Pagina 3 din 3

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 19 Apr 2012, 12:25
de Cornel Grigore
Asta se pune? :?
Picture 201.jpg



Astept pareri...

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 02 Mai 2012, 21:00
de Cornel Grigore
acum este functional :D
Picture 441.jpg

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 10 Iul 2012, 16:42
de ANDU2100CP
ce inseamna semnificatia semnalului ?

DSC_3258.jpg

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 10 Iul 2012, 18:48
de TonyGFR
Este "opreste fara a depasi semnalul", numai ca becul rosu normal (cel de jos) nu mai functioneaza si, in concluzie, cel de rezerva a intrat in functiune. Sper sa nu gresesc :oops:

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 10 Iul 2012, 22:02
de zofei.2006
ANDU2100CP scrie:ce inseamna semnificatia semnalului ?

DSC_3258.jpg


O poza de tot c_c_tu, made by andu .

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 10 Iul 2012, 23:16
de cool2010
Nu cred că poza este făcută pentru a fi "o poză perfectă" ci pentru a se găsi un răspuns la semnificaţia semnalului ;)

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 10 Iul 2012, 23:21
de Daniel
Ai dreptate "cool"! Aici nu se pune problema de calitate artistica. S-a pus o intrebare ilustrata cu o imagine utilitara. ;)

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 08 Feb 2013, 20:05
de ANDU2100CP
Comanda pentru perosnalu 9105 care urma sa o ia pe falsa spre pitesti , plecand din sabareni

Comanda.jpg

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 09 Feb 2013, 22:48
de ionutz72
Iesire pe linia din stanga,nu falsa.Acolo ai BLA banalizat, pe cel specializat se circula doar pe dreapta sensului de mers.
Regulamentul 005 scrie:Art. 263.
- (1) Trenurile se expediază şi circulă pe cale dublă, în mod normal, pe linia din dreapta a sensului de mers.
(2) Trenurile pot să circule şi pe linia din stânga sau pe linia falsă a căii duble.
(3) Prin linia din stânga se înţelege linia din stânga sensului normal de mers pe cale dublă, înzestrată cu BLA banalizat.
(4) Prin linia falsă se înţelege linia din stânga sensului normal de mers pe cale dublă, înzestrată cu BLA specializat sau fără BLA.
(5) Expedierea trenurilor pe linia din stânga sensului de mers, se admite în cazul în care staţia este înzestrată cu semnal luminos de ieşire prevăzut cu indicator pentru semnalizarea ieşirii trenurilor pe linia din stânga a căii duble, pe baza indicaţiei permisive a semnalului luminos de ieşire şi a dungii oblice iluminate în alb a indicatorului pentru semnalizarea ieşirii trenurilor pe linia din stânga a căii duble, considerând fiecare linie curentă ca o linie simplă.

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 10 Feb 2013, 02:58
de Daniel
Ionut, ai dreptate. Stiu ca lucrezi in domeniu. Probabil Andu s-a referit la "fir fals" si a explicat si el cum a putut. ;)

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 11 Mai 2013, 14:39
de ANDU2100CP
Lampa de manevra de pe un semnal de intare in Buftea

LAMPA alb.jpg

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 12 Mai 2013, 13:47
de 40-0800-9
E lampa de chemare, nu de manevra.

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 23 Iun 2013, 14:38
de ANDU2100CP
Semnalele din ciocanesti - vedere spre bucuresti .

Semnal coi.jpg

Semnal cio.jpg

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 25 Aug 2013, 02:21
de Cornel Grigore
Semnal de avarie in Darza hc
DSCF1313.JPG

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 28 Aug 2013, 11:19
de Cornel Grigore
Semnalele de iesire de la capul Y din gara Brasov care indica ''Opreste fara a depasi semnalul''
_0173244.JPG

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 29 Aug 2013, 00:00
de Daniel
Si daca depasesti semnalul ce se intimpla? :whistle:

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 29 Aug 2013, 09:41
de Andrei98
Ai sansa sa deraiezi din cauza unui macaz, sau sa intri intr-un tren.

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 29 Aug 2013, 19:33
de Daniel
Ma interesa conform Instructiei. ;)

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 29 Aug 2013, 21:24
de Cornel Grigore
Daniel scrie:Ma interesa conform Instructiei. ;)

Dane, daca le depasesti pe OPRIRE te opreste instalatia de indusi aferenta semnalului.

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 28 Mar 2014, 18:25
de ANDU2100CP
Semnal in mijlocul campului ... fara nici o linie . BCTR

RO-SEM NAL.jpg

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 05 Sep 2014, 15:01
de ANDU2100CP
Semnal de avarie in Darza hc

SEMNAL AVA.jpg

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 12 Oct 2014, 01:57
de Drakkar electric
S-a intimplat ceva pe linie de s-a aprins semnalul ala? De obicei astea sunt stinse. De asta intreb, daca tot stai in zona si supraveghezi foto cam tot ce se intimpla acolo.

Re: Semnale automate :D

MesajScris: 15 Oct 2014, 22:37
de Cornel Grigore
In sistemul SCB-CE ,semafoarele de avarie functioneaza atunci cand trenul calca sectiunea celui de al doilea bloc din fata trecerii la nivel si cand exista o avarie la circuitele acesteia de natura sa perturbe circulatia. In poza domnului andu2100hp, a fost surprins primul mod de functionare.
In acest mod semnalul functioneaza astfel:
-trenul calca sectiunea penultimului bloc pana la intalnirea trecerii (incepe functionarea instalatiei SAT\BAT si se aprinde semnalul de avarie de pe respectivul fir ,acesta luminand in partea opusa de mers a trenului,adica pe sensul fals al firului)
-se trece peste sectiunea blocului in care se afla bariera(acesta functioneaza conform semnalizarii BLA)
-trenul calca sectiunea de deschidere a barierei ( de regula, bariera se ridica dupa 5-10 secunde dupa trecerea ultimei osii peste sectiunea barierei) semnalul ramane aprins
-garnitura iese din blocul unde se afla bariera, calcand sectiunea acestuia ( acesta functioneaza conform semnalizarii BLA)
-trenul iese din blocul 2 de dupa trecerea la nivel si in cele din urma semnalul de avarie se stinge.
aviary_1413403205740.jpg
Functionarea semnalului de avarie cand trenul calca sectiunea barierei. Poza este pusa ''timbru'' deoarece era prea mare pt a fii incarcata