Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde 133 313 pe 20 Aug 2018, 20:42

Da, pai aici apare problema la autoritatile contractante. Unde e banul meu vreau calitate, unde e ban public vreau comision dupa care ma duc sa cheltuiesc comisionul cu pretentia ca vreau calitate, ca e banul (comisionul) meu. :mrgreen: :lol: Oamenii cu dubla masura n-au ce cauta in functii decizionale. Si aici nu mai e vorba de legi deja, e vorba strict de oameni. Trebuie sparta gasca si inserati oamni "buffer". De unde sa-i iei... problema mare!

Oricum... M5 mai are destul pana la proba cu tren. CV DT34-PDT se rezuma la doar cateva coloane forate pentru putul semicircular. Si sunt doua tunele de strapuns cu ea, fix la mijlocul traseului. La Academia Militara abia se armeaza radier la un al doilea acces din 4 (sau 5 teoretic). 2020... daca...
Ultima oară modificat de 133 313 pe 20 Aug 2018, 20:46, modificat 1 dată în total.
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Daniel pe 20 Aug 2018, 20:46

Scuza-ma dar acei oameni "buffer" chiar daca exista nu au acces in functii si nu vor avea niciodata indiferent de cine conduce - daca intelegi. Sunt lucruri peste puterea noastra de intelegere. Cam atat. In rest, putem discuta discutii pana ne saturam.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde 133 313 pe 20 Aug 2018, 20:51

Corect, stabilimentul nu poate functiona cu oameni onesti, vorba unor "ziaristi de vaza". Sau cum a conturat-o presedintia mai degraba simplist... "nu se poate fara politicieni dar nici fara popor". Caci poporul nu poate fi autonom fara o ierarhie iar ierarhia nu poate exista daca nu are din ce se construi. :mrgreen: :lol: Acum e un joc al nervilor si presimt ca toata lumea va pierde. A fost un cineva care a cedat o pozitie in fata romanilor si a fost executat de sistemul din care a apartinut, nu vreau sa-i spun numele. :mrgreen:
Ultima oară modificat de 133 313 pe 20 Aug 2018, 20:54, modificat 1 dată în total.
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Daniel pe 20 Aug 2018, 20:53

Degeaba zic unii asa, ca tot altfel fac. De vorbe goale si "patriotism" ieftin sunt satul de 27 de ani... Cam atat. Eu inchid aici "paranteza". :)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde 133 313 pe 20 Aug 2018, 21:00

Da, cam atat, caci doream sa mai adaug cate ceva de natura tehnica din proiect, la zi. Au mai hidroizolat planseu la RD de la DT106 spre Aleea Arutela. Cum ziceam, umplutura cu pamant se face cat de cat constant in zona de bulevard, deci e posibil sa vedem intr-o luna o deviere de carosabil pentru exectarea lucrarilor la accesul B dinspre SAScenter. Mai deranjant este ca la PSS RD nu au inceput lucrari de acoperire.

La VA au sosit piese pentru scheletul copertinei de la acces D dar inca nu se monteaza si se armeaza in continuare planseu la acces A.
La RO continua evacuarea molozului rezoltat in urma spargerii vechii devieri de trafic auto, au rupt si ceva cabluri azi cu excavatorul.
La PDT se lucreaza la termoficarea din zona acces B.
La AM se face copertina temporara pentru acces D si se armeaza radier la acces B.

Plus noutatea Vertatel pe spatiul verde median intre piata si CV DT34-PDT, de urmarit ce se face acolo, caci CV este practic cel mai inapoiat punct al proiectului.
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde Daniel pe 20 Aug 2018, 21:03

Interesante informatiile. Dar asa dupa parerea ta, ca sunt totusi multe statii si cam scurte. Crezi ca vei ajunge sa zicem de la Dr Taberei 34 mai repede cu metroul decat cu 368? Intreb asta deoarece am observat cu stupoare ca uneori ajungi la Lujerului de la Pacii mai repede cu troleul decat cu metroul la care stai si peste 10 minute sa vina unul. De altfel am mai observat o chestie ciudata: daca iei metroul de la Basarab pe M4, chiar daca vine la timp, pana la statia Grivita parca faci mai mult decat cu 105. Oare de ce are restrictie de viteza metroul intre Basarab si Grivita? Scuze de offtopic.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde 133 313 pe 20 Aug 2018, 21:16

Avand troleibuz de la VA la Gara de Nord si de la VA la Coubertin (adica Pantelimon) cu greu as putea spune ca M5 imi este mie in mod direct util. Orisicum, eu nu sunt tocmai persoana potrivita pentru consultatii pe paralela metrou-suprafata datorita faptului ca eu mi-am asigurat o mare autonomie pe doua roti prin bicicleta si am in decurs de 2 ani vreo 12000 de kilometri urbani pe bicicleta. Metroul il folosesc ocazional de vreo 7-8 ori pe an! Mai apelez la automobil din nou tot destul de rar, in conditiile de trafic actuale. Iar la ore de varf efectiv o iau si pedestru ca tot am sansa sa ajung mai repede decat autobuzele la destinatie.
Cu M5 am avut o tangenta indelungata din faptul ca mi-a fost un an de zile sub nas in drumurile saptamanale si inca imi este ocazional si acum si am habar ce se petrece pe acolo in baza cunostintelor tehnice pe care le posed.

Legat de M4... lucrarea este de o calitate tehnica indoielnica si marturie stau peretii nemascati din unele statii, date fiind timpurile in care s-a executat. Traseul este foarte sinuos desi artera Grivitei este atat de dreapta, de neinteles pentru mine. De la GdN la Basarab si de la Basarab la Grivitei treaba este destul de simpla, exista doua subtraversari intre magistrale, datorita configuratiei statiei Basarab, una simplista si utila transbordarii dar nu neaparat foarte fericita considerand dezavantajele introduse prin anomalia exceptionala de pe reteaua de metrou bucuresteana. Unde sunt subtraversari nu se mai circula in palier, ai rampa sau panta. Si de aici pleaca restrictiile. Sunt 4 tunele, cu 4 curburi diferite, cu 4 pante/rampe diferite prin care pot circula teoretic simultan 4 trenuri ce produc vibratii in cel putin 4 frecvente diferite. La care se adauga alti factori. Cladiri invecinate, liniile de tren din proximitate etc. Pe Grivita exista niste blocuri destul de avariate la cutremurul din 1977, care au fost "consolidate". Iar statia Basarab in sine este o strutocamila.
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde 133 313 pe 18 Sep 2018, 10:47

Pazea! :twisted:

http://www.economica.net/magistrala-5-e ... 477.html#n

"Magistrala 5: exproprierile pentru construirea metroului de la Eroilor la Pantelimon vor costa 100 mil. lei. Linia va fi gata în 2032."

"În urma revizuirii Studiului de Fezabilitate a fost identificat un număr de 29 de imobile proprietate privată, însumând o suprafaţă de 58.338 mp, respectiv un număr de 178 imobile aparţinând domeniului public, în suprafaţă de 311.019 mp", se arată în documentul publicat pe site-ul MT."

Studiul de fezabilitate revizuit in 2017 pentru un proiect demarat fizic in 2011 care nu prevedea nici o expropriere de la Opera la Universitate!
Deci ca sa fie mai clar, este vorba de imobile dintre Opera si Iancului (peste 200 la numar! :o :shock: ) ca de la Iancului la Pantelimon nu se pune problema de exproprieri, gabaritul pentru statii este acoperit si sunt variante ocolitoare pentru trafic pe Vatra Luminoasa, Pantelimon-Ziduri Mosi si Vergului-Basarabia.

H A L U C I N A N T! Metrocul SA cred ca are niste bani de dat inapoi pe niste proiecte! :twisted:
Sunt taaare curios daca printre exproprieri nu cumva o sa se numere si "CarboPlaza" (cladirea arsa, cea gard in gard cu biserica Armeneasca, in diagonala cu BVB)! :twisted:
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde 133 313 pe 19 Sep 2018, 22:01

Cablurile Romtelecom de la Cv DT34-PDT par ca au fost mutate. Dar in continuare nu se lucreaza nimic la structura.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

La parti pozitive... a avansat santierul devierii termoficarii de la coltul Parcului si a inceput betonarea unei bucati de carosabil in dreptul Tip-Top.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Zona noua de lucrari in intersectia de la Moghioros. Au dat peste niste cabluri de la semaforizare, ma mir ca inca functioneaza semafoarele...
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Presupun ca pe aici trebuie sa vina cele doua siruri de coloane forate ce vor constitui culoarul subtraversarii la statiile de tramvai si Piata....
Imagine

Se foreaza si primele coloane la acces E.
Imagine
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde 133 313 pe 19 Sep 2018, 22:09

La Romancierilor continua desfiintarea fostei devieri carosabil.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

La Raul Doamnei continua umpluturile cu pamant pe strada RD si se racordeaza carosabilul vechi la carosabilul nou in dreptul blocului DT104.
Imagine

Imagine

La DT106 se contureaza trotuarul...
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Trotuarul intre DT104 si DT106.
Imagine

Imagine

La PSS RD umplutura a evoluat, se apropie de nivelul betonului pentru carosabil.
Imagine
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Re: Lucrările la Magistrala 5 de metrou!

Mesajde 133 313 pe 19 Sep 2018, 22:12

Si niste imagini ceva mai rare, stadiul umpluturii de la Academia Militara.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

In partea stanga se vede accesul B.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Acces B.
Imagine

Imagine

Imagine
133 313


Mesaje: 254
Membru din: 27 Iul 2017, 09:04

Anterior

ÃŽnapoi la METROU

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki