Sa traiti!
Semnale de genul am vazut doar pe la germani (ma gandesc ca au fost achizitionate impeuna cu sistemul de triere WSSB)
Semnal Hl tipic. Aceleasi indicatii pe care le dau semnalele romanesti cu doua trepte, doar focurile sunt aranjate altfel. Acesta pare a fi echivalentul unuia de iesire cu doua focuri.
Intrebarea e cum au ajuns tocmai in Bucuresti Vest?
Intre timp, am gasit doua backview-uri (
dinspre si
inspre Bucuresti) care trec prin gara Videle. Din pacate nu se pot observa indicatiile semnalelor. Am setat link-urile astfel incat sa inceapa fix inaintea semnalelor prevestitoare (care nu sunt cu nimic deosebite fata de unul normal). De asemenea, am facut screenshot la partile interesante din primul:
Semnalele de intrare din capatul Y par cat de normale posibil. Cele 4 focuri + chemare. Nimic prea deosebit.
Aici treaba devine ciudata: Doua semnale de iesire cu 4 focuri principale + inca unul care ar putea fi orice (pe pozitia unde ar trebui sa fie semnalul de chemare/iesire pe linie falsa). Se poate vedea si o cutie asemanatoare cu semnalul de directie, desi in capatul Y se poate merge doar inspre Vadul-Lat.
Mai multe semnale de iesire. Incep sa apara cele cu doua cutii. Sunt cate unul la fiecare linie, eliminand ipoteza cum ca ar fi semnale de grup.
Semnalele de manevra pe catarg. Inafara de design, nu se deosebesc cu nimic de cele clasice.
Semnal de iesire inspre capatul X. Identic cu cele de iesire inspre capatul Y cu o singura cutie. Din capatul X se pot expedia trenuri inspre Cioplani si Radulesti.
Incep sa apara din nou semnale de iesire cu cate doua cutii:
Mai multe semnale cu doua cutii. De data aceasta cele din centru sunt pe linia directa.
Vedere din fata a unui semnal de manevra
Semnalele de intrare din capatul X. Sunt la fel de normale ca cele aflate in capatul Y.
Din
alt videoclip. Nici piticii nu par prea normali
Din pacate n-am putut gasii niciun cabview unde sa putem observa indicatiile date de aceste semnale bizare.