Din câte se spune v-a fi pentru muzeu, însă așa s-a spus și cu fostul V2A 4032 și acum a ajuns ușă la mine.
Treaba cu 5100 a fost mai delicată, se spune că a fost primul troleibuz Ikarus ajuns în București și s-a pus în vedere să fie păstrat, că el normal era propus pentru casare (alături de...5101, 5121, 5165, 5175 și 5192) și în evidența asta, a scăpat. Deșii nu știu dacă m-ar putea ajuta cineva să-mi spună cam până când a circulat, știu că a fost demult retras și astfel pentru eliberare de spațiu a ajuns în Berceni alături de 5101 și 5121 care trebuiau valorificare ca fier vechi. De curând s-a reîntors înapoi la Bucureștii-Noi, spunându-se că vor să-l facă înapoi de traseu dar la cât de descompletat a ajuns...
Înfine, oricum pentru casare au mai rămas destule care nu știu dacă le mai repară cel puțin în Berceni de pe 5124 și 5139 s-a luat cam tot ce s-a putut refolosii iar în celelalte depouri, Dumnezeu cu mila.