Un autobuz Mercedes cu motor Euro 6 va circula din 9 iulie, timp de două săptămâni, pe străzile Capitalei. CĂLĂTORIILE SUNT GRATUITE
O poza cu el de la Piata UNIRII, acesta circula pe linia 104
Softronic12 scrie:In Bucuresti soferii se feresc sa mai circule pe articulate fiindca cu vechiile UD-uri 117 au fost numai belele... iarna nu tineau franele la remorca si la un derapaj o lua intr-o parte. Este nevoie intr-adevar de articulate, autobuze si troleibuze, fiind greu de crezut ca Bucurestiul probabil e singura capitala din UE (cel putin) care nu detine nici-un fel de autobuz/troleibuz articulat (si singurul oras din lume unde sunt 1000 de Mercedes-Citaro, toate scurte).
cfr fan scrie:Ați auzit că ungurii vor să cumpere cele 1000 de Citaro de la RATB pentru Budapesta?Atunci,noi ce autobuze vom avea?
Softronic12 scrie:Da dar oricum iarna vor fi aceleasi probleme Stai sa vezi cati se vor inghesuii pe articulate pare-mi-se ca trebuie D+E pentru ele. (Eu oricum daca fac peste 2 ani C+E o sa am mai E (remorca) la toate categoriile ).cfr fan scrie:Ați auzit că ungurii vor să cumpere cele 1000 de Citaro de la RATB pentru Budapesta?Atunci,noi ce autobuze vom avea?
Ca fier vechi probabil. sunt deja date peste cap, si rulate in Bucuresti non-stop in jur de 10 ani... si la Titan sunt cele mai jerpelite.
RATB-ul nu trebuia sa renunte la DAF-uri si Rocaruri, si nu din cauza rulajului care probabil era dat peste cap si de 3-4 ori, se puteau face reparatii capitale eventual reparatii generale la cele care circulau ocazional (cum era 899 de la Nordului, astazi casat ). Erau bune sa ramana pentru liniile preorasenesti si pentru inchirieri, dar intrebati-l pe nea Crit de ce n-a vrut
Intr-adevar e nevoie de ele din cauza ca nu s-au putut tine nici de Citaro, si daca au apucat calea asta cu masini sofisticate o sa le schimbe o data la 10 ani... cum am mai zis dar aici e vorba de autobuze/troleibuze articulate, ganditi-va ca nu chiar orice linie se merita bagata articulata (si sa nu v-aud ca ziceti ca inainte s-a circulat, nu era traficul ca in ziua de astazi). Oricum, ultima articulata a circulat Solarisul in iulie 2009, cand nu s-a inghesuit nimeni sa lucreze pe el cand i-a fost luna de proba. (Normal vroiau sa cumpere articulate dar cand au vazut pretul de vreo 400 si ceva de mii de euro, un consum de aproape in jur de 40-45% etc, s-a renuntat ).
Ar fi fain daca ar da cele 1000 de Citaro la Budapesta (probabil in jur de 100 dintre ele doar ca piese de schimb), si sa ne dea la schimb ceva Ikarus ca prea le-a facut Videanu la bucuresteni conditii. Poate pe un tanc de Ikarus 180 o sa se urce numai soferi de la Alexandria, Ferentari, Floreasca si Titan.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group