de ionutz72 pe 11 Noi 2017, 11:29
Accidentul a fost cam asa in mare:
DHC de manevra al st Augustin a fost trimis inspre halta Ormenis (inspre Apata) sa duca o casiera,acasa, in acea halta.
DHC-ul urmand din linie curenta sa se intoarca in st Augustin, evident, cu BLA neintors, pe rosu.
Dupa expediere DHC izolat, IDM dispozitor paraseste biroul de miscare, pentru a se duce la toaleta.
In acest timp, IDM exterior (care era o femeie) ii ia locul in biroul de miscare. Aceasta efectueaza parcursul pentru trecerea fara oprire prin statia a rapidului 24, necunoscand mica intelegere intre IDM si mecanicul DHC.
In acest timp, din sens contrar, locomotiva DHC se intorcea spre statia Augustin. Aceasta avea si instalatia indusi izolata, depasind toate semnalele de trecere BLA pe rosu!
R24 trece prin Augustin, revine IDM in birou. Intamplarea face ca zona unde s-a produs accidentul nu era acoperita de statia radio, astfel ca mecanicii nu au auzit la statie apelurile disperate (banuiesc...) sa opreasca, cumulat cu faptul ca s-a produs intr-o curba fara vizibilitate de la distanta.
Mecanicii de pe R24 si cei de pe DHC au apucat sa ia masuri de franare de urgenta, iar cei de pe EA sa se refugieze in sala masinilor, dar impactul tot s-a produs.
In mare cam asta a fost.
Din ce cunosc, ambii IDM au facut mai mult de 10 puscarie...