de 133 313 pe 28 Iun 2018, 21:17
E aceeasi situatie ca la CFR, unde exista un numar mare de locomotive imobilizate, canibalizate, "donatoare de organe", mostenite din vremea cand CFR n-avea concurenta rutiera. La RATB Tatrele & V3A-urile ca si numar sunt mostenite de pe vremea cand automobilul inca era un lux pentru Bucuresti si de pe vremea cand autobuzele nu erau LF si circulau pe piatra cubica.
Se va pune in discutie la un moment dat, am aceasta convingere, inlocuirea tramvaielor cu troleibuze, castigandu-se astfel o banda pentru rutier, carosabil. Ma indoiesc ca vreun primar nontehnic, atehnic sau cum vreti sa spuneti unei persoane de formatie alta decat de natura tehnica, se va da de ceasul mortii sa pastreze un mijloc de transport feroviar de suprafata, care necesita investitii substantiale urgente in infrastructura si material rulant. Este mare pacat, ca tramvaiul se afla in situatia abandonului, dar pana la urma calatorul (platitorul) dicteaza.
Oricum, tramvaiul ar trebui sa iasa de pe strazile cu o banda pe sens, asta e clar. Trebuie sa ramana pe arterele majore, eventual sa fie introdus si pe altele.