Pagina 1 din 1

Ikarus 260

MesajScris: 06 Dec 2015, 19:57
de Andrei Sir
8579984534_b439d8e69e_o.jpg
#629, linia 116. Anul 2005.
Sursa: http://flickrhivemind.net/Tags/flickrhivermind

Re: Ikarus 260

MesajScris: 09 Apr 2017, 14:10
de Ikarus_260
Au fost 177 de bucăți aduse între 90(sau 91) și 93. Au aparținut de Titan, Ferentari, Floreasca și Alexandria. Au fost casate până în anul 2009.
Iată-le în perioada lor bună de circulație, n-aveam nici 7 ani când adormeam în ele. :cry:
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
phototrans.eu

Re: Ikarus 260

MesajScris: 13 Mai 2017, 23:52
de Ikarus_260
152, 215, 232, 402, 403, 631, 633
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

La astea nu m-am mai uitat și la nr. de inventar, dacă poate cineva să le scrie i-aș fi dator. ;)
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
public-transport.net

Re: Ikarus 260

MesajScris: 26 Iul 2017, 02:41
de Ikarus_260
154 pe linia 242 la Piata Sudului.
In prezent si masina si linia sunt istorie. :cry:
154.jpg

flickr

Re: Ikarus 260

MesajScris: 07 Noi 2017, 00:43
de Ikarus_260
O serie de Ikarusuri in autobaza Titan care asteptau casarea in vara anului 2008. :cry:
Imagine

Si #55, unul dintre cele 2 Ikarusuri care au fost modificate (le stiti) ruland pe sos. Stefan cel Mare prin anul 2008.
Imagine
sursa:google

Re: Ikarus 260

MesajScris: 07 Noi 2017, 20:50
de Ikarus_260
Sa ne reamintim cateva autobuze Ikarus care au beneficiat de RK in perioada aniilor 2006-2007... ca peste un an sau maxim doi sa fie macelarite. :evil:
57 - autobaza Ferentari, uzina URAC - finalizat.
65 - autobaza Ferentari, uzina URAC - in curs.
648 - autobaza Titan, uzina URAC - finalizat.
651 - autobaza Titan, in autobaza - finalizat.
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Dar bineinteles ca au fost mai multe Ikarusuri care au beneficiat de RK.

Sarim un pic in vara anului 2008, cand se vroia sa se termine sub orice chip cu ele, multe stand prin parcurile reci ale autobazelor Alexandria, Ferentari, Floreasca sau Titan in timp ce altele au fost deja casate.
Iata cateva autobuze Ikarus 260.50 aflandu-se in sectia linii Alexandria, cunoscut ca si parcul rece. Multe au fost puse la licitatii, in autobaza Titan, cele mai multe ex. Ferentari si din vreo 20 de autobuze, doar 2 au fost vandute (fostele 44 si 66 la Fetesti, si din cate am inteles si 1 la o firma de salubritate).

Imagine

Si inainte de invazia Citarourilor asa puteau fi vazute pe strazile bucurestene...
Imagine
Mai mult de atat, n-am ce sa mai zic, fiindca e prea tarziu. Personal, mi s-au parut cele mai bune autobuze care le-a putut avea Bucurestiul din toata istoria sa.
sursa:google

Re: Ikarus 260

MesajScris: 08 Noi 2017, 00:26
de cfr fan
Ikarus 256 la Pipera

Re: Ikarus 260

MesajScris: 09 Noi 2017, 01:45
de Ikarus_260
Primele Ikarusuri aduse în anii '70, paremise că sunt articulate acolo. ;) Anul 1977.
2017-11-09_042348.jpg


53 în autobaza Ferentari prin anul 2002.
2017-11-09_041109.jpg

Re: Ikarus 260

MesajScris: 16 Noi 2017, 20:42
de Ikarus_260
Prin anii '70, Ikarusul 280 #2192 prin București. Să fie o confuzie cu 2192 din Ploiești? :)
2192.jpg

Fotografie prealuată de pe google.

Re: Ikarus 260

MesajScris: 21 Noi 2017, 22:14
de Ikarus_260
47 pe linia 232 în zona 11 Iunie prin anul 2005.
47_232_11Iunie_40.jpg

Foto: Kostj Kozlov.

Re: Ikarus 260

MesajScris: 26 Noi 2017, 16:53
de Ikarus_260
409 al autobazei Alexandria deservind linia 421, autobuzul a fost casat în anul 2008.
409-421-DW-1.jpg

Foto: Cătălin Ghiță.

Re: Ikarus 260

MesajScris: 13 Iun 2022, 15:55
de Ikarus_260
Autobuzele Ikarus au circulat ultima dată spre sf. verii anului 2008, de regulă pe liniile 102, 220 și 627. Le mai aveau (cel puțin în circulație) autobazele Titan și Ferentari, Alexandria mai avea cel puțin în conservare iar Floreasca nu m-aș putea pronunța, cel puțin o parte din seria 1-25 au ajuns în ultimul timp în cadrul autobazei Ferentari.

Din cele 177 de autobuze care au existat, oficial 3 au reușit să scape de la casare (cel puțin atunci, și doar prin vânzare), acestea find:

1 (B 18 HMI) a ajuns în cadrul companiei de salubritate Vidra, deși nu sunt foarte sigur dar autobuzul cred că n-a mai ieșit la stradă de când a fost achiziționat, bazându-mă pe faptul că nu a existat nici măcar o fotografie cu el pe internet (înafară de vreo 2 ale companiei unde se observă destul de puțin), ceea ce țin să cred că nu era folosit pentru transportul angajaților companiei (cel puțin nu înafară), ci doar pentru uz intern (din niște fotografii realizate undeva prin iarna lui 2012-2013 în curtea companiei, autobuzul încă exista dar părea să nu mai fi fost folosit de ceva timp), la momentul actual înclin să cred pe o proporție de 99% că nu mai există.

44 (B 05 LCW) și 66 (B 05 LJH) au ajuns la SC Transbus Fetești SA, find reînmatriculate IL 03 NFA (fostul 44) și IL 03 NSL (fostul 66) circulând ulterior fără prea mari probleme timp de 11 ani pe linia Gara-Buliga, când 44 a fost casat iar 66 a fost băgat în conservare iar ulterior a fost vândut (nu m-aș putea pronunța unde sau cui, din motive de confidențialitate, important e că există și e oficial ultimul 260.50 din țară).

Însă desigur, au mai existat la vânzare Ikarusuri în autobaza Titan dar nu cunosc să se mai fi vândut ceva (oricum nu știu cine mai cumpăra autobuze DAC/Ikarus în anul 2008 pentru transportul de persoane, nici măcar de prin DAF-uri nu s-au vândut prea multe, nici DeSimon care erau mai noi, eh dacă era la modă de ceva timp SH-urile mai moderne ... deci țin să cred că doar acestea 3 s-au vândut).