Pagina 1 din 1

Info "55-56-57"

MesajScris: 07 Noi 2009, 23:38
de Daniel
1994 - in continuarea cercetarilor menite sa imbunatateasca fiabilitatea acestor rame (vorbim de prima serie 55-56), Electroputere Craiova, proiecteaza si construieste un nou prototip, avand boghiuri noi, concepute si executate de societatea CAROMET - Caransebes. Pentru acest nou tren electric, inmatriculat la CFR in continuarea seriei (55-0013-7, 56-0013-5, 57-0013-3, 57-0014-1, 56-0014-3, 55-0014-5). Electroputere construieste si vagoane noi, complet diferite de cele anterioare, dar de o estetica si calitate cel putin indoielnica.
Intre teste de casa si probe pe inelul de la Faurei, trenul a circulat sporadic pe ruta Craiova - Turnu Severin - Baile Herculane ca A 1691/1692, in perioada anilor 1996 - 1997. O continuare a seriei acestor automotoare, se pare ca a fost abandonata. Denumirea acestui prototip a fost TEA 13/14 (55-0014-5).

Noul prototip TEA_dupa_foto_M.Dorobantu_13Mai1999_BucurestiNord.jpg



Caracteristici tehnice:


Rama electrica suburbana RES 2720kw: - a fost realizata in special pentru satisfacerea traficului de calatori pe distante scurte, cu o putere instalata mai mare, pentru o capacitate de trasnport mai mare.

RES2720kW.jpg


DATE GENERALE:

Date de rulare:
-ecartament: 1435mm
-raza curbei minime: 100m

Conditii climatice:
-zona climatica temperata
-temperatura maxima: +40'C
-temperatura minima: -35'C
-umiditate maxima: 95%
-altitudine maxima: 1200m

DATE TEHNICE PRINCIPALE:

Alimentare:
-tensiune de alimentare: 25kv
-tensiune maxima: 27.5kv
-tensiune minima: 19kv
-tensiune minima de scurta durata: 17.5kv
-frecventa de alimentare: 50Hz

Performante de tractiune:
-putere: 2720kw
-acceleratie la demaraj: 0.7m/s2
-viteza maxima: 120km/h

Greutatea totala a locomotivei si distributia ei pe osie:
-greutate totala cu calatori: 370tf
-g.t. fara calatori: 300tf
-incarcare maxima pe osie: 17.5tf

Dotari:
-frana pneumatica directa si indirecta
-frana electrica reostatica
-frana de mana
-dispozitiv de antiblocare si antipatinare
-dispozitiv automat de stopare a trenului
-dispozitiv de testare punctuala a vitezei

Date geometrice:
-formula osiilor: Bo-Bo+Bo-Bo+2'2'+2'2'+Bo-Bo+Bo-Bo
-diametrul rotilor: 1250mm
-lungime totala (6 module): 147.000mm
-latime: 2880mm
-inaltime cu pantograf coborat: 4630mm
-inaltime cu pantograf ridicat: 4900-6700mm
-numar de locuri pe scaune: 468
-numar de locuri in picioare: 444

Sursa: TCR - Automotoarele Cailor Ferate Romane - ing. Bianco Antonio si Electroputere S.A. Craiova.

Re: Info "55-56-57"

MesajScris: 06 Iun 2017, 18:28
de nenuandrei
Pe forumul lokomotiv a aparut cea mai recenta imagine cu rama care se afla in vechea halta Jiu
Pun aici linkul daca nu se afla unde trebuie rog un moderator sa il mutehttps://forum.lokomotiv.ro/viewtopic.php?f=157&t=3366&start=45

Re: Info "55-56-57"

MesajScris: 06 Iun 2017, 19:01
de Daniel
Nasol, ce sa zic. Oricum il stim si pe ala ca a fost pus pe tot netul de ceva ani.

Re: Info "55-56-57"

MesajScris: 26 Iun 2017, 20:27
de nenuandrei
Duminica aceasta am fost în fosta Haltă Jiu pentru a fotografia rama electrică construită ce de cei de la Electroputere Craiova și care stă abandonată,iar această aparține de SAAF
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Re: Info "55-56-57"

MesajScris: 26 Iun 2017, 22:44
de Vatmanu076
Felicitări pentru captură !
Ar fii frumos sa o vedem recondiționata si expusă la Muzeu :D

Re: Info "55-56-57"

MesajScris: 26 Iun 2017, 22:57
de Daniel
Nu cred ca sunt sanse la vreun muzeu... Din pacate. Cred ca acum cativa ani buni cand a fost scos din curtea Electroputere arata mult mai bine. Lasa ca si asa se lauda Softronicul ca ei au realizat prima Rama Electrica Suburbana din Romania - cel putin asa scrie presa...