de Ikarus_260 pe 12 Iun 2022, 00:53
Au fost aduse 70 de exemplare din Franța însă nu toate au venit și funcționale, find casate aproape toate până prin anul 2004 când s-au desființat și liniile expres pe care predominau (781 dar care însă a fost rebotezat ca 381, 784 și 785). Au fost garate atât în autobaza Obregia cât și în Nițu Vasile însă alimentarea se efectua în autobaza Ferentari.
În 2005 mai existau în posesia RATB-ului doar 276, 310, 320 și 331 (la scurt timp donat către UPB) + cel puțin unul vândut unui angajat, oficial neidentificat. Celelalte 3 au fost trimise în parcul rece al autobazei Alexandria, însă în anul 2008 mașina 276 a fost rechemată în autobaza de proveniență pentru a fi vândut către Retromobil, deși tot în curtea *TB-ului a rămas. Celelalte 2 au fost casate, 320 în 2012 iar 310 în 2019 ...