Salutare!
Am deschis acest subiect pentru a ne face o idee despre infrastructura feroviara a Bucurestiului inainte de sfarsitul celui de-al doilea razboi mondial, inainte ca puterea sa fie acaparata de comunisti!
Acest subiect va fi un serial format din cateva episoade scurte!
[click pe imagini penru a afisa ecran complet!]
Iata o fotografie aeriana a statiei CFR Chitila si a satului Clinceanca (actuala Chitila) luata la 1944, 17 mai.
In susul fotografiei se vad liniile 901 si respectiv 300 cum se ramifica din statia Chitila.
Deasemeni se observa ca DN7 avea o trecere la nivel cu calea ferata neexistand podurile.
Precizez ca racordul Buciumeni - Sabareni exista la acel timp insa nu este vizibil in aceasta fotografie (probabil intr-o editie viitoare)
In fotografia urmatoare se vede ca orasul Chitila nu exista, ci doar satul Traian (imediat deasupra fortului colt stanga jos) care ava o poteca ce traversa prin gara apoi batuta pe camp pana in satul Clinceanca
In sus linia continua spre Sabareni si Buftea iar in jos spre bucuresti Nord.
Linia ce taie coltul dreapta al fotografia este proaspat inaugurata M700 in varsta de nici un an de zile!
In stanga jos a fotografiei se observa Fortul nr1 Chitila.
Se mai observa in partea de jos a fotografiei, o linie ce pleaca din parcursul statiei Chitila, exact dupa cladirea garii cum vii dinspre Buftea, ce traverseaza campul dintre DN7 si M300 apoi traverseaza DN7 si ajunge intr-un complex de cladiri, fosta Chitila Marfuri.
O alta vedere a statiei Chitila si satucul Traian (in josul imaginii)
Observam asadar ca intre DN7 si Magistrala 300/500 nu existau case.
Linia:
in stanga: spre Buftea si spre Sabareni
In dreapta: Spre Bucuresti Nord
In mijlocul imaginii extrema dreapta in partea de jos a liniilor se observa o parte din Fortul Nr1 Chitila.