pe ecartament normal) sa poata ajunge in Republica Moldova, prin statia Prut-2.
Din pacate aceasta investitie a fost putin utilizata dupa ce a fost facuta.



Tot in acest context, in primavara anului 1998 (o data cu intrarea in vigoare a mersului trenurilor 1998/1999), se introduce in circulatie un tren in trafic local de frontiera, intre Falciu- Prut 2.
Trenul era al CFM, circula pe ecartament larg, si era compus din locomotiva Chme3 si un singur vagon-salon.
Trenul acesta a circulat pana la sfarsitul anului 2009.


Si numarul de pasageri al trenurilor C (apoi P si apoi regio) Barlad- Falciu- HM Falciu Nord se reduce drastic, modificandu-se si compunerea acestora.
Astfel, din anul 1991, este desfiintat vagonul de clasa intaia si ulterior si cel de bagaje.
Astfel, trenurile Barlad- HM Falciu Nord aveau 4 vagoane (toate seria 29-20).
Dupa 1998 acestea sunt inlocuite cu 4 vagoane seria 29-22.
Un timp trenurile de calatori care circulau pe linia 603 au avut un traseu mai ciudat- Beresti- Barlad- HM Falciu Nord (atunci erau compuse din 3 vagoane seria 29-22).
Dupa 2002 numarul acestor vagoane se reduce de la 4 la 3, apoi la doua si in final la unul singur.

Din toamna anului 2007 garniturile compuse din vagoane si locomotiva sunt inlocuite cu un automotor Siemens-Desiro, care, pentru scurt timp, a apartinut de depoul Barlad.

Apoi si automotorul Siemens-Desiro este inlocuit cu automotor Malaxa cu remorca!

Dupa desfiintarea depoului Barlad, acele automotoare Malaxa care circulau pe linia 603 apartineau de depoul Tecuci!


In anii 90 se reduce drastic si numarul trenurilor de calatori de pe linia 603- de la 5 perechi/zi, la doar doua perechi/zi.



In privinta infrastructurii linii, aceasta se degradeaza.

Intre anii 1991- 2003, instalatiile SBW si semnalizarea mecanica din statiile si HM-urilor de pe linia 603, sunt desfiintate. Linia este transformata in sectie cu conducere centralizata.

Si cladirile statiilor si haltelor se degradeaza. O exceptie o constituie reabilitarea cladirii de calatori de la Falciu, realizata in anul 2013, in contextul asteptatei aderarii la Spatiul Schengen.


Unele HM-uri si statii de pe aceasta linie sunt desfiintate

-Fosta HM Horga este transformata in h intre anii 1990-1994

-Fosta statie Epureni este retrograda ca HM intre anii 1995, din 2002 devine hc si din 2008 devine h

-Fostele statii Murgeni si Falciu sunt retrogradate ca HM

-Fosta HM Falciu Nord este retrograda ca hcv



Ultimul tren de calatori (compus din automotor Malaxa clasa 77 , apartinand depoului Tecuci) a circulat pe linia 603 la data de 26 ianuarie 2013.

In octombrie 2013 a circulat ultimul tren de marfa pe aceasta linie, cu vagoane cu cereale.


Astazi, linia 603 este linie inchisa, dar utilizabila.

Consider ca ar trebui reabilitata, si valorificat potentialul ei, de legatura intre cele doua state romanesti.
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Mesajde ldh80 pe 19 Ian 2017, 15:18

Un articol mai vechi din ziarul "Gandul"- "Prut Express trenul ruina de la podul de flori" (decembrie 2007)

Un hârb de locomotivă leagă, de trei ori pe săptămână, cele două Moldove. Cale de 12 kilometri, târâie după ea un singur vagon cu rang de tren internaţional. Întâia oară, locomotiva a şuierat peste Prut la Podul de flori, în ’91. Aducea din Moldova-soră patru vagoane ticsite cu oameni. La 16 ani distanţă, entuziasmul aproape că a pierit. Se întâmplă ca vagonul moldovenesc să taie Prutul fără nici un călător, doar cu “naşul”, cu mecanicul şi cu ajutorul său.

Judecând după exterior, internaţionalul pare un Orient Express ramolit, jumătate vopsit – jumătate muşcat de rugină. “Prut Express” este înmatriculat în chirilică, şuieră răguşit, iar boghiurile sunt mai late cu o ţigară decât cele suite pe ecartamentul românesc. Din trei curse, doar la două vagonul face peste 200 kilometri. Pleacă de la Chişinău legat de un tren, la Basarabeasca se lipeşte de altul până la Kahul unde mai schimbă unul ca să ajungă la Cantemir. Aici este sudat de locomotiva cehească şi mai are 10 kilometri până la frontiera albastră.

Straniul internaţional intră în ţară aproape de hotarul Vasluiului cu Galaţiul, la Fălciu. De la podul de peste Prut, fumegă pe tărâm românesc cam doi kilometri, cu tot cu şinele de manevră. Taie râul cu 15 kilometri la oră, să nu dezbine pilonii metalici. Mai grabnic ar traversa călătorii pe jos decât suiţi în vagon. Unde mai pui că pufăie 12 kilometri într-o oră şi 20 de minute. Vinerea, sâmbăta şi duminica, staţionează trei ceasuri şi zece minute în gara Fălciu, din satul Bogdăneşti.

„Dom Plăcintă, e la noi o sărăcie...”

De cum se trage frâna, locomotiva şi vagonul devin consemnul poliţiştilor de frontieră. Mihai Plăcintă, vameş de când e făcută locomotiva internaţionalului, din ‘72, îşi începe tura. Cercetează documente, bagaje şi cotrobăie ungherele internaţionalului. Glumeşte doar cu cei care nu încalcă legea. E nostalgic după vremurile în care în nodul feroviar Fălciu poposeau chiar şi 1.000 de vagoane de marfă în 24 de ore, rânduite pe 31 de linii. Acum, pe trei sferturi dezafectate. Aproape de pensie, duce trai de huzur cu puţinii moldoveni care pot strânge 45 de euro - banii de viză. “Gol sau cu un călător, trenul vine şi pleacă. Unii îmi spun: <> Trec Prutul cu mai nimic.

Vin cu mături, borcane goale, bulion, lenjerii, ţigări, condimente, dulceaţă. Vara aduc fructe şi vişinată. Pleacă cu cartofi şi haine, că-s oleacă mai ieftine la noi. Sunt trăistari! Vai de capul lor!”, pare afectat vameşul Plăcintă. Elena, o moldoveancă, este târgoveaţă încă de pe vremea Podului de flori. Câştigă cam 1.000 lei moldoveneşti dacă vine în România de patru ori într-o lună, adică cu 200 de “ştefănei” mai mult decât câştiga ca asistentă în maternitate. Ar aduna mai mult dacă vigilenţii poliţişti de frontieră nu ar păzi să nu se depăşească normele vamale, mai ales la ţigări.


Veterani de la „Podul de flori”

Bârsan Iacob e “naş” de 15 ani pe ruta Chişinău-Cantemir-Fălciu şi retur. E îngrijitorul de tren care verifică tichetele, pune cărbuni sub banchete ca apoi să îi arunce în foc, învârte butoane, dă cu mătura, petrece clienţii Căilor Ferate Moldova sau face semne mecanicului cu fanionul. Lucrează cu săptămâna şi câştigă cam cât adună asistenta de la maternitate şi din târguiala transfrontalieră. De şase ani, nu s-au mai ocupat cele 81 de locuri pe banchete şi 54 de paturi din vagon. “Amu nu mai e aşa romantic să lucrezi pe tren”, spune “naşul”. Pe Alexandru Cervinschi l-am nimerit ajutor de mecanic. Cu o tură mai devreme fusese mecanic. De 35 de ani, mânuieşte reversorul sau trage frânele aceluiaşi model de locomotivă cehească.

“De când s-a construit democraţia, ruşii nu ne mai dau locomotive noi”, se tânguie. Se caină şi că nu o să prindă pensia: “Stăm toată tura între acumulator şi generator. Ne cam supără nervul”. La Podul de flori din 1991, nu era în tură. L-au pus doar să facă manevre, să pună nişte vagoane pe pod, să nu cadă oamenii în Prut. Când a şuierat prima oară în Moldova de pe malul drept, a simţit furnicături. Până la introducerea vizelor, aducea vagoanele pline cu conaţionali, înnebuniţi să scape de sărăcie. Mecanicul în tură, Ion Termin, a trecut prima oară Prutul în ’72, cu un marfar. Şase luni nu a condus internaţionalul până când preşedintele Petru Lucinschi a pus din nou trenul pe şine între Chişinău şi Fălciu, în iunie ‘94.

Mecanicul Termin se ţine de reguli, completează foaia de parcurs în chirilică şi i-ar plăcea măcar o dată să pornească o locomotivă doar din buton, fără să îi dea avansul de afară, de pe platformă. Trei zile în săptămână, cât stau cocoţaţi la Fălciu în locomotivă, mecanicul şi ajutorul privesc cum moldovenii coboară din străvechiul express şi îşi urcă măturile şi borcanele în Săgeata Albastră de Bârlad. Pentru ei, e un fel de tren supersonic.
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Mesajde ldh80 pe 19 Ian 2017, 22:25

Halta Bujoreni h (fosta hc)

69640778.jpg


Halta Horga h (fosta HM)

102742848.jpg


Halta Bursuci h (fosta hc)

102742929.jpg


Halta Suletea h (fosta hc)

102742997.jpg


Halta Epureni h (fosta statie cu 4 linii)

54106237.jpg


HM Murgeni (fosta statie). Are 3 linii

102743029.jpg

32759560.jpg


HM Falciu (fosta statie, cu 20 de linii de ecartament normal si 6 linii de ecartament larg)

102743235.jpg


HM Falciu Nord (are doua linii, plus alte 3 in incinta fostei fabrici de zahar)

102743308.jpg

102791017.jpg


Vedere aeriana a fostei fabrici de zahar. Cladirea mica cu acoperis rosu este cladirea HM Falciu Nord.

14121316.jpg
- Fac precizarea ca pozele le-am luat de pe Google Earth

Tren P Beresti- Barlad- Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord, in apropierea fostei HM Balabanesti. In fotografie se observa fostul semafor de intrare (dinspre Barlad) in fosta HM Balabanesti.

Atunci trenul era compus din 3 vagoane seria 29-22.

16487506.jpg
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Mesajde Drakkar electric pe 20 Ian 2017, 11:15

Frumoasa descrierea si pozele sunt interesante. Un subiect fara cateva poze acolo parca se citeste mai greu. Poti sa faci ceva cu pozele? Altii le pun in acelasi mesaj. Si vad ca scrie acolo "fisere atasate". E o problema cu forumul? Am mai vazut asta si la altii.
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Mesajde ldh80 pe 20 Ian 2017, 11:46

Va multumesc! Am sa incerc sa pun fotografiile in accelasi mesaj- dar din pacate nu stiu foarte bine cum sa atasez fotografii pe acest forum!
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Mesajde Daniel pe 20 Ian 2017, 11:54

Cu placere! De atasat este foarte simplu. Dupa ce ati incarcat, aveti jos opiiunea "Aseaza in linie". Puneti mouse-ul unde anume vreti sa fie asezata poza in text si apoi apasati acel buton "Aseaza in linie". Nu e greu. Aveti aici un ghid mai precis despre asta: Cum sa pui o poza pe Railnet?. de asemenea, va puteti edita mesajul avand butonul EDIT disponibil. Din ce stiu nu am fixat un timp limitat pentru editarea mesajului cum este pe alte forumuri si vi-l puteti corecta oricand. ;) In plus, pentru a fi sigur ca imaginile dumneavoastra se vad pe forum, trebuei sa le dati o dimenisune maxima de 800x600 sau ceva de genul. Ideea e ca pe lat sa nu depaseasca 800 pixeli. Altfel trebuie sa descarc eu fisierul si sa-l reduc la dimensiune, ceea ce inseamna ca pierdeti din numarul vizualizarilor pe forum. E drept ca se poate merge pana la 1024 pixeli, dar e bine sa aveti o marja de 800.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Mesajde ldh80 pe 20 Ian 2017, 11:59

Va multumesc pentru explicatii!
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Mesajde Daniel pe 20 Ian 2017, 12:00

Placerea e de partea mea. :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Mesajde CostelCFR pe 20 Ian 2017, 18:47

Linia a fost pana acum 2 ani cu trafic de marfa de la GFR, ceva cazaniere. Acum e cu zero trafic, inzapezita complet pana la primavara.
CostelCFR


Mesaje: 90
Membru din: 08 Noi 2011, 18:42

Re: Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Mesajde Andrei98 pe 24 Ian 2017, 01:00

Foarte interesante si imaginile puse de tine, imagini de colectie s-ar putea spune...
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Mesajde ldh80 pe 30 Ian 2017, 12:17

Multumesc mult!
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Mesajde ldh80 pe 14 Feb 2017, 15:02

Prezint schitele statiilor si HM-urilor de pe linia 603, asa cum existau ele in 1990.

1. HM Horga (aveea doua linii si instalatie SBW. Era utilizata in exclusivitate pentru incrucisari de trenuri).

HM Horga.jpg


2. Statia Epureni in 1990 (aveea 4 linii si instalatie tip SBW)

Epureni.jpg


3. Statia Murgeni in 1990 (aveea 3 linii si instalatie SBW)

Murgeni.jpg


4. Statia Falciu in 1996 (avea 20 de linii de ecartament normal si 6 linii de ecartament larg si instalatie SBW)

Falciu_1.jpg
Falciu_2.jpg


5. HM Falciu Nord in 1990 (aveea doua linii, plus alte 4 in incinta fostei fabrici de zahar. Aveea instalatie SBW. Este situata la marginea satului Falciu)

Falciu.jpg


6. Statia Prut-2 CFM (este situata in oraselul Cantemir. Cuprinde o grupa cu 14 linii de ecartament normal si o grupa cu 11 linii de ecartament larg. Intre anii 1991-1996 calea ferata dintre statiile Falciu CFR- Prut 2 CFM este transformata din linie de ecartament larg in linie incalecata cu 4 sine, atat pentru ecartament larg, cat si pentru ecartament normal. Cu aceasta ocazie, in statia Prut-2 CFM, este construita o grupa de linii de ecartament normal, cu 14 linii).

Prut 2 CFM_1.jpg
Prut 2 CFM_2.jpg
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi

Re: Linia 603 Zorleni- Falciu- HM Falciu Nord

Mesajde ldh80 pe 02 Mar 2017, 13:49

Tinand cont de faptul ca starea actuala a liniei 603 este una mai mult decat precara, iar cele doua doua puncte de sectionare care au mai ramas pe aceasta linie (HM Murgeni si HM Falciu) , nu ar putea asigura decat circulatia a doar doua perechi de trenuri de calatori/zi, un numar total insuficient pentru atragerea de eventuali calatori, consider ca ar trebui:

-Refacuta si adusa la parametri tehnici si de exploadare din 1996 linia 603

-Reinfiintate toate statiile si HM-urile care existau in 1990, cu intregul dispozitiv de linii care exista atunci (3 statii- Epureni, Murgeni , Falciu si doua HM-uri HM Horga si HM Falciu Nord)

-Reechipate acestea cu instalatii tip SBW se semnalizare mecanica


Daca aceste conditii ar fi indeplinite, ar putea fi introduse un numar de 5 perechi trenuri R/zi Bârlad- HM Falciu Nord, si in acest fel s-ar atrage si calatori.

Orarul propus pentru acestea:




A. Trenuri de calatori (R) propuse Barlad- Falciu- HM Falciu Nord si HM Falciu Nord- Falciu- Barlad

-Tren R
Barlad plecare 5.55, Zorleni 6.05/6.06, Bujoreni hc 6.18, Horga HM 6.32/6.33, Bursuci hc 6.44, Suletea hc 6.49, Epureni 6.57/6.58, Murgeni 7.04/7.05, Ranzesti h 7.20, Falciu 7.33/7.34, Falciu Nord HM sosire 7.43

-Tren R
Barlad plecare 10.45, Zorleni 10.55/10.56, Bujoreni hc 11.08, Horga HM 11.22/11.23, Bursuci hc 11.34, Suletea hc 11.39, Epureni 11.47/11.48, Murgeni 11.54/11.55, Ranzesti h 12.10, Falciu 12.23/12.24, Falciu Nord HM sosire 12.33

-Tren R
Barlad plecare 13.40, Zorleni 13.50/13.51, Bujoreni hc 14.03, Horga HM 14.17/14.18, Bursuci hc 14.29, Suletea hc 14.34, Epureni 14.42/14.43, Murgeni 14.49/14.50, Ranzesti h 15.05, Falciu 15.18/15.19, Falciu Nord HM sosire 15.28

-Tren R
Barlad plecare 18.00, Zorleni 18.10/18.11, Bujoreni hc 18.23, Horga HM 18.37/18.38, Bursuci hc 18.49, Suletea hc 18.54, Epureni 19.02/19.03, Murgeni 19.09/19.10, Ranzesti h 19.25, Falciu 19.38/19.39, Falciu Nord HM sosire 19.48

-Tren R
Barlad plecare 21.33, Zorleni 21.43/21.44, Bujoreni hc 21.56, Horga HM 22.10/22.11, Bursuci hc 22.22, suletea hc 22.27, Epureni 22.35/22.36, Murgeni 22.42/22.43, Ranzesti h 22.58, Falciu 23.11/23.12, Falciu Nord HM sosire 23.21.





-Tren R
Falciu Nord HM plecare 6.03, Falciu 6.13/6.14, Ranzesti h 6.28, Murgeni 6.42/6.43, Epureni 6.50/7.00 (incrucisare) , Suletea hc 7.09, Bursuci hc 7.14, Horga HM 7.26/7.27, Bujoreni hc 7.38, Zorleni 7.49/7.50, Barlad sosire 8.01

-Tren R
Falciu Nord HM plecare 8.31, Falciu 8.41/8.42, Ranzesti h 8.56, Murgeni 9.10/9.11, Epureni 9.18/9.19 , Suletea hc 9.28, Bursuci hc 9.33, Horga HM 9.45/9.46, Bujoreni hc 9.57, Zorleni 10.08/10.09, Barlad sosire 10.20

-Tren R
Falciu Nord HM plecare 13.50, Falciu 14.00/14.01, Ranzesti h 14.15, Murgeni 14.29/14.30, Epureni 14.37/14.48 (incrucisare) , Suletea hc 14.57, Bursuci hc 15.02, Horga HM 15.14/15.15, Bujoreni hc 15.26, Zorleni 15.37/15.38, Barlad sosire 15.48

-Tren R
Falciu Nord HM plecare 19.23, Falciu 19.33/19.43 (Incrucisare), Ranzesti h 19.57, Murgeni 20.11/20.12, Epureni 20.19/20.20 , Suletea hc 20.29, Bursuci hc 20.34, Horga HM 20.46/20.47, Bujoreni hc 20.58, Zorleni 21.09/21.10, Barlad sosire 21.21

-Tren R
Falciu Nord HM plecare 21.42, Falciu 21.52/21.53 , Ranzesti h 22.07, Murgeni 22.21/22.22, Epureni 22.29/22.39 (incrucisare) , Suletea hc 22.48, Bursuci hc 22.53, Horga HM 23.05/23.06, Bujoreni hc 23.17, Zorleni 23.28/23.29, Barlad sosire 23.40





Necesar doua automotoare “Desiro” sau doua garnituri (fiecare din ele compuse din: locomotiva clasa 82+ 3 vagoane-salon de clasa a doua si un vagon-salon de clasa intaia), cu depoul si statia de domiciliul Barlad.
Pregatirea tehnica, radicala si sanitara se executa in statia Barlad.



Cele doua automotoare sau doua garnituri vor aveea urmatorul turnus:

-Primul automotor sau prima garnitura:

-Barlad plecare 5.55, HM Falciu Nord sosire 7.43

-HM Falciu Nord plecare 8.31, Barlad sosire 10.20

-Barlad plecare 10.45, HM Falciu Nord sosire 12.33

-HM Falciu Nord plecare 13.50, Barlad sosire 15.48

-Barlad plecare 18.00, HM Falciu Nord sosire 19.48

-HM Falciu Nord plecare 21.42, Barlad sosire 23.40



-Al doilea automotor sau a doua garnitura:

-Barlad plecare 13.40, HM Falciu Nord sosire 15.28

-HM Falciu Nord plecare 19.23, Barlad sosire 21.21

-Barlad plecare 21.33, HM Falciu Nord sosire 23.21

-HM Falciu Nord plecare 6.03, Barlad sosire 8.01





B. Propuneri trenuri de calatori Falciu CFR- Prut 2 CFM (3 perechi trenuri/zi, cu legatura in Falciu la si de la trenurile propuse anterior).
Circula pe cale larga.


Necesar un automotor de cale larga a CFM.

-Tren RM 6277: Prut 2 CFM plecare 4.30, Punct Control KPP 4.45/4.50, Falciu CFR sosire 5.00

-Tren RM 6278: Falciu CFR plecare 9.00, Punct Control KPP 9.10/9.15, Prut 2 CFM sosire 9.30

-Tren RM 6279: Prut 2 CFM plecare 12.30, Punct Control KPP 12.45/12.50, Falciu CFR sosire 13.00

-Tren RM 6280: Falciu CFR plecare 16.30, Punct Control KPP 16.40/16.45, Prut-2 CFM sosire 17.00

-Tren RM 6281: Prut 2 CFM plecare 20.30, Punct Control KPP 20.45/20.50, Falciu CFR sosire 21.00

-Tren RM 6282: Falciu CFR plecare 00.30, Punct Control KPP 00.40/00.45, Prut 2 CFM sosire 1.00





C. Trase trenuri de marfa propuse pe linia 603


-Barlad plecare 6.44, Zorleni trecere 6.54, Horga HM 7.19/7.30 (Incrucisare), Epureni sosire 7.52

-Barlad plecare 12.05, Zorleni trecere 12.15, Horga HM trecere 12.40, Epureni trecere 13.02, Murgeni sosire 13.08

-Barlad plecare 19.00, Zorleni trecere 19.10, Horga HM trecere 19.35, Epureni trecere 19.57, Murgeni 20.03/20.18 (incrucisare), Falciu sosire 20.45

-Barlad plecare 23.30, Zorleni trecere 23.40, Horga HM trecere 0.05, Epureni 0.27/0.40 (incrucisare), Murgeni trecere 0.46, Falciu 1.13/2.13, eventual Falciu Nord HM sosire 2.22


-Falciu plecare 0.00, Murgeni trecere 0.27, Epureni trecere 0.34, Horga HM trecere 1.05, Zorleni 1.25/1.26, Barlad sosire 1.37

-Eventual Falciu Nord HM plecare 3.30, Falciu 3.40/4.40, Murgeni trecere 5.07, Epureni trecere 5.14, Horga HM trecere 5.38, Zorleni 5.58/5.59, Barlad sosire 6.10

-Epureni plecare 10.00, Horga HM trecere 10.24, Zorleni trecere 10.44/10.45, Barlad sosire 10.56

-Murgeni plecare 15.17, Epureni trecere 15.24, Horga HM trecere 15.48, Zorleni 16.08/16.09, Barlad sosire 16.20





D. Trase propuse trenuri de marfa Falciu CFR- Prut 2 CFM
Circula pe cale larga, sau pe cale normala (numai pana la statia Prut-2-CFM).

-Prut 2 CFM plecare 1.30, Punct Control KPP 1.45/1.50, Falciu CFR sosire 2.00

-Falciu CFR plecare 5.30, Punct Control KPP 5.40/5.45, Prut 2 CFM sosire 6.00

-Prut 2 CFM plecare 19.30, Punct Control KPP 19.45/19.50, Falciu CFR sosire 20.00

-Falciu CFR plecare 23.30, Punct Control KPP 23.40/23.45, Prut 2 CFM sosire 0.00
ldh80


Mesaje: 740
Membru din: 15 Sep 2011, 14:08
Localitate: Husi


Înapoi la MAGISTRALA 600: Făurei - Tecuci - Bârlad - Crasna - Vaslui - Iaşi - Ungheni

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki