Pagina 1 din 3

Automotoare malaxa 77

MesajScris: 02 Apr 2010, 11:14
de xxx
lipsa poze

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 05 Mai 2010, 19:16
de xxx
lipsesc pozele ptca le-am sters

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 06 Mai 2010, 00:33
de Trifu22
e un cârd de malaxe 77 in depou la RegioTras din Brasov

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 07 Mai 2010, 10:52
de Daniel
Se incumeta cineva sa faca un "info" pentru clasa 77??? ;)

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 07 Mai 2010, 17:46
de VeV
Simplu :lol: :banana-rock:

Ecartament : 1435mm
Putere : 120cp la 1300rpm
Motor diesel tip Ganz
Transmisie hidraulica tip TH2
Lungime maxima :14200mm
Latime maxima : 3070mm
Inaltime maxima : 4450mm
Greutate maxima pe ax : 15 tone
Viteza maxima : 70km/h
Raza curbei minime : 125 m

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 07 Mai 2010, 20:05
de Daniel
E bunicel. Pe moment ;)

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 07 Mai 2010, 22:34
de xxx
.

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 07 Mai 2010, 22:38
de Daniel
Bun. Ai putea sa te concentrezi si pe detalii? Ar fi oke. Si apropos: pe ce ruta sunt astea pozate de tine?

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 08 Mai 2010, 18:07
de xxx
1.Sunt pozate pe ruta Ineu-Cermei (exceptie 77-0991-8 care face zilnic Gurahont-Sebis-Gurahont)
2.Vin cu niste completari:

Producator: Intreprinderea "N. Malaxa" Bucuresti.
Anul fabricatiei: 1935.
Formula osiilor: A-1
Ampatament: 8.490 mm
Greutatea totala: 30 t
Viteza maxima: 70 km/h
Sistem de franare Hildebrand-Knorr ,frana directa si frana automata cu robinetul mecanicului tip ST 60
Motor: diesel MG 120 (VI Jat 135) , in 4 timpi , 6 cilindri in linie , verticali , montati cate 2 intr-un bloc.
Putere: 120 CP
Locuri:54+5

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 08 Mai 2010, 20:05
de Daniel
Buna si descrierea, multumesc pentru precizarea rutei. :clap: Sa inteleg ca Regiocaca pune mina si pe ruta asta? :o

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 10 Mai 2010, 15:19
de xxx
.

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 11 Mai 2010, 19:50
de xxx
.

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 11 Mai 2010, 22:34
de Trifu22
eu zic ca ar fi o idee buna sa le si filmezi
ba chiar sa faci o calatorie cu ea si sa filmezi din ea
nu vom mai vedea malaxe

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 17 Sep 2010, 19:08
de COSTACHE MIHAIL
Automotorul 969 pozat de mine marti 21 iulie 2009, in Depoul Piatra Olt
Imagine

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 17 Sep 2010, 19:13
de Vladyz
Bietul de el era cam ruginit rau

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 17 Sep 2010, 19:20
de COSTACHE MIHAIL
Si partea proasta este ca el nu a avut norocul sa fie dus la Campina la Petroutilaj pentru modernizare asa cum au fost duse foarte multe automotoare din seria 77, printre care si unele verzi, in schema clasica. Acum doua saptamani am trecut prin Piatra Olt, si acest automotor se afla la locul lui, la fel de ruginit!

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 13 Feb 2011, 23:27
de Daniel
Sunt curios sa aflu daca si asta este vreun 77. M-am uitat la ferestre si sunt mai putine fata de un Clasa 77 Malaxa. Ele de obicei au cate 4 ferestre (una mai ingusta aproape de capat si alte trei catre usa din mijloc). Dupa cum se observa la acest cadavru de automotor sunt doar trei... :think:

Clasa 77....jpg
Foto: Daniel


:roll:

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 13 Feb 2011, 23:49
de zimbrulcarpatin
COSTACHE MIHAIL scrie:Automotorul 969 pozat de mine marti 21 iulie 2009, in Depoul Piatra Olt
Imagine


Deviez un pic discutia pentru a pune o intrebare: "dracia" din fata automotorului ce este mai exact? La prima vedere, pare a fi o un tip de macara mai "batranesc"... voi ce parere aveti?

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 14 Feb 2011, 10:50
de COSTACHE MIHAIL
Si eu zic la fel ca ar fi o macara model foarte vechi, insa in poza postata de Daniel, parca acel automotor pare mai mic decat cele obisnuite. Atunci eu unul ma duc cu gandul ca ar putea fi o remorca de automotor, dar totusi are farul acela sus!

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 14 Feb 2011, 11:14
de Daniel
Despre macaraua respectiva pot doar presupune ca nu este neaparat un model vechi. Posibil sa fie o macara de mici dimensiuni destinata exclusiv operatiunilor de ridicare a caroseriilor, sasiurilor, motoarelor si altor piese de prin depouri in timpul reviziilor materialului rulant. Cat despre acel motor, nu este Clasa 77 din moment ce Mihail, unul din bunii cunoscatori ai acestor motoare afirma acest lucru. Sa speram ca vom afla pina la urma ce a fost. ;)

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 14 Feb 2011, 11:20
de COSTACHE MIHAIL
Am uitat sa precizez faptul ca acea remorca ar putea fi tot de automotor 77. Sa va uitati la pozele din lincul urmator, ca sa vedeti ca remorca are cam aceleasi nr. de ferestre, dar parca este mai dreapta la capete , s-ar putea ca aceea sa fi fost putin modificata.

http://www.forumtrenuri.com/t239-o-remo ... -in-periam

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 14 Feb 2011, 11:26
de Daniel
Aceea este clar o remorca de 77. Nu seamana deloc cu acea ciudatenie prinsa de mine. Oricum este bun linkul pentru ca reuseste sa completeze discutia noastra despre Clasa 77. ;)

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 16 Feb 2011, 00:03
de cristi CFR
Salut,

Din anumite surse am inteles ca aceste vehicule, ca sunt vazute preponderent in trenurile SUDAREC, ar fi fst construite special.
De asemenea pot fi provenite din vechea serie de automotoare rezultata din motorizarea unor vagoane de calatori , totodata pot fi si foste automotoare retrase din seria 900.

Aceste vehicule inca sunt o enigma chiar si pentru mine, ar trebuii studite diverse documente din arhivele SUDAREC respectiv CFR , daca se mai gasesc, pentru a elucida acest mister.

O seara placuta.

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 16 Feb 2011, 00:10
de EA033
Pai ar trebui sa verificam putin situatia automotoarelor din aceasta serie. Eu personal n-am facut asta pe indelete, insa e posibil sa existe o parte a lor cu situatie incerta.Acele automotoare sunt de luat in calcul ca fiind actuale vagoane SUDAREC. Cel mai bine cred ca ar fi investigarea acestei probleme chiar cu cei de la Sudarec. In cazul in care exista nitcaiva insi amabili, e posibil sa ne lase sa aruncam un ochi pe sasiul vehiculelor, unde in mod cert trebuie sa existe o serie de parc, daca nu macar una de fabricatie. De acolo am putea deduce orice.

Re: Automotoare malaxa 77

MesajScris: 17 Feb 2011, 14:24
de klein
969: e pe butuci de ani buni. De fapt nu are nici osiile, nici motor, nici transmisie... A devenit magazie.
Automotorul din baza Sudarec este unul din fostele automotoare provenite si vagoane motorizate. Au existat destule variatii la tema:

cele 3 automotoare ale liniei private Buzau-Nehoiasu care erau cu 1m mai scurte decat cele ale CFR-ului si cu un geam in minus....In 1948 ele au ajuns la CFR....
automotorul 945 fost salon al regionalei Iasi care este mai mic decat cele 77 normale si are tot un geam in minus. Provine dintr-un fost vagon motorizat care avea alte dimensiuni decat un 77 standard.

etc, etc, etc

Subiectul e extrem de amplu pentru a da verdicte doar pe baza unei imagini. Puteti sa mergeti sa cautati pe sasiu, sunt dispus sa fac pariu ca nu gasiti nimic pentru ca la RK-urile din anii '60 toate placile vechi, de origine capitalista au fost inlaturate....

In Periam este o remorca de 77.