Daniel scrie:Oke. Intrebarea e cand se va termina Magistrala 5?
La intrebarea asta exista, in momentul asta, patru (4) raspunsuri.
1. Varianta in care Romtrollicom nu-si muta cablurile de la CV DT34-PDT nu exista termen de finalizare. Nu se face centrala, nu se instaleaza calea de rulare in punctul respectiv deci nu avem circulatie. Situatia este dubioasa si la CV EROILOR-AM unde de asemenea e pauza de... lipsa de personal la Somet ca altceva nu vad, banuiesc ca Sometii in monetul asta nu au mijloace (umane) sa execute doua CV simultan, dat fiind ca si la CV RO-VA s-a inceput doar dupa finalizarea CV PDT-RO.
2. Varianta in care la anul (re)intram in paine cu scenariul "criza economica" (adica am lasat cocalarii sa-si cumpere Mercedes, Audi, BMW, concedii unde nici n-ai mai visa, palatzele, desi ei nu-si perimteau asa ceva, nu se mai platesc ratele vine executarea silita, le inchide SRL-ul, toti de acolo raman someri, nu se mai cumpara case (suplimentare) deci nici nu se mai construiesc, uite ce noroc ca vine "providenta" cu solutia salvatoare locuri de sclav... pardon, munca, duium la M6 (si M5), Delta, Radion, Euroconstruct, Straco, Romstrade (pardon, astia nu), phUTI, etc etc etc).............. deci reluam, in cazul in care iese scenariul cu "criza" si se face austeritate "pentru investitii in infrastructura" si se mai gasesc cativa romanasi saraci dar
patriotzi care sa nu fuga in diaspora, probabil ca se finalizeaza lucrarile undeva in
2019. Sa vedem ce fac cu trenurile, ca oricum fara astea nici constructorii n-or sa dea in branci, au ei oricum o masea cu
guvernarea.
3. Varianta in care la anul (re)intram cu scenariul "criza economica" si facem austeritate "ca sa dam la infrastructura" dar romanshii au fugit de banci in diaspora atunci probabil ca se finalizeaza in
2021.
4. Varianta in care (re)intram in paine cu "criza" dar bani n-or sa fie nici de salarii nici de infrastructura... jale mare, ca risca sa ramana o catacomba parasita s-o gaseasca si s-o exploreze, gepizii, vizigotzii si evetual chinezii care or sa fie intr-un viitor incert riverani aici in locul nostru.
5. Varianta in care "nu vine criza"... lol, asta nu-i varianta, n-avem doi ani sa mai credem in mos Craciun/Niculae, se arde benzina aiurea prin Bucuesti, juma' de rezervor se duce stationand, si nu e moka.
Astea sunt variantele principale, in linii mari, mai am in minte destui factori perturbatori care pot interveni si se mai pot adauga variante de raspuns in functie de ei.
Chestiunea este ca daca astia cu firme mici-mijlocii (iar) dau faliment si se reuseste cooptarea lor la
POIM companiile mari (as pune si niste ghilimele) ramane iar un gol pe segmentul small, soho, etc. Daca golul asta nu este umplut cu altii fara experienta... o luam de la capat, adica aia falimentati or sa profite si or sa le bage s*ula in coaste
aranjamentistilor. Cum convingi lumea sa-si deschida alte firme dupa doua episoade de criza? Aici e... o chestie nasoala, ca riscam sa ramanem
centralizati si sa ne intoarcem la "intreprinderile de stat" care fac metrou la cimitir si spre nicaieri, sau mai rau, in afara Bucurestiului, la un aeroport unde e trafic "de criza" pe termen incert.
Discutia asta este la un nivel asa mai peste 21+ ani. Cine e mai mic si se gandeste "uite-l si pe nebunul asta ce o balmaji el acolo, n-am inteles nimic"... nu-i problem, toti cresc si in timp cuvintele incep sa capete sens.