Bd. Basarabia si Calea Calarasilor sunt deservite strict de tramvaie si liniile sunt praf. Dar eu ma uitam la faptul ca depourile Colentina si Titan par ca vor fi refacute simultan! Si implicit ca 1 si 10 vor fi tinute de Militari si Giurgiului iar 21 de Dudesti! Plus 41 care ramane exclsiv la Alexandria! Si de 55 care e la TITAN si trece la Dudesti. Si de 40 care trece la Dudesti si GIURGIULUI.
Permiteti-mi sa ma declar stupefiat de faptul ca NIMENI nu a sesizat faptul ca de cateva nopti dementii municipali au inceput masacrarea caii de rulare a tramvaielor pe Sos. Progresului si Calea Rahovei! Descreieratii municipali au adus pietris si pamant pe terenul viran de la intersectia Progresului cu Istati si din pietris deja au imprastiat constant pe liniile de tramvai, intr-o incercare imbecila ce va acapara un record mondial la idiotenie cronica cumplita, incercarea de a "transforma" liniile tip cale ferata in linii cu iarba! Au inceput sa traga chiar si racord la apa de pe strada Preda. Acesti nemernici tehnic p'afaristi distrug cele mai bune linii de tramvai din urbe. Ca si cum paguba anularii oricarei tentative de burare viitoare a liniilor deja destul de valurite nu era destul, cercopitecii imprastie pietrisul circuland cu incarcatoarele frontale pe liniile de travai, pe traverse!
Mai departe de la Rahovei spre 13 septembrie pe Progresului...
Si continua si de la 13 septembrie spre Razoare.
Oricum curiozitatea si teama m-a impins sa arunc un ochi pe 13 seprembrie si pe Bd. Timisoara sa vad daca nu cumva au inceput si acol dezastrul. Momentan aici doar se tund ciulinii, ominous sign daca ma intrebati pe mine...
Sfarsit. Sau mai bine spus sfarsitul tramvaielor in era incompetentilor dementi...
Ar arata mai bine daca nu s-ar mai usca toata trama stradala de copaci din Bucuresti, ucisi de poluarea supraaglomerarii cazanelor pe patru roti, incolonate, care nu se duc nicaieri timp de 30-60 de minute, doar stau blocate in trafic.
P.S. Daca nu le va bura nimeni niciodata... STB sa se duca . Si primaria dupa ea! Pentru ca sunt tigani si decat sa spele "copilul" mai bine il boiesc cu "machiaj". Ii pun peruca, verde, peste paduchi, cum ar veni...
Mi-a dat cineva o informație zilele astea cum ca pe perioada lucrărilor de pe Vasile Milea linia 1 va circula pe relația Banu Manta-Sudului-Oltenitei-Eroii Revolutiei-apoi traseul de baza pana la depoul Militari.35 suspendat.
Las si eu asta aici... Ca o sugestie, poate vede cineva de prin ETE, URAC, sau cum le zice zilele astea... Nu de alta dar sunt extrem de multe trasee cu linii out of date ce vor trebui schimbate (sau dupa capul autoritatilor... desfiintate...) si ar fi aberant sa se intample peste tot ca in Pantelimon sau Aerogarii, sa astepti un numar de x ani dupa o amarata de bucla din capat. Pui un macaz de rebrusare, dai drumul unui segment finalizat, etc. Doar daca stai si te gandesti, cu timpul pierdut la Granitul, tramvaiele, bidirectionale puteau fi foarte bine prelungite pana la metrou Antilopa/Pantelimon unde sa rebruseze, doar a si fost candva tramvai pana acolo, 28-ul. Dar n-ai cu cine...
Pe Progresului au pus o folie neagra de geotextila pe traverse, ca sa nu intre pamantul in piatra sparta. Nu-i nimic, ca a intrat deja pietrisul nisipos si efectele dezastruoase se vad, anumite traverse vibreaza deja asa de frumos ca a inceput sa sara si sa stea distantata piatra sparta de pe langa ele. Vedea-i-ar morga pe aia din consiliul grotesc... pardon, general. Deci acum urmeaza pamantul si tevile...
S-a asternut pamantul pe liniile de pe Progresului. Tevile pentru irigatii stau prin diverse locuri cam la vedere, deoarece stratul de pamant este subtire iar teava pehd venita la rola are o curbura remanenta. Pe masura ce vor fi vibrate de vagoane vor iesi din pamant si mai rau. N-au pus inca pamant pe Rahovei.
Ca un spirit de gluma tot la vitan arata mai bine...avem si flori intre linii...pe culori...Altfel spus este foarte bine ca se pune iarba...păcat ca nu a fost tot M.Bravu separat de trafic...de la Banu Manta pana la Big altfel ar fi arătat...așa betoane
Iti imaginezi ca la cum sta teava aia ingropata la 0,01 metri adancime si la geometria orizontala pe care o descrie la iarna va ingheta apa ramasa in ea si o va despica in n locuri iar la anul cand i-or da drumul iar o sa tasneasca apa de peste tot si or sa rame sa inlocuiasca teava. Prin sectorul 3 am tot vazut carpeli la tevile din "peluze". Supape de golire ale instalatiilor... nema. Sau or sa faca ca la sectorul 4, abandoneaza ideea cu scuipatorile "automate" si se reintorc la omul cu furtunul legat la cisterna. P.S. Astia ar trebui sa faca toti parnaie pentru imbecilitatea asta cu pamantul pe calea ferata.
Ieri au reusit sa mai faca un racord la apa (o vana trantita in sant pe teava fara camin, nu stiu cand or sa faca caminul) dinspre un bloc de pe Nasaud iar azi lucrau la urmatorul racord, in capatul blocului de dupa intersectia cu Rahovei. Ca atare, s-a completat covorul de iarba intre Spatarul Preda si Nasaud. Cat credeti ca a tinut "frumusetea"? Mai putin de 24 de ore, un animal deja a intrat cu masina pe iarba si a facut prapad aproape de Nasaud. La cum arata probabil cretinul a stat ceva timp blocat in sant.
Furthermore... au aparut primele petice de iarba pe Rahovei imediat dupa statia de la intersectia cu Progresului. Si mai mult.. a inceput ierbizarea pe 13 septembrie de la Progresului spre Drumul Sarii-Ghencea.
Bonus: in fundal se vede catedrala neamului-prost.
Si un bonus mai aproape de cele lumesti: o mami si-a lasat pampersul in statia lui 47.
Ia uite ce avem noi in cel mai nou PUZ din zona Viilor... Tramvai mutat de pe Progresului pe Viilor! Si mai mult! ditamai bucla de intoarcere, din toate directiile! Doamna Stirea tocmai a bagat iarba pe niste linii care intr-un viitor incert trebuie sa dispara!
Nup. Cica o sa fie inclusiv pe 41. Si 41 merge din sectorul 6 pana in sectorul 1. In plus STB are actionar 99% PMB, deci ce se intampla in curtea DTE (ETE/sectia linii) poate fi initiativa (si efortul financial al) unui "subaltern" partidic sectorial al madamei cu stirile dar responsabilitatea revine PMB, exclusiv.
Cretinatatea politica se acutizeaza. Dupa ce tramvaiul 32 a agatat cateva rulouri de iarba si le-a facut movila din cauza montajului imbecil al covorului de iarba peste cota ciupercii sinei (implicand rugaminti municipale ca 32 sa circule mai incet!)... acum au avut "motiv" sa bagae alt contract de servicii. "Repararea" lucrului de c***t, facut cu c***l, bagandu-si p**a! Scuzati sintagma. Pe Progresului azi tundeau masiv iarba plantata de mai putin de o luna (ma intreb cat de mult a putut sa creasca iarba aia in doua saptamani) si apoi ghici ce? Treceau cu o rola vibrocompactoare peste gazon... sa-l indese mai jos ca sa nu-l mai agate tramvaiele! Evident ca iarba dupa operatiunea asta arata ca o salata! Pentru astia cu dedicatie ar trebui inventata "puscaria tehnica"...
Aseară,in jurul orei 19:30 se curata de zori macazul de la vitan...se pregătește ceva?Personal am să mă uit sa vad daca au activat macazul și pt a se putea face dreapta spre Piata Sudului,nu numai stânga pentru linia de fata...și anume 19