STIRI FEROVIARE INTERNE

Stiri, noutati, evenimente!

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Andrei98 pe 26 Ian 2017, 21:37

Intre Bucuresti si Ploiesti majoritatea trenurilor merg cu 120, foarte putine cu 140, nici eu nu inteleg de ce...
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Daniel pe 26 Ian 2017, 21:59

Intrebare usoara cu raspuns greu... Atunci cand s-o schimba ceva si pe la CFR S.A. poate o sa vorbim si de viteze mai bune. Pana atunci, o sa ne tot intrebam ce si cum... Probabil in anii care vor veni o sa se faca "lumina" si in domeniul asta pentru ca de prea multa vreme s-a mers pe "burta" si uite rezultatul. Daca nu se investeste calumea si nu se sanctioneaza OTF care circula supratonati, cu vagoane cu tot felul de defecte, etc, tot asa va fi. Ce carpesti azi, se strica maine la loc... E o parare, nu neaparat o explicatie. :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Andrei98 pe 27 Ian 2017, 20:49

Iata ca de pe site-ul ministerului de finante aflam ca in bugetul ministerului transporturilor pe 2017 sunt incluse urmatoarele investitii:
-modernizarea/reabilitarea liniei de cale ferata Frontiera-Curtici-Arad-Simeria-Coslariu-Sighisoara
-modernizari de statii de cale ferata
-construirea de linii noi de cale ferata si dublarea celor existente cum ar fi: Construirea liniei noi de cale ferata Valcele-Ramnicu Valcea, electrificarea liniei de cale ferata Cluj-Napoca - Episcopia Bihor.
-modernizarea instalatiilor pentru cresterea sigurantei circulatiei si implementarea Sistemului Feroviar European de Management al Traficului(ERTMS)
-lucrari de reabilitare pentru poduri, podete si tuneluri(De podul de la Gradistea nu se aude nimic?)
-finalizarea proiectului Reabilitarea podurilor dunarene
-reinnoirea si modernizarea materialului rulant(Acuma nu stiu ce inteleg ei prin asta, poate se refera la casare)
-dezvoltarea transportului de tip RO-LA si a platformelor de transport intermodal.

Acuma ramane de vazut si cate dintre acestea se vor si realiza, in unele privinte am niste dubii.
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Daniel pe 27 Ian 2017, 22:35

Interesant... Am sa ma uit si eu sa vad detalii. Calea ferata Valcele - Ramnicu Valcea nu se mai poate reconstrui pe acelasi amplasament pentru ca toata este de prin 2002 daca nu ma insel, proprietatea concernului FAT. Sunt curios ce si cum. Un alt amplasament inseamna o investitie uriasa, practica sa o iei de la zero. In rest, aceleasi proiecte incepute de ani de zile, si cum zici tu, podurile de la Gradisea, nu apar pe nicaieri...

O alta MARE LIPSA chiar GAURA este modernizarea M300 intre Predeal si Brasov. Practic fara portiunea asta de linie, nu vom avea decat Brasov - Budapesta modernizat. Nu stiam ca intre Bucuresti si Brasov, capitala Romaniei (inca) nu avem nevoie de LINIE MODERNIZATA. Imi permit sa spun ca din punctul asta de vedere, e caca maca. Asta este... Speram la un M300 modernizat cap coada, insa nu sunt sanse nici in secolul asta. Poate intr-o alta viata o s-o vedem si pe asta. :lol: :lol: :lol: P.S. La Predeal propun sa se construiasca un nou punct de frontiera - e mai logic asa, nu? :mrgreen:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde CostelCFR pe 28 Ian 2017, 22:29

Asta cu.. „Linie noua Valcele-Ramnicu Valcea” o tot tine de mai bine de 10 ani in planurile anuale ale Ministerului, alocandu-se an de an si o suma considerabila pentru un asa zis proiect de fezabilitate. Scumpe rau proiectele astea... :D
CostelCFR


Mesaje: 90
Membru din: 08 Noi 2011, 18:42

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Daniel pe 28 Ian 2017, 22:51

Linia asta trebuia facuta oricum mai la Nord, de la Curtea de Arges catre Rm. Valcea conform studiilor din perioada interbelica. Nu stiu ce va fi, dar pana la linia asta pe care as vedea-o cu cale dubla si electrificata, eventual dedicata rutelor de trenuri RO-LA de unde s-ar scoate bani frumosi de catre CFR Marfa, ramane problema modernizarii dintre Predeal si Brasov. Te faci de rasul curcilor cu M300 modernizata fara acest segment care ramane dintr-o alta lume... De podul de la Gradistea se mai mentioneaza ceva? :? Nu ca ar mai avea cine stie ce importanta linia aia la ora actuala, dar totusi trenuri de navetisti ar fi bine sa mai circule pe acolo - tot vrem sa fim "ecologisti" si mergem in continuare cu microbuze, autobuze si masini proprii de la munca la serviciu si indarat.

In mare parte programul suna binisor, cu minusurile mentionate mai devreme. Poate, poate le ia in calcul cineva pan' la urma. Ideea e sa nu se mai discute cu "ONG-uri" de carton conduse de oameni dubiosi, care nu au nici calificarea si nici autoritatea sa vorbeasca despre reamplasarea unei autostrazi, doar pentru ca Saligny Impregillo au dat-o in bara cu studiul geotehic si au tratat la shto' toata lucrarea (ca si in Italia sunt rau vazuti). Dupa cum am vazut aseara la Lanterna3 un personaj rau-famat din lumea pasionatilor care habar nu are geotehnica, vorbea ca un semi-analfabet si dadea sfaturi unui oficial din M.T. pe problema asta. Idiotul nu a inteles ca daca se reface studiul geotehnic se pot realiza lucrari de consolidare a versantilor care nu costa atat de mult pe cat sa se merite cautarea altui amplasament. In fine. Cred ca a fost adus acolo sa-si bata joc LIVE de cei din Ministerul Transporturilor, fie realizatorii emisiunii respective nu stiu cu cine au de-a face, fie e divertisment si scandal pentru ca asta aduce audienta si publicitate = banu' gros chiar daca ne batem joc de toata lumea. De cacao emisiunea si realizatorii, ce sa mai... Ca o completare, acelasi individ se plangea ca si fostii oficiali de la M.T. l-au tratat cu flit. Pai e normal. Se mai uita si la om, nu? :lol: Dar ce te faci ca in tara asta toti hapciupaliticii apar pe sticla si dau sfaturi precum baba Vanga care anunta sfarsitul Lumii care oricum s-a amanat pentru o data inca neprecizata. Sa mai dam in bobi, ca poate ne iasa. :lol:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Daniel pe 01 Feb 2017, 10:53

DE ASTAZI STUDENTII CALATORESC GRATUIT CU TRENUL!
Gratuitatea este acordata pe toate trenurile, doar pe rutele interne pentru clasa a II-a.

Ilustratie.JPG
Foto: Daniel


Conform AGERPRES:

Studenții de la universitățile de stat, dar și de la cele private acreditate sau autorizate vor beneficia de gratuitate la transportul intern feroviar începând de miercuri, a declarat luni, pentru AGERPRES, secretarul de stat pentru învățământ superior Gigel Paraschiv.

"Este vorba de 464.273 de studenți. Sunt toți studenții beneficiari, nu există niciun fel de discriminare — dacă sunt la universități de stat sau universități private. Nu există niciun fel de discriminare legată de vârstă. (...) Singura condiție este ca instituția de învățământ superior să fie autorizată sau acreditată, deci să fie recunoscută de minister. Impactul bugetar este undeva la aproximativ 100 de milioane de lei pe un an. Gratuitatea este valabilă pe tot anul calendaristic. Anul universitar începe la 1 octombrie și se încheie la 30 septembrie anul următor", a explicat secretarul de stat.

Guvernul a aprobat, la începutul acestei luni, o ordonanță de urgență care prevede că studenții înmatriculați la forma de învățământ cu frecvență, în instituțiile de învățământ superior acreditate, beneficiază de gratuitate la transportul intern feroviar la toate categoriile de trenuri, clasa a II-a.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Daniel pe 01 Feb 2017, 23:22

Ei bine, iata si o noutate care a trecut aproape neobservata zilele acestea. Cei de la ASTRA TRANSCARPATIC dupa multe "lupte grele" cu partea de IT au dat drumul sit-ului propriu. Din ce am observat inca este in lucru, dar asa ca idee il puteti testa: http://www.astratranscarpatic.ro/#/home. Acum cateva zile nu era inca nimic urcat pe ftp.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Andrei98 pe 06 Feb 2017, 22:47

Plenul Parlamentului a aprobat bugetul pe 2017 pentru Ministerul Transporturilor !

Deputații și senatorii au aprobat bugetul Ministerului Transporturilor în forma propusă de Guvern, cu 178 de voturi "pentru" și 75 "împotrivă".

Ministerul de resort are prevăzut, pentru anul 2017, un buget de 13,761 miliarde de lei, în creștere cu 60,33% raportat la execuția preliminată pe 2016, care a fost de 8,583 miliarde de lei.

În marja propunerii bugetare pentru Ministerul Transporturilor, la capitolul "Bunuri și servicii" este alocată suma de 11,742 milioane lei, în creștere cu 29,25% față de anul anterior, în timp ce pentru "Cheltuieli de personal" sunt prevăzute 33,7 milioane de lei (+49,06%).

Totodată, la proiectele cu finanțare din fonduri externe nerambursabile (FEN) post-aderare, aferente cadrului financiar 2014 — 2020, este alocat un cuantum de 8,3 miliarde lei, mai mult cu 177,29%, comparativ cu anul precedent.

Plenul reunit al Camerei Deputaților și Senatului a adoptat, luni, pe articole, proiectul Legii bugetului de stat pe anul 2017, precum și bugetele și anexele a 26 de ordonatori de credite, în forma și cu amendamentele admise de către Comisiile de buget-finanțe.

Proiectul de buget pe 2017 este construit pe o creștere economică de 5,2%, în anul 2017. Veniturile bugetare proiectate pentru anul 2017 reprezintă 31,2% din PIB, iar cheltuielile 34,2%. Pentru anul 2017 se estimează un nivel al deficitului bugetar (cash) de 2,96% din PIB, în timp ce deficitul ESA este estimat la 2,98% din PIB.

Sursa: agerpress.ro
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Daniel pe 07 Feb 2017, 14:32

Se pare ca la dezbaterea pe bugetul acestui minister, un fost ministru al Transporturilor, a considerat "normal" sa jigneasca personalul din ramura Miscare. Nu mai fac alte comentarii, gestul sau este unul cat se poate de marlanesc...

Vis-a-vis de aceasta manifestare de prost gust, pagina de Facebook Sindicatul CTF Brasov a postat si urmatorul mesaj, insotit de inregistrarea discursului "de mare exceptie" al respectivului ex-ministru: https://www.facebook.com/sindicatulctf/videos/766161476872021/.

Sindicatul CTF Brasov (cat si ceilalti feroviari din Romania) asteapta scuzele publice din partea acestui personaj. Nu stiu daca scuzele mai pot repara ceva din raul pe care el personal l-a produs in anii cat a fost la "carma" acestui Minister pe care l-a infipt cu toata forta in primul banc de nisip intalnit in cale, si a ajuns precum epava "Evanghelia" de la Costinesti... :?
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde ionutz72 pe 07 Feb 2017, 15:23

Hmm. Se vede ca nu cunoaste organizarea interna a cfr-ului.
Singurul lucru adevarat este ca in Regulator este un "miscarist",atat.
Dar asta este departe de talpa sinei,nu decide direct intr-o statie, iar doua trenuri cu 100/h din directii opuse,pe aceeasi linie, cu sau fara deranjament, este teoretic imposibil...
ionutz72
Feroviar


Mesaje: 128
Membru din: 26 Sep 2010, 22:36
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Daniel pe 07 Feb 2017, 15:31

In primul rand ca in Regulatorul de Circulatie nu intra nimeni "beat". Nu stiu de unde are astfel de informatii sau de unde le-a scos, dar confunda viata personala cu meseria altora, iar "tren contra tren" e greu sa mai ai in ziua de azi din motive evidente (pentru cunoscatori). Nu intru in detaliu, probabil o fi auzit si el o "poveste" de prin anii '70 unde vina nu a fost deloc a celor de la Regulator. Dar in ziua de azi exista multa deziformare si oamenii care nu lucreaza in calea ferata incep sa creada si chiar sa emita opinii ca si cum le cunosc ei pe toate. Eu am un principiu, cand nu stiu ceva: "nu cunosc, nu ma bag". E si o chestiune de bun simt. De restul, nu mai vorbesc...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde bitter pe 09 Feb 2017, 22:13

Legat de studenti mi se pare aiurea ca ala sa mearga gratuit la mare, munte bla bla bla si feroviarul plateste impozit pentru permise. Legat de tovarasul Base era beat in parlament? Nu de alta dar vorbeste cam sacadat. Imi aduce aminte de melodia vorbeste vinul (probabil din Republica Dodon cand Berlusconi urla ca UE are 28 de state si tovarasul arunca cetatenii romane peste Prut)
Avatar utilizator
bitter


Mesaje: 361
Membru din: 07 Apr 2010, 14:29
Localitate: Brasov

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Daniel pe 11 Feb 2017, 02:29

Legat de "Tovarasu" merg de minune versurile si melodia (ca el mai e unu' care-i calca pe urme - "ghinion...") :

"[...]The way you look, the way you are,
You think you are a fuckin' star,
The way you smile, the way you talk,
I even hate the way you walk,
You speak of truth when you lie,
It's even fake when you cry,
You make me sick, leave me alone,
Wake up, get a life on your own.[...]
[...]Your world is a lie, your truth is not mine,
Your words don't hurt,
This one goes out to the sick and disturbed.[...]" - Agonoize - For the Sick and Disturbed

Gata cu off-topicu'. :mrgreen: :text-banplz:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Daniel pe 11 Feb 2017, 14:15

Referitor la gratuitatea pe care o au studentii pe calea ferata, cateva preciari de astazi ale companiei CFR Calatori, conform cotidianului online Ultima Ora:

Pentru evitarea unor situaţii neplăcute recomandăm studenților achiziţionarea din timp a biletelor gratuite de tren.

Imagine

Documente OBLIGATORII la control în tren:
1. biletul de călătorie
2. legitimația de student pentru reducere/gratuitate la transport și
3. actul de identitate (carte de identitate sau pașaport);


Detalii pe pagina Ultima Ora.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Drakkar electric pe 11 Feb 2017, 16:00

Normal era sa se dea si pentru elevi gratuitate. Gratuitatile trebuiau date doar pentru distantele din localitatea de domiciliu in cea de studii in perioada anului scolar si cateva calatorii gratuite vara pentru practici si vacante.
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Daniel pe 13 Feb 2017, 14:49

ACCIDENT LA O TRECERE LA NIVEL INTRE STATIILE FOCSANI SI PUTNA SEACA

Imagine

Conform publicatiei jurnaldevrancea.ro:

Supraviețuire miraculoasă! Polițistul a oprit la trecerea la nivel cu calea ferată, dar a fost lovit de un al doilea tren!

Imagine

Potrivit martorilor, ajutorul șefului de post din comuna Garoafa, un tânăr polițist în vârstă de 24 de ani, a oprit la trecere, semnalizată cu semnale acustice și luminoase, iar imediat după ce a trecut garnitura de tren, care circula pe ruta Iași-București, a traversat. Numai că un alt tren venea chiar atunci pe celălalt sens, respectiv un tren de călători care circula pe ruta București-Iași.

Trenul a lovit mașina în plin, fără ca mecanicul să poată face vreo manevră de frânare, iar mașina de poliție a fost târâtă pe o distanță de circa 500 de metri. Ajutorul șefului de post a rămas încarcerat, însă a scăpat ca prin minune cu viață, având doar răni care nu îi pun în pericol viața.

Dinamica accidentului a fost confirmată de comisarul-șef Cătălin Stegărescu, șeful Poliției Rutiere Vrancea, care s-a aflat la fața locului pentru cercetări.

Polițiștii au întocmit un dosar de cercetare penală, care va fi declinat procurorilor.

O galerie foto si video completa de la locul accidentului, AICI.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde kasapis2007 pe 13 Feb 2017, 19:49

O mica corectie, trenul in cauza a fost IR380( Bucuresti Nord- Vadul Siret). I-a purtat noroc, politistului, ziua de 13. M-am aflat si eu in trenul respectiv, toata lumea s-a mirat ca a supravietuit, inclusiv cei de la pompieri si ambulanta. Norocul polititstului a fost ca s-a aflat intre tampoanele locomotivei, daca il lovea un tampon nu stiu ce sanse mai avea. Locomotiva EA929 ne-a tractat pana la Marasesti, aici s-a decuplat de la tren, in locul ei venind EA334 care ne-a adus pana la Suceava.
kasapis2007


Mesaje: 3
Membru din: 07 Dec 2016, 18:41

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Andrei98 pe 13 Feb 2017, 20:05

Din cate observ masina a ramas destul de intreaga, probabil plafonul fiind taiat pentru a scoate politistul. Norocul lui ca a fost ca e venit cam pe mijloc intre tampoane masina si asa a fost mai mult impinsa si nu...faramitata.
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde kasapis2007 pe 13 Feb 2017, 20:16

Exact, plafonul a fost taiat de cei de la descarcerare pentru a-l scoate. Au incercat mai multi sa-l scoata, dar nu au reusit sa deschida nici o usa, plus ca avea picioarele prinse sub bord.
kasapis2007


Mesaje: 3
Membru din: 07 Dec 2016, 18:41

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Andrei98 pe 21 Feb 2017, 20:53

Locotractorul construit la Reloc S.A. Craiova

art-2-exploatare-1.jpg
Sursa foto: Reloc SA


Avand o experienta de peste cinci decenii in fabricarea si reparatia de material rulant, Reloc S.A. a construit dispozitivul de manevra electrica tip LOCOTRACTOR echipat conform ultimelor noutati in domeniu.
Fiind conceput ca o alternativa la locomotivele traditionale, locotractorul se adapteaza perfect la nevoile utilizatorilor cu acces la liniile de cale ferata putand fi utilizat pentru actiunile cele mai complicate in depouri, mine, porturi, aeroporturi, combinate siderurgice, metrou, triaje inclusiv pentru tractarea tramvaielor etc.Acest lucru il recomanda ca fiind cel mai versatil dispozitiv de manevra din lume.
Locotractorul este cea mai buna alternativa la locomotivele traditionale avand ca avantaje usurinta acestuia de utilizare (nu necesita operator de inalta calificare), timpul redus pentru efectuarea reviziilor si este usor de transportat.
Este prietenos cu mediul inconjurator, fiind complet nepoluant cu zero emisii CO2 noxe , zgomot redus si zero consum de combustbil.
Echipat cu un sistem de control de la distanță de inalta performanta, are un interval de cel puțin 10 ore de funcționare cu baterii complet încărcate, blocul de baterii putand fi schimbat foarte rapid.
Este prevazut cu un sistem dual de rulare, metal – metal si cauciuc – metal, care permite o larga utilizare a lui atat pe calea ferata cat si pe calea rutiera, avand astfel si un coeficient de aderenta ridicat fata de aderenta conventionala ( fier – fier).
Are costuri de investitie si operationale semnificativ reduse datorita nivelului sau excelent de performanta in operare (timp redus de manipulare) , a diminuarii consumului de energie si a numarului de persoane utilizate la operatiunile de cuplare – decuplare.

Detalii tehnice:
Ecartament(in aliniament): 1435mm
Declivitate maxima a liniei: 3%
Diametru roata in stare noua: 716 + sau - 1mm
Lungime peste tampoane: 4900mm
Latime maxima: 2200mm
Inaltime: 1740mm
Ampatament(roti motoare): 1900mm
Ampatament(roti de ghidare): 2900mm
Forta maxima de tractiune: 55kN
Viteza maxima:
-la functionare in sarcina: 5 km/h
-la functionare izolat: 10 km/h
Beneficiaza de sistem prin comanda radio de la distanta.
Sistem electronic de comanda:
-Display multifunctional cu diagnoza
Baterie cu acid(standard):
-tensiune: 80 Vdc
-capacitate: 930 Ah
Sistem de incarcare baterie pe vehicul 3x 400 Vac.
Capacitate de remorcare: 1100 tone.

Sursa: Reloc SA
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Mihai Nicolae pe 21 Feb 2017, 21:19

16900156_1821206528132245_242268923_n.jpg

16901882_1821206571465574_228214224_n.jpg

16924139_1821206548132243_44669612_n.jpg
Mihai Nicolae


Mesaje: 1354
Membru din: 01 Noi 2014, 10:06

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Andrei98 pe 25 Feb 2017, 13:05

Se pare ca forumtomberonistii sunt atat de nemultumiti de faptul ca studentii au primit gratuitate cu trenul incat au inceput sa scrie aberatii mai mari decat ei :D
tomberoane1.png

Zici ca incasarile vor scadea?
De pe ce planeta o fi aterizat omul asta care de atata timp habar nu are ca costurile pentru astfel de reduceri sunt suportate de stat catre Cfr Calatori?
Din contra, valul de studenti care o sa dea buzna in trenuri o sa aduca castiguri mai mari.
Se pare ca de data asta Dr2005 le-a cam zis-o...poate o sa isi dea si ei seama ca au cam dat cu nuca-n perete.
tomberoane2.png

Dar stai ca avem si un tip cu citate poetice care nu prea are legatura cu realitatea....
tomberoane3.png

Oare catde frustrat sau invidios sa fi ca sa scrii atatea prostii?
Invidia ca nu ati fost niciodata in stare sa atingeti si voi un anumit nivel sau ce?
Cont YouTube:Andrei Cezar
Flickr:Andrei.CFRbv
Avatar utilizator
Andrei98


Mesaje: 951
Membru din: 15 Iul 2013, 11:27
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Daniel pe 25 Feb 2017, 14:16

Foarte pe scurt: atunci cand nu ai argumente folosesti un limbaj trivial. Asta deduc eu din acele printuri. Unii ajung sa scrie din imaginatie fara suport real in date si informatii. Oricat de anitpatic imi este Anoaica, de data asta a venit cu argumente clare si reale si le-a explicat alora cum sta treaba. Daca nu au capacitatea de a intelege, sau mai degraba nu vor, atunci e fix problema lor. Cred ca e mai degraba o dovada de frustrare provenita din invidie, a unor pasionati de pozat trenuri care nu se bucura de calatorii gratis cu trenul precum studentii. Da, de fapt asta este clar daca recitesc tot ce s-a scris acolo. Nu sunt argumente reale, doar jigniri la adresa unori categorii de oameni si limbaj trivial. In definitiv daca isi doresc si ei gratis cu trenul de ce nu se inscriu la cursurile unei facultati? Exista destule. :dance:

P.S. Exista atat de multa rautate si prostie in tara asta ca devine de necrezut. Dar ce pretentii sa ai de la unii care au cate 10 conturi de caciula si asa cum zicea unul chiar pe la ei nu mai stii ce conturi fantoma il mai iau la rost si-i fac "educatie". Frustrarile si neputinta de a deveni cu adevarat mai buni in viata duc la astfel de aberatii comportamentale... Sa afirmi ca nu oricine poate deveni student este deja o dovada ca nu ai avut vointa - exista multe locuri gratuite insa pentru asta trebuie sa inveti si sa nu mai pierzi noaptea pe filme sau la pozat de trenuri zi de zi prin gari pentru ca o sa ramai doar cu pozele si cu filmele. :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: STIRI FEROVIARE INTERNE

Mesajde Daniel pe 28 Feb 2017, 14:20

CLADIRILE STATIEI ORAVITA INTRA IN REPARATIE

Linia 1 Oravita.jpg


Conform unei informatii aparuta in 26 februarie pe situl publicatiei opiniatimisoarei, aflam urmatoarele:

"Reprezentanti ai Regionalei de Transport Calatori Timisoara s-au intalnit la Oravita cu reprezentanti ai Primariei pentru a discuta despre starea cladirilor din cea mai veche gara. Depoul a fost constituit dintr-o hala principala, in anul 1856, constructia fiind in intregime din lemn. Aceasta a fost distrusa complet de incendiul din anul 1886.

Ulterior, intreaga cladire a fost reconstruita din zidarie de caramida, necesitand in momentul de fata reparatii capitale la acoperis. CFR Calatori are cuprinsa in bugetul de anul acesta suma necesara refacerii integrale a invelisului remizei."

Sursa si detalii: www.opiniatimisoarei.ro.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

AnteriorUrmătorul

Înapoi la NEWS FLASH / ANUNTURI DIN DOMENIUL FEROVIAR

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki