de EA033 pe 29 Iun 2010, 23:43
DSV-ul nu este panaceea tuturor problemelor pe care le poate suferi mecanicul in timpul serviciului. Sa ne amintim ca la englezi cu toate sistemele de securitate si de siguranta a circulatiei un metrou s-a facut zob intr-un cap de metrou din cauza mortii unui mecanic.
Legat de ce se discuta aici, eu nu cunosc sa existe o legislatie care sa certifice la nivel oficial ca un mecanic sa ramana pe functie dupa varsta de pensionare.Singurul lucru care ar putea sa certifice asa ceva este prelungirea contractului de munca pe perioada nedeterminata. Ce imi pare rau este ca sunt o multime de mecanici care au investit timp si bani pentru a se califica pe o astfel de meserie,din dorinta de a-si indeplini un vis un vis.Cum statul sprijina generatiile tinere exact asa cum srpijina si cainele covrigul in coada, este greu sa mai practici asa ceva. Motive sunt multe, insa printre aceste motive se numara si acesta, prin care personalul cu varsta de pensionare nu este inlocuit cu personal tanar. Asta e.Asa e mentalitatea, nu s-a schimbat nimic si nici nu o sa se schimbe.
In ce ma priveste, si eu am absolvit o astfel de scoala, si am ajuns la concluzia ca am pierdut timp si bani degeaba si deci m-am reorientat profesional spre un domeniu mult, mult mai atractiv. La asa concluzie vor ajunge si altii in urma mea, asa cum am auzit si eu de la cei de dinainte.