Linii moarte si zone industriale, Braila

Informatii, descrieri despre complexele feroviare din România.

Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde kid72 pe 23 Mai 2013, 05:22

Linii moarte si zone industriale, Braila ( partea I )

Recent am inventariat liniile (moarte) industriale din orasul meu- stupefiat de amploarea dezastrului. Fara exagerare, 90% din linii sunt distruse, parca e Germania dupa razboi sau Cernobil. Toate uzinele si fabricile (moarte si ele) aveau cai ferate, orasul era impanzit de ramificatii si terminatii. Locomotivele de manevra -acum ruginite si casate- "nu-si vedeau capul de treaba". Va invit la o calatorie ...istorica (cu ruine).

Peisajul feroviar-industrial vazut de marii pictori, acum un secol.
1-Claude Monet - Gara St. Lazere.jpg
Claude Monet -"Gara St.Lazere"
2-Boris Yakovlev - Transporturile revin la normal.jpg
Boris Yakovlev -"Transporturile Revin la Normal"


Pornim din nordul orasului, catre zona portului.
Linii moarte & port (1).jpg
Magistrala Faurei-Braila-Galati
Linii moarte & port (2).jpg
In paralel, se desprinde o linie ruginita
Linii moarte & port (3).jpg
Care trece pe linga un siloz
Linii moarte & port (4).jpg
Unul din cele patru silozuri de la marginea orasului
Linii moarte & port (5).jpg
Linie moarta, care traversa soseaua de centura, spre un siloz.
Linii moarte & port (6).jpg
Acest siloz, ca multe altele, nu mai are azi legatura rail
Linii moarte & port (7).jpg
In dreptul fostei uzine Progresul (de excavatoare si utilaj greu)
Linii moarte & port (8).jpg
Vedere aeriana a uzinei Progresul, cu ramificatiile sale feroviare. Se vad si doua locomotive LDH -45 sau -70, -acum ele nu mai exista (imagine: BingMaps)
Linii moarte & port (9).jpg
Un alt siloz (nefunctional? -acum se fac silozuri mici, metalice)
Linii moarte & port (10).jpg
Mergem in continuare pe linia cea ruginita
Linii moarte & port (11).jpg
...Care ducea spre o fosta fabrica sau depozit
Linii moarte & port (12).jpg
Vedere aeriana a fabricii (depozittului?), acum rasa la nivelul ierbii. Se distinge traseul fostelor linii (imagine BingMaps)
Linii moarte & port (13).jpg
Fosta linie, la o rampa de incarcare
Linii moarte & port (14).jpg
Doua linii la rampele de incarcare. (n-am aflat ce fabrica era aici)
Linii moarte & port (15).jpg
La acest turn (din incinta uzinei Progresul), se ramifica calea ferata spre port
Linii moarte & port (16).jpg
Calea ferata (dubla) spre port. Una din linii e acum moarta.
Linii moarte & port (17).jpg
Liniile spre port
Linii moarte & port (18).jpg
Linile spre port trec printr-un mare debleu, cu panta accentuata. Aici LDH-urile trag din greu vagoanele la urcare / se ambaleaza tare
Linii moarte & port (19).jpg
Sub podul rutier, linia activa se muta peste cea dezafectata
Linii moarte & port (20).jpg
Singura linie folosita acum spre port (cea din dreapta e abandonata) are o ramificatie care se duce cativa kilometri printre balti.
Linii moarte & port (21).jpg
LDH ambaland motaorele sa urce prin debleu. Diferenta de nivel 30 de metri pina pe platoul Baraganului.
Linii moarte & port (22).jpg
Un Shulzer asteptand la macaz.
Linii moarte & port (23).jpg
Ramificatiile spre port
Linii moarte & port (24).jpg
Macaz paraginit
Linii moarte & port (25).jpg
Linie dezafectata
Linii moarte & port (26).jpg
Linii afectate de inundatii, in lunca Dunarii
Linii moarte & port (27).jpg
Vedere aeriana, linii moarte si inundate, si un LDH-45 blocat forever. (imagine BingMaps)
Linii moarte & port (28).jpg
Vedere aeriana, linii moarte si inundate, si un LDH-45 blocat forever. (imagine BingMaps)
Linii moarte & port (29).jpg
Batrana LDH-45 ruginita, ramasa in zona inundabila
Linii moarte & port (30).jpg
Vedere generala spre silozul portului, cu macarale-"capra" si LDH-ul-45
Linii moarte & port (31).jpg
Silozul portului, vechi din vremea lui Saligny
Linii moarte & port (32).jpg
Vagoane de cereale in port
Linii moarte & port (33).jpg
Nava straina la incarcat cherestea
Linii moarte & port (34).jpg
Macara plutitoare. Poate fi dusa oriunde, chiar in mijlocul fluviului (sa mute marfa din navele maritime in barjele fluviale)
Linii moarte & port (35).jpg
Nava romaneasca de 4000 tone (azi nu mai exista), in fatza capitaniei
Linii moarte & port (36).jpg
Nava romaneasca de 4000 tone, -din seria anilor '60, -cand se faceau cu castelul la mijloc Multe au fost cumparate de turci, care le folosesc si astazi (ei cum pot ???)
Linii moarte & port (37).jpg
Slep vechi (echivalentul locomotivelor cu aburi), azi nu mai exista.
Linii moarte & port (38).jpg
Slepuri trase la cheu. Toate sunt azi taiate (ca si locomotivele / vagoanele, si pe fluviu se intampla aceeasi treaba)
Linii moarte & port (39).jpg
Silozul lui Saligny, vedere aeriana (imagine BingMaps)
Linii moarte & port (40).jpg
Bazinul de docuri, vedere aeriana (imagine BingMaps)
Linii moarte & port (41).jpg
Linie printre vechile magazii.
Linii moarte & port (42).jpg
Vedere aeriana cu liniile dintre magazii, se observa si cele trei LDH-uri rosii
Linii moarte & port (43).jpg
Cele trei LDH-uri rosii (Transcombi), in terenul inundat.
Linii moarte & port (44).jpg
Cele trei LDH-uri rosii -Azi nu mai sunt acolo (au fost taiate??, sau doar mutate in alta parte)
Linii moarte & port (45).jpg
Linii printre magaziile vechi de 100 de ani
Linii moarte & port (46).jpg
Printre magaziile cele vechi (si azi cu lacat la usa)
Linii moarte & port (47).jpg
Ramificarea dupa bazinul docuri. Trei sferturi din linii sunt moarte, inundate, blocate cu gramezi fier vechi.
Linii moarte & port (48).jpg
Magaziile -pe unde a copilarit Panait Istrati
Linii moarte & port (49).jpg
Moara Lichiardopol (&linia aferenta), monument istoric (cu geamurile sparte...) (imagine BingMaps)
Linii moarte & port (50).jpg
Moara Lichiardopol, impozanta
Linii moarte & port (51).jpg
Linii moarte, spre capitanie
Linii moarte & port (52).jpg
Linii moarte, spre capitanie. Pe aici erau magazii, acum demolate.
Linii moarte & port (53).jpg
Linii abandonate, in "zona libera" (s-a vrut un proiect de relansare economica, dar acum cresc buruieni)
Linii moarte & port (54).jpg
Ajungem in fatza Garii Fluviale. De aici continua o linie istorica (pina acum 40 de ani -vezi conturul), pe toata lungimea falezei.
Linii moarte & port (55).jpg
Traseul vechii linii de pe faleza Dunarii.
Linii moarte & port (56).jpg
Ajungem la Moara Violatos, alt monument istoric in paragina
Linii moarte & port (57).jpg
Moara Violatos, cladire masiva si pustie.
kid72


Mesaje: 83
Membru din: 24 Oct 2011, 16:58

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde Daniel pe 23 Mai 2013, 20:44

O incursiune interesanta si un reportaj de exceptie! L-am citit cu mare interes si am descoperit multe lucruri de care nu stiam pana acum. Braila a fost acum vreo 70 de ani din cate stiu cel mai important centru din Europa in materie de cereale. Daca nu ma insel, de aici se fixa pretul graului pe plan european. Este un oras cu multa istorie si in consecinta multe linii vechi si cladiri interesante. Pacat ca nu pot fi salvate acele cladiri in totalitate. Faptul ca le-ai suprins in imagini si ai povestit cate ceva despre ele se va constitui intr-o marturie pentru generatiile viitoare care vor avea d einvata ca Romania, candva, a fost o tara la fel de civilizata si de importanta ca altele din Europa. Astept cu nerabdare si continuarea acestei incursiuni de exceptie! ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde kid72 pe 28 Mai 2013, 00:49

Sa continuam calatoria pe lniile moarte din urbea mea.
linii moarte braila -- (1).jpg
Harta rail (cand era copleta) a Brailei. Cu mov, tram-ul, si el in decadere.
linii moarte braila -- (2).jpg
De la moara Violatos, mergem pe faleza Dunarii. Linia e scoasa de prin 1967.
linii moarte braila -- (3).jpg
Fabrica la intersectia cu vadul str.Grivita.
linii moarte braila -- (4).jpg
Intrarea in fabrica (nu stiu exact numele actual)
linii moarte braila -- (5).jpg
Trucaj foto: reconstituire imaginara. Locomotiva si linia sunt fictive, aum e doar asfalt pe jos.
linii moarte braila -- (6).jpg
Vedere aeriana cu traseul vechii linii de pe mal. Imagine BingMaps
linii moarte braila -- (7).jpg
La trecerea bac spre Insula Mare a Brailei.
linii moarte braila -- (8).jpg
Revenim la magistrala Galati-Braila-Faurei, de unde se desprinde aceasta linie moarta.
linii moarte braila -- (9).jpg
...care incepe sa coboare usor spre nord-est
linii moarte braila -- (10).jpg
...trecand pe linga ghereta abandonata a ceferistilor, nu se mai distinge
linii moarte braila -- (11).jpg
Traversele sunt scoase
linii moarte braila -- (12).jpg
Traseul liniei, ducea spre fabrica de mobila Dorobanti si depozitul de lemne. Imagine BingMaps.
linii moarte braila -- (13).jpg
Mergem printre case si garaje, conturul devine clar
linii moarte braila -- (14).jpg
Fabrica de mobila, acum demolata, dupa ce a stat parasita ani de zile.
linii moarte braila -- (15).jpg
Fabrica de mobila, acum demolata, dupa ce a stat parasita ani de zile.
linii moarte braila -- (16).jpg
Din linia fabricii de mobila, se desprindea cea spre unzina Laminorul-1, acum sub o balta cu stuf.
linii moarte braila -- (17).jpg
Fosta uzina Laminorul-1 (demolata), si un LDH-70.
linii moarte braila -- (18).jpg
Uzina Laminorul-1 in zilele de glorie. Un vagon la incarcat cu profile laminate. In curte zacea si un BDM casat.
kid72


Mesaje: 83
Membru din: 24 Oct 2011, 16:58

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde kid72 pe 28 Mai 2013, 01:04

linii moarte braila -- (19).jpg
Pe linga magistrala, o linie paralela -foarte importanta, ducea la 6 fabrici si uzine.
linii moarte braila -- (20).JPG
Trecand peste podul Kercea, pe sub care e soseaua Ramnicu-Sarat.
linii moarte braila -- (21).JPG
In dreptul cartierului Obor, linia nu mai se vede
linii moarte braila -- (22).JPG
...dar reapare la bariera Lacu Dulce, loc cu trist renume, multi sinucigasi...
linii moarte braila -- (23).JPG
La strada spre ANL-uri, linia se distanteaza de magistrala.
linii moarte braila -- (24).jpg
...spre a intra la unitatea de prefabricate de beton. Imagine BingMaps.
linii moarte braila -- (25).JPG
Unitatea (paraginita) de prefabricate beton (pentru santiere blocuri locuinte).
linii moarte braila -- (26).JPG
De la prefabricate, se continua aceasta linie foarte circulata pe vremuri.
linii moarte braila -- (27).jpg
Trucaj foto: reconstituire imaginara, locomotiva e fictiva, iar linia ingropata acum.
linii moarte braila -- (28).JPG
In spatele spitalului de Urgente, linia se dubla la un macaz, sub aceste garaje actuale
linii moarte braila -- (29).JPG
In fatza parcului Monument mai e o mica portiune vizibila.
linii moarte braila -- (30).JPG
Alt macaz era la intretaierea cu liniile de tramvai. Prin 1980 un accident aici, tramvaiul si un vagon la manevre...
linii moarte braila -- (31).JPG
In spatele Liceului de Chimie -tinerii de azi nu stiu ca pe aici trecea o cale ferata.
linii moarte braila -- (32).JPG
La soseaua Buzaului, locul zis "La Bariera" -denumirea s-a pastrat si azi, dupa trei decenii.
linii moarte braila -- (33).JPG
Macaz, ramificatiile spre importante fabrici si uzine
linii moarte braila -- (34).JPG
Intrarea la Combinatul (mort) de Prelucrarea Lemnului si Placi Aglomerate
linii moarte braila -- (35).jpg
Vedere aeriana cu ramificatiile de la Combinatul Prelucrarea Lemnului, PAL si Chibrituri.Imagine BingMaps.
kid72


Mesaje: 83
Membru din: 24 Oct 2011, 16:58

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde kid72 pe 28 Mai 2013, 01:14

linii moarte braila -- (36).jpg
Combinatul CPL-PAL, in zilele de glorie... "cetatile industriei"
linii moarte braila -- (37).jpg
Combinatul CPL-PAL, in zilele de glorie... Faceau un zgomot imens.
linii moarte braila -- (38).JPG
Linie industriala prin fostul combinat. Piulitele si rosturile furate, sinele nu mai tin curba, sunt frante.
linii moarte braila -- (39).JPG
Fostul combinat. Hale distruse, traverse scoase.
linii moarte braila -- (40).JPG
Cale ferata inghitita de natura.
linii moarte braila -- (41).jpg
In curtea combinatului, n-aveai loc de materiale depozitate.
linii moarte braila -- (42).JPG
Linie invadata de jungla.
linii moarte braila -- (43).JPG
Rampa de descarcare la Fabrica de Chibrituri.
linii moarte braila -- (44).jpg
Pustiu in curtea combinatului.
linii moarte braila -- (45).jpg
"CERNOBIL"-ul din orasul meu.
linii moarte braila -- (46).jpg
Hala pustie, impozanta, parca e la NASA. Incape lejer un teren de fotbal. Poate fi utilizata, constructie solida.
linii moarte braila -- (47).jpg
Linie invadata de copaci, vara abia se vede sub desis.
linii moarte braila -- (48).JPG
Iesim din incinta Combinatului CPL-PAL.
linii moarte braila -- (49).jpg
Fosta ramificatie (acum asfaltata) spre Fabrica de Bere-Amidon si Fabrica de ciment Stanca.
linii moarte braila -- (50).JPG
Intrarea la Fabrica de Bere, Glucoza si Amidon.
kid72


Mesaje: 83
Membru din: 24 Oct 2011, 16:58

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde kid72 pe 28 Mai 2013, 01:23

linii moarte braila -- (51).JPG
Rampa de descarcare la Fabrica de Bere.
linii moarte braila -- (52).JPG
Fabrica de Bere (fost "Glubedex"), monument istoric vechi de 100 de ani.
linii moarte braila -- (53).jpg
Fosta fabrica de ciment Stanca, acum disparuta.
linii moarte braila -- (54).jpg
Fosta fabrica de ciment Stanca. Era un mare poluant, dar cu folos: SE CONSTRUIA MULT IN TZARA.
linii moarte braila -- (55).JPG
Revenim la o alta linie care iesea din combinat. Se vad conductele de termoficare, investitie enorma, zeci de kilometri.
linii moarte braila -- (56).JPG
Linie prin ...gospodariile localnicilor.
linii moarte braila -- (57).JPG
Pe aceasta "strada" treceau LDH-uri, Shulzere, BDM-uri, pina in anii '90.
linii moarte braila -- (58).JPG
Pe linga caminele muncitoresti.
linii moarte braila -- (59).JPG
Copaci crescuti spontan.
linii moarte braila -- (60).jpg
Dar in anotimpul rece ies la iveala gunoaiele ascunse de vegetatie.
linii moarte braila -- (61).jpg
Intretaiere cu macazuri (=singura portiune functionala azi), la poarta Santierului Naval.
linii moarte braila -- (62).jpg
Santierul Naval, singura unitate ramasa in viatza, dar la a saptea parte din ce a fost. Imagine BingMaps.
kid72


Mesaje: 83
Membru din: 24 Oct 2011, 16:58

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde kid72 pe 28 Mai 2013, 01:33

linii moarte braila -- (63).JPG
Linia santierului naval, cu vagoane-platforma, se aduce "tabla" pt.vapoare (de 1 -2 cm. grosime, foarte grea).
linii moarte braila -- (64).jpg
Santierul Naval. Vapoarele sunt construite, plimbate si lansate pe ...cai ferate, cea mai mare densitate posibila -"gratar".
linii moarte braila -- (65).jpg
Prin spatele sanierului naval. Una dintre linii intra chiar si intr-o unitate militara.
linii moarte braila -- (66).jpg
Uzina Laminorul-2 -Viziru. Imagine BingMaps.
linii moarte braila -- (67).jpg
Uzina Laminorul-2, acum moarta.
linii moarte braila -- (68).jpg
Uzina Laminorul-2, se vad doua LDH-uri (un 125 si un 45sau70), acum disparute. Imagine BingMaps.
linii moarte braila -- (69).jpg
Uzina Laminorul-2. In fatza gardului linia (activa) santierului naval, dar in incinta nu mai misca nimic.
linii moarte braila -- (70).jpg
Linia folosita azi, numai pentru santierul naval. Si conductele termoficare de la termocentrala Chiscani (de la 18 km.)
linii moarte braila -- (71).jpg
Trucaj foto: locomotiva e fictiva.
linii moarte braila -- (72).jpg
Ramificatiile (moarte) din zona industriala-sud. Doar o linie mai e folosita, cea de linga malul Dunarii. Imagine BingMaps.
linii moarte braila -- (73).jpg
Trucaj foto: locomotiva nu exista, sinele demult sunt ruginite, macazul stricat.
linii moarte braila -- (74).jpg
...Ruginite si putrede...
linii moarte braila -- (75).jpg
Macaz mort, cu bila(greutatea) si felinarul furate.
kid72


Mesaje: 83
Membru din: 24 Oct 2011, 16:58

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde kdlehel pe 28 Mai 2013, 12:36

arata exceptional aceasta realizare. este chiar o aventura sa gasesti asa zis linii disparute ce unele se afla tot acolo sub ruinele timpului si a degradarii. este interesant zonele indistriale ce sunt favoritii mei. Succes si asteptam alte imagini.
Avatar utilizator
kdlehel


Mesaje: 614
Membru din: 01 Noi 2009, 19:09
Localitate: Sandominic

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde electrica170 pe 29 Mai 2013, 11:20

Foarte reusit reportajul ... felicitari! ;)
Avatar utilizator
electrica170


Mesaje: 308
Membru din: 15 Apr 2012, 07:23
Localitate: Pascani
Avertismente: 3


Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde Daniel pe 07 Iun 2013, 15:00

Pacat ca Fabrica de Bere si Moara Violatos, ca si alte cateva cladiri vechi industriale, se afla intr-o stare atat de proasta. Ar fi trebuit renovate si trabsformate poate in caldiri de birouri, hoteluri, sa de ce nu, daca traiam intr-o tara normala, toate acestea puteau fi deservite din nou de caile ferate desfiintate, intr-un complex turistic industrial care ar fi fost asociat si cu magazine, promenade pe Dunare, etc si ar fi adus profit mult mai mare decat sa fie lasate in paragina. Si daca se demoleaza vreodata si se trantesc oaresce complexe imobiliare, tot nu ar fi o afacere, pentru ca domeniul cel putin pentru urmatorii 10 ani ramane unul falit.

Trecand peste aceste aspecte, inca mai avem o bogatie de cladiri si linii industriale de invidiat pentru altii, chiar daca multe s-au distrus. Macar sa apucam sa le inventariem in imagini si istorisiri despre trecutul lor, pentru ca si generatiile viitoare sa revada cu placere o parte din Istoria acestei tari.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde kid72 pe 08 Iun 2013, 03:58

Daniel scrie:Pacat ca Fabrica de Bere si Moara Violatos, ca si alte cateva cladiri vechi industriale, se afla intr-o stare atat de proasta. Ar fi trebuit renovate si trabsformate poate in caldiri de birouri, hoteluri, sa de ce nu, daca traiam intr-o tara normala, toate acestea puteau fi deservite din nou de caile ferate desfiintate, intr-un complex turistic industrial care ar fi fost asociat si cu magazine, promenade pe Dunare, etc si ar fi adus profit mult mai mare decat sa fie lasate in paragina. Si daca se demoleaza vreodata si se trantesc oaresce complexe imobiliare, tot nu ar fi o afacere, pentru ca domeniul cel putin pentru urmatorii 10 ani ramane unul falit.

Trecand peste aceste aspecte, inca mai avem o bogatie de cladiri si linii industriale de invidiat pentru altii, chiar daca multe s-au distrus. Macar sa apucam sa le inventariem in imagini si istorisiri despre trecutul lor, pentru ca si generatiile viitoare sa revada cu placere o parte din Istoria acestei tari.


Suntem o tzara paralizata, in haos generalizat si distrugere ireversibila. Daca incerci cumva sa intelegi (cu o minte normala, logica) ce se vede in jur, ai toate sansele sa inebunesti. // La Galatzi, s-a vandaut ca FIER VECHI nava istorica (corabie) "Libertatea", iar acum englejii au restaurat-o nou-noutza si scot milioane de euro din croaziere de lux // La Braila este un turn de apa gigantic (monument istoric de aproape un secol), acum parasit, unde era un restaurant rotitor, -pe o platforma, vedeai tot orasul de sus stand la masa -se puteau face baluri si receptii ca la Viena. -Pe Dunare circula un vas de croaziera austriac, s-a pus problema sa faca escala si la Braila (era o chestie grozava turnul acela...), dar cand au vazut o comisie in ce dezastru este orasul... "la revedere, dragilor, ne intoarcem intr-o ...viatza viitoare, cand o sa aveti ce ne arata -ca pasagerii nostri platesc mii de euro pt. o croaziera"
kid72


Mesaje: 83
Membru din: 24 Oct 2011, 16:58

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde Daniel pe 08 Iun 2013, 16:18

Ca sa fiu putin off topic am sa fac referire la cazul statiunii Herculane, unde pe la finele anilor '90 o firma austriaca ar fi vrut sa ia statiunea si a fost refuzata. Acuma din celebra statiune, pe unde s-au perindat personalitati ale Istoriei, incepand de la imparatii Romani, s-a asternut uitarea si mizeria... Vechile hoteluri si pavilioane in mare parte arata mai rau ca halele industriale parasite de la Braila.

Atunci ce pretentii sa mai avem cand se demoleaza Moara lui Asan sau alte monumente arhitectonice industriale, care in alte tari capata o noua "viata"? :(
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde CostelCFR pe 07 Dec 2015, 18:02

Foarte interesant reportajul. Felicitari!
Unde era situata gara de marfa Braila Port? Mai exista azi cladirea acesteia?
CostelCFR


Mesaje: 90
Membru din: 08 Noi 2011, 18:42

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde cosmin_sulzer pe 09 Dec 2015, 00:39

felicitari pt fotoreportaj. poate din cauza oboselii n-am observat fabrica de chibrituri, dar in schimb am amintiri cu "chibriturile de Braila" eram multumit daca se aprindea 1 din 10 bețe :))))
ImagineImagineImagine
Avatar utilizator
cosmin_sulzer


Mesaje: 46
Membru din: 18 Iun 2010, 21:47

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde Trifu22 pe 09 Dec 2015, 01:07

Aceasta este tara in care traim. In care venele sale erau caile ferate, acum toate furate si vandute la fier vechi.
Preferam sa transportam marfa cu camioane, sa blocam circulatia si sa poluam aproape cat o locomotiva doar pentru 40 de tone de marfa.
Preferam sa transportam persoane in microbuze jegoase, in picioare, inghesuite ca sardinele, mirosindu-si unul altuia transpiratia si alte arome, in conditii de risc maxim.
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
âš¡âš¡âš¡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ âš¡âš¡âš¡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Linii moarte si zone industriale, Braila

Mesajde Drakkar electric pe 12 Dec 2015, 20:40

Asa ne vrea Uniunea Europeana. De cand am intrat acolo ne-am ales doar cu coruptie si saracie. Nu a inteles nimeni de ce se intimpla asa? Trebuie sa repet? U.E.
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti


Înapoi la COMPLEXE FEROVIARE DIN ROMÂNIA / ROMANIAN RAIL COMPLEXES

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki