Schitele statiilor dintre Constanta si Mangalia:
1. Constanta Ram. 2
2. Constanta Ram. Vii
3. Statia Agigea Nord
Are 6 linii (si mai aveea o grupa cu alte 6 linii infundate, grupa astazi desfiintata) , si instalatie CED.
Prin linii industriale deserveste Depozitul Oil Terminal Sud si Depozitul de minereu Convex.
Din pacate statia nu dispune de o cladire de calatori corespunzatoare. La cca 2 km de aceasta statie se afla localitatea suburbana Lazu.
Accesul auto spre statia Agigea-Nord se realizeaza pe strada Sudului.
4. HM Agigea Ecluza
Are doua linii si instalatie CED.
Reprezinta capatul dublarii si electrificarii M800.
A fost construita in anii 80, cu ocazia realizarii portului Constanta Sud-Agigea, din HM Agigea-Ecluza ramificandu-se doua linii (electrificate), pentru a deservi acest port (prin statia Agigea Port).
In privinta traficului de calatori, HM Agigea Ecluza deserveste localitatea si sanatoriul Agigea.
5. Statia Eforie-Nord
Are 4 linii (dar din care utilizate sunt numai doua).
Are semnale prevestitoare luminoase, semnale luminoase de intrare-iesire (la capatul spre HM Agigea Ecluza), semnale mecanice/semafoare de intrare-iesire (la capatul spre Eforie-Sud), macaze mecanice si o bariera automata.
In trecut deservea (prin linii industriale ce se ramificau din linia 4) o statie de betoane si fosta centrala termica a fostelor bai de namol.
In trecut era nod feroviar, de aici ramificandu-se linia spre Techirghiol (trenurile spre si dinspre Techirghiol erau primite si expediate la si de la linia 3).
6. Statia Eforie-Sud
Are 4 linii (dar din care sunt utilizate numai doua), plus alte 3 linii infundate, la fosta rampa de incarcare a autovehiculelor in vagoane.
Are instalatie CED.
7. Statia Costinesti
Are 4 linii (din care una infundata) si instalatie SBW (cu semnale prevestitoare luminoase).
Are si o rampa de marfa (din pacate neutilizata).
8. statia Neptun (intr-un timp s-a numit Mangalia Nord)
Are 5 linii (din care una infundata).
Are macaze mecanice, semnale mecanice (semafoare) la capatul dinspre Costinesti si semnale luminoase (la capatul dinspre Mangalia). Nu inteleg care a fost logica acestei alegeri, de utilizare la un capat a semnalelor mecanice (semafoarelelor) iar la celalalt capat a semnalelor luminoase, in conditiile in care statia Neptun nu este statie de inscriere pe BLA!.
9. statia Mangalia
Numara in total 13 linii, din care: 5 pentru calatori, doua pentru revizia de vagoane de calatori si 6 pentru marfa (ultima este cea de la Baza de receptie a cerealelor).
Statia are instalatie tip SBW (semnalul prevestitor este luminos).
Statia are: district de linii, revizie de vagoane de calatori si remiza de locomotive (ultima nu stiu daca mai este folosita).
Statia deserveste si baza de receptie a cerealelor.