Pagina 2 din 2

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 16 Iul 2011, 13:05
de Goanga

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 15 Aug 2011, 11:38
de Vladyz
2 fotografii de pe M300.
Razboieni.jpg

Valea Prahovei.jpg


D.jpg

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 29 Aug 2011, 23:22
de Chev Celios
Doua poze de la iesirea din Predeal spre Azuga.
Picture 105.jpg

Picture 106.jpg

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 05 Feb 2013, 19:01
de Daniel
Iata un cabview din iarna anului 2010 (ianuarie). In acea perioada se lucra la modernizarea liniei (cel putin lucrarile demarasera). Filmul este doar un remember al acelei perioade. Enjoy!



:shhh:

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 08 Feb 2013, 19:59
de ANDU2100CP
Joante noi pentru magistrala 300 depozitate la buftea

DSC_7175.jpg

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 15 Feb 2013, 15:36
de ANDU2100CP
Excavatorul ce lucreaza pentru M300 la inlocuirea joantelor - dintre chitila si peris !

EXCAVATO.jpg


EXCAVATORU'.jpg

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 04 Mai 2013, 09:20
de ANDU2100CP
Magistrala 300 intre buftea si darza in seara zilei de 2-mai-2013

M300 M.jpg

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 05 Aug 2013, 14:54
de ANDU2100CP
M300 KM-42.6 poza dintr-o calatorie de anu trecut pana la Brazi.

M 800m.jpg

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 17 Aug 2013, 10:43
de ANDU2100CP
Se cara la greu traverse pe M300 , gefefu si uniferu cara traverse de la fabrica din pitesti. Merg spre noua linie de pe la aradu nou

TRAVERSE.jpg

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 03 Sep 2013, 17:42
de danny96
Cu IR1528 spre Predeal.jpg
Cu IR1528 spre Predeal / Foto : Danny96

Vedere din IR1528.jpg
Vedere din IR1528 / Foto : Danny96

IR1528 intra la Predeal.jpg
IR1528 intra la Predeal / Foto : Danny96

IR1528 iese pe abatuta din Predeal.jpg
IR1528 iese pe abatuta din Predeal / Foto : Danny96

IR1528 la Azuga pe abatuta opreste.jpg
"IR1528 la Azuga pe abatuta opreste" / Foto : Danny96

IR1528 pe Valea Prahovei.jpg
IR1528 pe Valea Prahovei / Foto : Danny96

Motivul pentru care am pirdut soirea VSOE in Sinaia.jpg
Motivul pentru care am pierdut soirea VSOE in Sinaia / Foto : Danny96

Muntii Bucegi vazuti din tren.jpg
Muntii Bucegi vazuti din tren / Foto : Danny96

Statia Sinaia.jpg
Statia Sinaia / Foto : Danny96

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 03 Iul 2014, 11:44
de danny96
Instantanee surprinse din IR1645 intre Bucuresti si Brasov
01.Sinaia.jpg
Sinaia / Foto : Danny96

02.Intrare Brasov.jpg
Intrare Brasov / Foto : Danny96

03.Intrare Brasov (2).jpg
Foto : Danny96

04.Intrare Brasov (3).jpg
Foto : Danny96

05.Aburoasa de la Brasov.jpg
Aburoasa de la Brasov / Foto : Danny96

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 26 Dec 2015, 23:39
de Vatmanu076
Activitate Feroviara pe Magistrala 300

20151226_095941.jpg

20151226_141050.jpg

20151226_145914.jpg

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 28 Mar 2017, 10:48
de ldh80
Schita nodului feroviar de la Teius- Coslariu

Nod feroviar Teius- Coslariu.jpg


Nodul feroviar Oradea (in 1991)

Imagine

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 05 Iul 2018, 20:27
de Daniel
Astazi CFR S.A. a facut urmatorul anunt:

"Bucureşti, 5 iulie 2018

Asocierea BRASIG Strabag-Swietelsky desemnată câştigătoarea licitaţiei pentru modernizarea subsecţiunilor Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara

Asocierea BRASIG Strabag-Swietelsky a fost desemnată câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru modernizarea subsecţiunilor Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara, aflate pe secţiunea Braşov - Sighişoara, componentă a Coridorului Rin - Dunăre, pentru circulaţia trenurilor de călători cu viteza maximă de 160 km/h.

Contractul de achiziţie publică va fi semnat la finalul perioadei legale de contestaţii.

Sursa de finanţare pentru modernizarea subsecţiunilor Braşov - Apaţa şi Caţa - Sighişoara, în lungime totală de 86 de km, este asigurată din fonduri nerambursabile şi de la bugetul de stat, iar durata de execuţie va fi de 48 de luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.

Contractul prevede o gamă variată de lucrări de infrastructură şi suprastructură feroviară: terasamente, linii C.F, consolidări poduri, podeţe, tuneluri, pasaje superioare, linie de contact, sistem de informare a călătorilor, energoalimentare, telecomunicaţii, comunicaţii pentru semnalizare, fibră optică, supraveghere video, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalaţii termoventilaţie, apărări de maluri, semnalizare, protecţia mediului.

♦ Secţiunea Braşov - Sighişoara este împărţită în 3 subsecţiuni
◘ Subsectiunea 1. Braşov - Apaţa (km 170+285,000 - km 208+088,954)
◘ Subsectiunea 3. Caţa - Sighişoara (km 236+157,940 - km 282+842)
◘ Subsectiunea 2. Apaţa - Caţa (km 208+088,954 - km 236+157,940) - în etapa de evaluare a celor 6 oferte depuse." Sursa: CFR S.A.

O intrebare simpla: unde anume in lumea asta s-a mai pomenit ca pentru 86 de km sa iti ia 4 ani o modernizare??? Restul pana la Predeal pe cand? Fereasca Dumnezeu... Intreb si eu nu dau cu paru'. Cred ca nici in Congo nu modernizeaza aia 86 de km in 4 ani. :mrgreen:

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 05 Iul 2018, 22:45
de 133 313
Propozitia "criza de forta de munca" ajuta la ceva? :ugeek: Pe langa faptul ca in spatele acestei propozitii se ascund altele mai nasoale, mai profund alarmante desi nu in conexiune neaparat directa cu subiectul cai ferate, gen... criza de cetateni, criza de material genetic... etc etc... Nu, nu este nimic politic in ce am scris anterior, este o realitate fizica, peste care evident nu se poate sari. :twisted:

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 06 Iul 2018, 05:52
de Daniel
O parere: daca s-ar termina odata pentru totdeauna cu subcontractarile s-ar face treaba. Eu cred ca aici e buba si spun asta ca unul care a pierdut vreo 2 ani din viata pe la firme de constructii speciale.

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 06 Iul 2018, 09:17
de 133 313
Ar creste simtitor salariile si calitatea conditiilor de lucru si imlicit dezirabilitatea posturilor? Ma indoiesc, boss-ii romani sunt mai departe de legislatia europeana decat altii...

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 06 Iul 2018, 19:36
de Daniel
Unii tot chitre raman... :mrgreen:

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 06 Iul 2018, 21:54
de 133 313
Constructiile (de orice natura), in lipsa mineritului, au ajuns cenusareasa tarii. Practic este un sector cu o continuitate si stabilitate incerta chiar si numai intr-un cincinal, sunt cele mai slabe conditii pe asigurari sociale, de sanatate, cele mai multe abateri de la siguranta si sanatatea in munca, cel mai multe si nasoale accidente de munca, banii sunt penibil de putini pentru volumul de munca solicitat, etc etc. nu se va inghesui careva sa munceasca in constructii daca poate face altceva in sfera productiei de bunuri si serviciilor de larg consum dar de volum mic. Singura sansa este "sa faci criza" ca sa-i scoti pe aia care lucreaza la rezidential si sa-i bagi la cai ferate, drumuri si poduri. :twisted:

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 07 Aug 2018, 20:28
de Andrei98
Firul II de pe tronsonul nou construit Sighisoara-Danes a fost dat in folosinta! Plus video de pe traseu!

image-2018-07-26-22587289-41-tunelul-cfr-langa-sighisoara.jpg
Foto: CFR Infrastructura


Dupa o intarziere de 3 ani, pe data pe 25.07.2018 CFR Infrastructura anunta cu surle si trambite ca au dat in folosinta linia mai sus mentionata.
Linia se afla pe segmentul Sighisoara-Atel care este atribuit prin contract catre Asocierea FCC – Alpine – AZVI cu un cost de 962,64 milioane de lei, contractul fiind semnat pe data de 15.02.2012 avea o durata initiala de 36 de luni dar cum noi traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul lucrarea a fost intarziata 3 ani.
Traseul cuprinde un pod in forma de arc peste raul Tarnava Mare si doua tuneluri.

Mai de parte va las si cateva detalii tehnice despre ele:
Podul in forma de arc peste raul Tarnava Mare:
-cale ferata dubla electrificata;
-situat la km 299+700 pe M300;
-lungime de 134,6m;
-deschidere de 125m;

Tunelul Sighisoara:
-cale ferata dubla electrificata;
-situat intre km 299+910 si 300+311;
-subtraverseaza DN 13 la adancimi de 5-14m;
-este compus din 3 parti distincte, avand ca diferenta metoda de executie: -tunel artificial la intrarea dinspre Sighisoara(lungime 20m);
-tunel natural (lungime 325m);
-tunel artificial la intrarea dinspre Danes(lungime 56m);
-lungime totala de 401 metri;

Tunelul Danes:
-cale ferata dubla electrificata;
-situat intre km 301+543 si km 302+512;
-ca si tunelul Sighisoara este compus din aceleasi 3 parti distincte: -tunel artificial la intrarea dinspre Sighisoara(lungime 20m);
-tunel natural(lungime 862m);
-tunel artificial la intrarea dinspre Danes(lungime 87m);
-lungime totala de 969 metri;

In continuare va las sa urmariti cateva imagini realizate de CFR Infrastructura:
image-2018-07-26-22587285-0-locomotiva-langa-sighisoara.jpg
Foto: CFR Infrastructura

image-2018-07-26-22587286-0-cale-ferata-modernizata-pentru-160.jpg
Foto: CFR Infrastructura

image-2018-07-26-22587287-0-tunelul-sighisoara.jpg
Foto: CFR Infrastructura

image-2018-07-26-22587290-0-tunelul-cfr-danes-langa-sighisoara.jpg
Foto: CFR Infrastructura

image-2018-07-26-22587291-0-pod-forma-arc-calea-ferata.jpg
Foto: CFR Infrastructura


In continuare va prezint doua videoclipuri realizate de Dl. Prof. Cornel Misinger intr-o expeditie a sa pe traseul nou inaugurat.
In primul videoclip puteti urmari plecarea din Danes si strabaterea partiala a tunelului Danes iar in al doilea videoclip iesirea din tunelul Danes, strabaterea tunelului Sighisoara si a noului pod peste raul Tarnava Mare si intrarea in Sighisoara.


Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 08 Aug 2018, 12:09
de Daniel
Multumim domnului profesor pentru imagini. Putini dintre noi au ocazia de a trece pe acolo. E o realizare, intr-adevar. Insa este mult prea putin pentru ultimii 30 de ani. Mi-ar placea ca intr-un viitor mai apropiat sa vedem cat mai multe linii modernizate, reparate si de ce nu, daca se poate, ceva linii noi extrem de necesare. :)

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 08 Aug 2018, 13:22
de Andrei98
Sa ne bucuram daca in urmatorii cativa zeci de ani vom avea parte macar de cateva linii modernizate! Daca a durat 6 ani construirea unui tronson de 5 km nu vreau sa imi imaginez cat ar dura constructia de linii noi mai luni :lol:

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 08 Aug 2018, 14:09
de Daniel
Daca urmaresti evolutia lucrarilor pe culoarul IV de marfa european, pana la Brasov de la Sighisoara totul va fi gata oficial in opt ani, cu indulgenta vreo 10. Bucata dintre Predeal si Brasov cine stie... Fac si eu un pariu si stiu ca unii or sa ma injure (dar imi asum) ca daca se adevereste planul de refacere a liniei Valcele - Ramnicu Valcea asta va fi gata mai repede fata de culoarul IV de marfa, avand finantare interna, parteneriat public-privat, asta daca se tin de cuvant astia care au promis. In fapt Grecia asa si-a dezvoltat spre exemplu autostrazile: nu au asteptat finantarea de la UE care era destinata doar unor culoare ce conveneau Bruxelles-ului, si au dat catre diferite firme constructia unor autostrazi necesare Greciei, firme care isi scot banii de investitie in X ani cu impozitele platite la Stat aferente. De asta Grecia nu are vignieta si acolo se plateste taxa pentu fiecare tronson de autostrada aflata in proprietatea altei firme. Dar cu toate astea au autostrazi. Asa putem avea si noi cai ferate si autostrazi. Zic si eu... :mrgreen:

Re: Magistrala 300 (Bucuresti-Oradea)

MesajScris: 12 Aug 2018, 19:53
de Andrei98
Va prezint in continuare cateva videoclipuri realizate de Dl. Prof. Cornel Misinger in calatoria sa feroviara pe linia modernizata Copsa Mica-Sighisoara.
Ii multumim pentru amabalitatea de a ne oferi in exclusivitate aceste videoclipuri spre publicare!
In 2 videoclipuri puteti regasi traseul Danes-Sighisoara care a fost publicat anterior. Vizionare placuta!






In incheiere va las sa vizionati si plecarea din Sighisoara a trenului IR 1746 din care au fost realizate filmarile prezentate mai sus.