Garile inghetate ale Bucurestiului...

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde vlad pe 07 Feb 2014, 20:08

Imi cer oricum scuze pentru aceasta perioada de o luna de stagnare la nivel de postari si de aparitii in "public" am avut niste probleme, care s-au solvat cu bine:) Si oricum sunt foarte uimit de cum inca arata jilava
vlad


Mesaje: 107
Membru din: 29 Mar 2012, 23:33
Localitate: Bucuresti

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Cornel Grigore pe 08 Feb 2014, 18:35

Felicitari ,felicitari,felicitari,felicitari,felicitari,felicitari pentru munca depusa in aceste materiale de exceptie. Ma bucur ca mai este cineva pe aici care depune atata pasiune in ceea ce face !!! Mai rar, dar bun :clap: :clap: :clap: Nu cum fac altii ,posreaza de dragul de a posta ,se dau mari doctori in fotografie si daca ii intrebi ceva mai aprofuntat se uita la tine de parca i-ai fi injurat de toate si de tot . :whistle:
Toate cele bune !
Cornel Grigore


Mesaje: 489
Membru din: 29 Iul 2010, 12:45
Localitate: Buftea-IF,
Avertismente: 1

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde electrica170 pe 09 Feb 2014, 13:24

Felicitari pentru poze si pentru initiativa! :D
Avatar utilizator
electrica170


Mesaje: 308
Membru din: 15 Apr 2012, 07:23
Localitate: Pascani
Avertismente: 3

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde bitter pe 09 Feb 2014, 16:08

Cat de curand va urma un alt serial de iarna despre liniile din judetele Brasov si Covasna insumand 400 de km si peste 30 de episoade. Primul episod sectia Harman-Budila
Avatar utilizator
bitter


Mesaje: 361
Membru din: 07 Apr 2010, 14:29
Localitate: Brasov

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Daniel pe 09 Feb 2014, 20:40

Iata si penultimul episod al acestui serial:

Bucuresti Basarab (Bucuresti Nord Gr. B)

Bucuresti Basarab in ianuarie 2012.jpg
Bucuresti Basarab in ianuarie 2012. / Foto: Daniel


Astazi vom face o scurta incursiune in statia Bucuresti Basarab, in grupa de calatori a acesteia, cunoscuta oficial ca “Bucuresti Nord Gr. B” cu cateva imagini realizate intre anii 2011 si 2012.

Panorama a piatetei din fata garii.jpg
Panorama a piatetei din fata garii. / Foto: Daniel


La data de 27 februarie 1959, in paralel cu lucrarile de inchidere a Centurii Mici feroviare a Bucurestiului, si implicit a desfiintarii racordarii dintre Bucuresti Nord si Bucuresti Filaret, se pune problema construirii unei noi statii.

Noua statie Bucuresti Basarab este inaugurata oficial si data in folosinta pe 31 mai 1959, cand apare pentru prima data in Mersul Trenurilor. De asemenea, in aceeasi perioada, fosta halta “Militari” aflata la km 2+250 inaugurata la 12 Martie 1944, este redenumita Bucuresti Basarab Halta.

Panorama nocturna a terminalului RATB in care se observa si noul Pod Basarab.jpg
Panorama nocturna a terminalului RATB in care se observa si noul Pod Basarab. / Foto: Daniel


Aceasta noua gara a Bucurestiului a avut rolul de a prelua traficul de calatori catre directiile Pitesti – Craiova si Centura Capitalei. Astazi cu exceptia centurii pe care nu mai circula nicio cursa de pasageri, de aici pleaca si trenuri catre Brasov. Majoritatea trenurilor care mai pleaca astazi din aceasta statie sunt de rang inferior. In zona, recent, dupa incheierea lucrarilor la noul Pod Basarab, a aparut o noua piateta si un nou terminal RATB precum si o fantana arteziana in centrul acestuia. In fata garii Basarab, intr-o extremea a piatetei, in vecinatatea liniilor de intrare in Bucuresti Nord, se vede silueta fostului turn de control si dirijare a traficului ferociar, centru ce a fost relocat recent.

In spate cladirea fostului turn de control si dirijare a traficului feroviar Bucuresti Nord .jpg
In spate cladirea fostului turn de control si dirijare a traficului feroviar Bucuresti Nord. / Foto: Daniel


Inainte de a vedea liniile statiei, sa exploram in cateva imagini cladirea de calatori a acesteia:

Fatada dinspre oras si o laterala a cladirii statiei .jpg
Fatada dinspre oras si o laterala a cladirii statiei. / Foto: Daniel


In stanga intrarea catre cele doua foste linii ce apartineau depozitului de marfa al statiei.jpg
In stanga intrarea catre cele doua foste linii ce apartineau depozitului de marfa al statiei. / Foto: Daniel


Intrarea dinspre terminalul RATB in cladirea statiei de calatori.jpg
Intrarea dinspre terminalul RATB in cladirea statiei de calatori. / Foto: Daniel


Cladirea statiei vazuta dinspre iesirea statiei de metrou Basarab in anul 2011 inainte de terminarea lucrarilor la terminalul RATB.jpg
Cladirea statiei vazuta dinspre iesirea statiei de metrou Basarab in anul 2011 inainte de terminarea lucrarilor la terminalul RATB. / Foto: Daniel


Fatada dinspre linii a statiei in februarie 2011.jpg
Fatada dinspre linii a statiei in februarie 2011. / Foto: Daniel


Liniile 1 si 3 si in plan secund fatada dinspre linii a cladirii garii.jpg
Liniile 1 si 3 si in plan secund fatada dinspre linii a cladirii garii. / Foto: Daniel


Statia detine la ora actuala un numar de sase linii, dintre care patru linii de garare a trenurile de pasageri, numai trei dintre acestea fiind dotate cu peroane: 2,3 si 4. Lungimea medie a liniilor este de 3-400m. Bucuresti Basarab este o “anomalie” din punct de vedere al numerotarii liniilor. Astfel, numerotarea liniilor statiei de calatori incepe de la Linia 4 care se afla in vecinatatea liniilor de intrare in statia Bucuresti Nord.

Asadar, sa intram si in gara:

In fundal silueta uriasa a noului pod Basarab.jpg
In fundal silueta uriasa a noului pod Basarab. / Foto: Daniel


Linia vecina liniei 4, este linia 2, dupa ea urmand linia 3 si ultima fiind numarul 1. Linia 5 este o linie de serviciu ceva mai scurta, aflata in vecinatatea liniei 1, care se opreste pe la jumatatea peroanelor statiei, urmatoarea fiind linia 6 cu acelasi rol. Nu am reusit sa ne explicam si "de unde" aceasta numerotare "matriciala".

La peronul liniei 3 catre directia X a liniilor.jpg
La peronul liniei 3 catre directia X a liniilor. / Foto: Daniel


Peronul liniei 2 in directia X iar in dreapta linia 4 fara peroane.jpg
Peronul liniei 2 in directia X iar in dreapta linia 4 fara peroane. / Foto: Daniel


Sub arcadele peroanelor liniilor 3 (stanga) si 2 (dreapta)  .jpg
Sub arcadele peroanelor liniilor 3 (stanga) si 2 (dreapta). / Foto: Daniel


Semnale de iesire catre capatul X al liniilor 4, 2, 3 si 1 in departare.jpg
Semnale de iesire catre capatul X al liniilor 4, 2, 3 si 1 in departare. / Foto: Daniel


Panorama dinspre capatul X a peroanelor si liniilor statiei.jpg
Panorama dinspre capatul X a peroanelor si liniilor statiei. / Foto: Daniel


In trecut cele doua linii impreuna cu o alta astazi desfiintata, deserveau magazia de marfuri a statiei, astazi desfiintata. Ocazional pe aceste doua linii stationeaza utilaje ale CFR Infrastructura, insa ele nu apartin in mod direct grupei de calatori.

Catre Bucuresti Nord, pe dreapta Bucuresti Basarab (Bucuresti Nord Grupa B).jpg
Catre Bucuresti Nord, pe dreapta Bucuresti Basarab (Bucuresti Nord Grupa B). / Foto: Daniel


Statia este dotata si cu o remiza de locomotive si vagoane, cu mai multe linii. Unele din liniile remizei de locomotive urmeaza traseul fostei racordari cu statia Filaret, insa fotografierea de noapte in aceasta zona este una extrem de greoaie, daca nu chiar imposibila, motiv pentru care am ales prezentarea incintei de calatori a Basarabului. De mentionat, ca la orele 24:00 portile garii Basarab se inchid la propiu publicului calator, insa nu si pasionatilor adevarati care infrunta gerul si paznicii rautacosi, pentru a continua o aventura unica printre garile inghetate ale Bucurestiului...

'Liber pe directa' catre ultima statie a garilor inghetate, Bucuresti Nord...jpg
"Liber pe directa" catre ultima statie a garilor inghetate, Bucuresti Nord...jpg


Va urma...

Echipa: Daniel (fotografii, documentare), Trifu22 (conducator auto), zimbrulcarpatin (alaturi de noi), Sulzerul_0733 (documentare).
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde vlad pe 10 Feb 2014, 00:08

Da frumos frumos, chiar impresionat, dar ce imi pare rau este disparitia fostei pasarele BASARAB, nu mai vad poze cu ea nu nimic, tot ce a ramas din ea mai apare prin simulatoare :cry:
vlad


Mesaje: 107
Membru din: 29 Mar 2012, 23:33
Localitate: Bucuresti

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Daniel pe 10 Feb 2014, 01:10

Pentru tine si pentru nostalgicii ei, un capitol dureros din istoria vechii pasarele AICI.
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Drakkar electric pe 21 Feb 2014, 15:03

Pacat de pasarela veche. Se putea pastra undeva in alta parte sau macar portiuni din ea. Eu astept si urmatoarea parte a serialului vostru pentru ca am descoperit citind aici gari de care habar nu aveam pana la reportajul asta. Pacat insa ca serialul nu este apreciat la adevarata lui valoare, dar cred ca pasionati de trenuri sunt in realitate foarte putini. Va felicit pentru ce ati facut! :dance:
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Daniel pe 21 Feb 2014, 18:19

Merci de aprecieri! Crede-ma ca serialul nostru este foarte apreciat de catre pasionatii feroviari din alte tari, pentru ca avem semnale clare in acest sens. E foarte bine ca se intimpla asa, deoarece facem si noi Romania cunoscuta prin alte zone si prin frumusetea acestor gari inghetate. Stai pe faza, pentru ca in curand va debuta si ultimul episod al acestui serial, un episod cu mai putina zapada, adaptat la perioada in care ne aflam intre iarna si primavara, numai bun pentru un final de poveste... :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Drakkar electric pe 22 Feb 2014, 16:15

Eu astept, pentru ca imi place. Doar ca imi pare rau ca se termina. Eu urmaresc subiectul de vreo doua luni si intr-un tarziu am decis sa imi fac cont pe forum. In fiecare saptamana intram sa vad daca a mai aparut ceva nou. As fi vrut sa mai continuati. Oricum ramane ceva deosebit! :)
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Daniel pe 03 Mar 2014, 21:44

Bucuresti Nord (Gara Targovistei, Gara de Nord)

Bucuresti Nord - fatada dinspre parcul Ministerului Transporturilor in zona Pietei Garii de Nord spre Bd. Dinicu Golescu.jpg
Bucuresti Nord - fatada dinspre parcul Ministerului Transporturilor in zona Pietei Garii de Nord spre Bd. Dinicu Golescu / Foto: Daniel


Statia Bucuresti Nord sau Bucuresti Nord Gr. A, cum o gasiti in mersul trenurilor, este cea mai importanta din Complexul Feroviar Bucuresti, destinata exclusiv trenurilor de calatori, fiind o statie terminus.

Monumentul eroilor ceferisti cazuti in Primul Razboi Mondial aflat partea estica a Pietei Garii de Nord.jpg
Monumentul eroilor ceferisti cazuti in Primul Razboi Mondial aflat partea estica a Pietei Garii de Nord / Foto: Daniel


Inaugurata undeva in septembrie 1872 (intre 1 si 13 septembrie), ea a fost data in exploatare prin noiembrie 1872 (15 sau 27) sub numele de Gara Targovistei cu prilejul deschiderii provizorii a circulatiei pe linia Bucuresti – Ploiesti. Insa, inaugurarea oficiala ramane cea din septembrie 1872 odata cu inaugurarea liniei Roman – Galati – Bucuresti – Pitesti a faimoasei si paguboasei concesiuni Stroussberg.

Coltar din piatra al turnului portalului dinspre strada Witing ce infatiseaza roata inaripata, vechiul simbol al CFR-ului.jpg
Coltar din piatra al turnului portalului dinspre strada Witing ce infatiseaza roata inaripata, vechiul simbol al CFR-ului / Foto: Daniel


Lucrarile de constructie au debutat in anul 1868 si s-au incheiat prin 1870. In timpul lucrarilor de constructie planul arhitectural a fost modificat in repetate randuri. Pana in anul 1884 statia a purtat denumirea de Gara Targovistei, dupa data de 5 iunie 1884 primind numele de Gara de Nord, pentru ca la inceputul anilor 1980 sa fie redenumita Bucuresti Nord. Despre modificarile facute cladirii si incintei statiei, vom vorbi cu alta ocazie, acestea fiind nenumarate de la ceremonia punerii pietrei de temelie din 22 septembrie 1868 si pana in zilele noastre.

Poarta de intrare dinspre Bd. Dinicu Golescu a Garii de Nord.jpg
Poarta de intrare dinspre Bd. Dinicu Golescu a Garii de Nord / Foto: Daniel


Panorama a fatadei cladirii dinspre bd. Dinicu Golescu.jpg
Panorama a fatadei cladirii dinspre bd. Dinicu Golescu / Foto: Daniel


Un corp de cladire adaugat prin anii '30 aproape de intersectia cu strada Witing.jpg
Un corp de cladire adaugat prin anii '30 aproape de intersectia cu strada Witing / Foto: Daniel


Laterala dinspre strada Witing a portalului.jpg
Laterala dinspre strada Witing a portalului / Foto: Daniel


Portalul cu coloane finalizat in anul 1932 si turnul cu ceasuri al Garii de Nord vazute din piata cu acelasi nume.jpg
Portalul cu coloane finalizat in anul 1932 si turnul cu ceasuri al Garii de Nord vazute din piata cu acelasi nume / Foto: Daniel


Primul sir de coloane (cele interioare porticului) ce acopera vechea fatada a Garii Targovistei.jpg
Primul sir de coloane (cele interioare porticului) ce acopera vechea fatada a Garii Targovistei / Foto: Daniel


Porticul monumental al Garii de Nord vazut din zona de est a Pietei Garii.jpg
Porticul monumental al Garii de Nord vazut din zona de est a Pietei Garii / Foto: Daniel


In spatele monumentului se observa o fosta intrare a garii dinspre Est, astazi inchisa din cauza reconfigurarii statiei de pe la mijlocul anilor 1980.jpg
In spatele monumentului se observa o fosta intrare a garii dinspre Est, astazi inchisa din cauza reconfigurarii statiei de pe la mijlocul anilor 1980 / Foto: Daniel


Statia de taxi din zona caselor de clasa a doua.jpg
Statia de taxi din zona caselor de clasa a doua / Foto: Daniel


Intrarea dinspre Piata Garii de Nord catre casa de bilete si sala de asteptare de clasa a doua.jpg
Intrarea dinspre Piata Garii de Nord catre casa de bilete si sala de asteptare de clasa a doua / Foto: Daniel


Panorama a corpurilor garii dinspre intesectia calea Grivitei cu Bd. I.G. Duca..jpg
Panorama a corpurilor garii dinspre intesectia calea Grivitei cu Bd. I.G. Duca / Foto: Daniel


Corpul estic al cladirii statiei vazut dinspre Calea Grivitei.jpg
Corpul estic al cladirii statiei vazut dinspre Calea Grivitei / Foto: Daniel


De mentionat ca initial nu exista decat o hala acoperita sustinuta de o structura metalica, similara fostei gari Filaret, si o cladire de calatori paralela cu aceasta, cu numai doua linii de primire/expediere a trenurilor intre cladirea de calatori si fosta magazie de marfuri (pe partea unde astazi se afla sediul Politiei TF. In anul 1878 s-a adaugat o noua cladire in capatul dinspre fosta remiza de locomotive a CFR (pe amplasamentul actual al Ministerului Transporturilor), transformand-o dintr-o gara de trecere intr-una de capat. De atunci Gara de Nord a tot primit noi si noi corpuri de cladire si linii noi.

Panorama a primei cladiri de calatori a statiei si a halei acoperite ce adaposteau candva primele  doua linii ale garii..jpg
Panorama a primei cladiri de calatori a statiei si a halei acoperite ce adaposteau candva primele doua linii ale garii / Foto: Daniel


Aici a fost una din primele linii ale Bucuresti Nord.jpg
Aici a fost una din primele linii ale Bucuresti Nord / Foto: Daniel


Panorama a capatului halei acoperite. Cladirea informatiilor ar fi stat intre cele doua linii ale Garii Targovistei....jpg
Panorama a capatului halei acoperite. Cladirea informatiilor ar fi stat intre cele doua linii ale Garii Targovistei... / Foto: Daniel


De aici pleca cea de-a doua linie a garii Targovistei, care candva era dublata de o alta catre remiza de locomotive, dincolo de iesirea de la 'coloane'. In stanga caldirea ce adapostea candva magazia de marfuri a statiei.jpg
De aici pleca cea de-a doua linie a garii Targovistei, care candva era dublata de o alta catre remiza de locomotive, dincolo de iesirea de la 'coloane'. In stanga cladirea ce adapostea candva magazia de marfuri a statiei. / Foto: Daniel


Catre iesirea din Bd. Dinicu Golescu.jpg
Catre iesirea din Bd. Dinicu Golescu / Foto: Daniel


La linia 1 tocmai a sosit un tren regio.jpg
La linia 1 tocmai a sosit un tren regio / Foto: Daniel


Astfel, in anul 1907 existau deja 7 linii, iar in anul 1920 s-a ajuns la 10 linii, pentru ca astazi gara sa detina un numar de 14 linii. De mentionat ca in anul 1932 se finalizeaza porticul monumental dinspre sud, care se pastreaza si astazi, similar cu portalul celebrei statii Milano Centrale. Intre anii 1966 – 1969 statia este electrificata, se prelungesc peroane, se reamenajeaza salile de asteptare. Din decembrie 1987 se mai aduc o serie de modificari geometriei peroanelor odata cu inaugurarea statiei de metrou din zona. Catre finele anilor 1990 se termina si lucrarile de realizare a peronului inalt al liniei 14, precum si modernizarea spatiilor pentru calatori ale statiei.

Capetele liniilor 1 si 2  Bucuresti Nord.jpg
Capetele liniilor 1 si 2 Bucuresti Nord / Foto: Daniel


Peronul liniei 9 intesat de calatori zgribuliti de frig.jpg
Peronul liniei 9 intesat de calatori zgribuliti de frig / Foto: Daniel


Asteapta un tren ce va pleca in curand catre zarile intunecate si reci.jpg
Asteapta un tren ce va pleca in curand catre zarile intunecate si reci / Foto: Daniel


La linia 3 se pleaca la alimentare.jpg
La linia 3 se pleaca la alimentare / Foto: Daniel


La linia 10 vechea 106 pregatita de plecare.jpg
La linia 10 vechea 106 pregatita de plecare / Foto: Daniel


Se primeste ordinul de circulatie.jpg
Se primeste ordinul de circulatie / Foto: Daniel


Trenul se pune in miscare spre noaptea inghetata...jpg
Trenul se pune in miscare spre noaptea inghetata... / Foto: Daniel


De mentionat ca vechea pasarela pietonala Basarab aflata in capatul X al statiei, a fost demolata intre 24 februarie si 14 martie 2010, in locul ei inaugurandu-se noul pod Basarab la 17 iunie 2011.

Liniile statiei Bucuresti Nord vazute de la peronul liniilor 2 si 3.jpg
Liniile statiei Bucuresti Nord vazute de la peronul liniilor 2 si 3 / Foto: Daniel


Linia 11 cap X. Un GM se retrage in depou.jpg
Linia 11 cap X. Un GM se retrage in depou / Foto: Daniel


Liniile statiei Bucuresti Nord vazute de la peronul liniilor 2 si 3.jpg
Liniile statiei Bucuresti Nord vazute de la peronul liniilor 2 si 3 / Foto: Daniel


Panorama din capatul X al statiei a liniilor si peroanelor  de la 1 la 4.jpg
Panorama din capatul X al statiei a liniilor si peroanelor de la 1 la 4 / Foto: Daniel


La linia 12 intra un automotor de la Pitesti.jpg
La linia 12 intra un automotor de la Pitesti / Foto: Daniel


Catre capatul Y (terminal) al statiei Bucuresti Nord, de la peronul liniei 14 cap X.jpg
Catre capatul Y (terminal) al statiei Bucuresti Nord, de la peronul liniei 14 cap X / Foto: Daniel


Panorama din capatul peronului inalt al liniei 14 asupra capatului X al statiei.jpg
Panorama din capatul peronului inalt al liniei 14 asupra capatului X al statiei / Foto: Daniel


Aici se incheie si incursiunea noastra prin garile "inghetate" ale complexului Bucuresti, dupa trei sezoane in care am strabatut aproape toate cele 25 de actuale si foste statii de cale ferata, construite intre anii 1869 si 1961. Am vrut ca ultimul episod sa fie o simpla trecere in revista a Garii de Nord, cea mai importanta si cunoscuta pentru orasul Bucuresti.

Serialul nostru se incheie in ton cu perioada in care ne aflam, in prag de sfarsit de iarna si inceput de primavara, prilej cu care topirea zapezii si cresterea temperaturilor fac sa se “topeasca” in negura timpului si a noptilor reci de iarna, si povestile suprinse de noi de-a lungul a doi ani de expeditii nocturne, si iata, deja trei ani de prezenta in mediul virtual al acestui serial unic nu numai in Romania, dar si in lume, pana in acest moment.

Semnal de iesire din capatul X al statiei cu indicatia G (grupa).jpg
Semnal de iesire din capatul X al statiei cu indicatia G (grupa) / Foto: Daniel


Cu speranta ca ati apreciat munca noastra si v-au bucurat imaginile si scurtele povesti de iarna, imi iau ramas bun aici de la aceasta mareata poveste, si tin sa-i mentionez pe cei ce au facut parte din aceasta echipa de-a lungul timpului: Trifu22 (care alaturi de mine a pus bazele acestui concept), zimbrulcarpatin (unul din oamenii care a ajutat la punerea in practica a acestui proiect si care a demarat impreuna cu noi realizarea lui), sulzerul_0733 (pentru informatiile pe care ni le-a oferit si pe care nu le-am gasit prin bibliotecile pe unde am ublat) si de ce nu, chiar pe zofei.2006 care o perioada a fost alaturi de noi (pana a inceput sa aleaga intriga si comportamentul neadecvat), iar la final ma las pe mine, autorul acestui serial, pentru care am alergat alaturi de echipa mea prin noptile inghetate dar si prin biblioteci pentru a cauta si compila informatii greu de gasit si extrem de necesare acestui adevarat puzzle din punct de vedere al informatiilor istorice…

Va doresc o primavara cat mai placuta si plina de vise noi si frumoase! :dance:

Acest serial este dedicat tuturor celor care apreciaza cu adevarat calea ferata...
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Drakkar electric pe 05 Mar 2014, 23:05

Pacat ca s-a terminat serialul vostru, a fost unul care mie mi-a placut in mod deosebit. Felicitari echipei care a lucrat la el! Am o intrebare insa: exista posibilitatea de a-l mai continua in vreun fel? As dori sa mai vad ceva pe tema asta pentru ca sunt multe gari prezentate de voi de care eu nici nu stiam si altele in care poate nu voi ajunge vreodata pentru ca se afla in zone mai dificil de ajuns. Si mai intreb ceva: cine este acel zofei.2006 si ce anume a facut?
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Daniel pe 06 Mar 2014, 10:06

Raspuns: 1. Sper sa putem continua sub o alta forma acest serial, cel mai probabil de anul viitor. 2. Zofei a facut multe magarii si poti citi pe forum prin subiectele mai vechi despre ce e vorba pentru ca eu nu mai vreau sa-mi aduc aminte. E ca si cum am vorbi zi de zi numai de guvernul Ponta III si am ignora situatia din Ucraina, care e mult mai importanta. Hai sa nu mai discutam despre lucruri neinteresante. :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Drakkar electric pe 08 Mar 2014, 12:08

Da, am citit ce a facut zofei asta. Bine ca ati scapat de el. M-as bucura daca serialul ar fi continuat pentru ca e pacat sa se opreasca aici. :)
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Daniel pe 08 Mar 2014, 14:47

In mod sigur va continua, iarna viitoare. Acum am intrat in primavara, si ne pregatim pentru alte subiecte. ;)
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Drakkar electric pe 08 Mar 2014, 20:11

Eu astept si pana iarna viitoare, numai sa continue! :)
Avatar utilizator
Drakkar electric


Mesaje: 426
Membru din: 19 Feb 2014, 01:29
Localitate: Bucuresti

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde kid72 pe 06 Iul 2014, 23:54

Respect pentru ce ai realizat aici si pentru sacrificiile facute. Numai PASIONATII ADEVARATI ar face-o.
Nu-i putin lucru sa mergi noaptea in ger, cand toti aleg plapumioara calutza de acasa.
Fotografierea este grea d.p.v. tehnic (problemele "se multiplica cu zece" fatza de lumina normala a zilei)
--------------------------------------
Peisajul nocturn in sine este fascinant (liniste, mister, meditativ) si depaseste cu mult intentia strict documentaristica.
Dar si ca documente sunt valoroase, pentru ca ESTE O LUME CARE DISPARE sub ochii nostri.
(cred ca, in tzara, peste 50% din halte nu mai functioneaza, asteptand sa fie demolate)
kid72


Mesaje: 83
Membru din: 24 Oct 2011, 16:58

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Daniel pe 07 Iul 2014, 00:16

Kid, iti multumesc pentru aprecieri, indiferent cine esti, pentru ca la aniversarea a 75 de ani a Muzeului CFR, multi mecanici si oameni din calea ferata cand ne-au vazut, au zis un singur lucru: "gasca de la Railnet!". Mai apoi s-au pozat cu noi. Am ramas uimiti ca din atatia pasionati care misunau prin gara am fost remarcati tocmai noi. Ne-a bucurat insa faptul ca mai toti intrebau cine este "kid72"? Nu am putut sa le raspundem, insa oamenii sunt cititori fideli ai reportajelor tale si acum profit de ocazie de a-ti trimite felicitarile lor sincere! Ne-au spus ca ai suprins niste lucuri extraordinare care lor le-au adus aminte de locuri care poate nu mai sunt si unde ei si-au trait o mare parte din viata. Exact ce spuneai si tu. Si noi ne bucuram ca te afli printre noi, si sper sa-ti continui activitatea la fel de bine ca pana acum! :clap: :clap: :clap:

Cat despre garile noastre inghetate, da, constat si eu cu tristete ca peisajul incepe sa se schimbe, si poate unele vor disparea. Le vom pastra asa in amintirea noastra, misterioase, meditative, cum spui tu (si eu le-am perceput la fel). Initiatorul acestei idei a fost Trifu22 care suferea de insomnie si uite asa ne-am inhamat impreuna la o "operatiune" de durata urmata mai apoi de studii prin biblioteci, fara ajutorul cuiva din domeniu. Sper eu ca ne-am descurcat si ca am lasat in urma ceva care-i bucura pe adevaratii pasionati de cale ferata.

Candva, daca reusesc sa mai recuperez ceva imagini, am sa realizez si "culisele Garilor Inghetate" unde ne veti vedea in "actiune" la orele la care multi altii dormeau linistiti si de ce nu, ne faceau a doua zi, ca si acum, in fel si chip. Probabil ca anumite lucruri in viata asta au si un "pret" de platit... N-i l-am asumat, astia suntem noi, "rai da' buni".

O noapte cat mai frumoasa iti doresc si cat mai multe reportaje interesante pe acest forum! iti multumim ca esti alaturi de noi! :dance:
Avatar utilizator
Daniel


Mesaje: 9782
Membru din: 28 Oct 2009, 21:05
Localitate: Bucuresti
Avertismente: 1

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Bogdan Costin pe 07 Iul 2014, 21:12

Iarta-ma pentru intarziere. Daniel felicitari pentru efortul depus la realizarea acestui minunat reportaj.
Bogdan Costin


Mesaje: 157
Membru din: 03 Sep 2013, 15:13

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Trifu22 pe 08 Iul 2014, 02:38

Precizez ca aceasta idee mi-a venit de la forturile din jurul Bucurestiului, dar suferind de insomnie, am facut-o si p-asta!
Precizez ca nu ne-a sponsorizat nimeni deci am facut totul din banii nostri si din timpul nostru.
Aventurile au fost de neuitat, si imi amintesc cu drag de orele nedormite stand in spatele aparatului de fotografiat sau a volanului.
Poate o sa mai continuam seria, deh, depinde cand ma intorc de aici!
⇓⇓⇓ Accesează Radioreceptorul CFR ⇓⇓⇓
⚡⚡⚡http://t22sys.noip.me/radio/cfr/ ⚡⚡⚡
♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣
►►►Trifu22 Systems◄◄◄
Avatar utilizator
Trifu22


Mesaje: 2746
Membru din: 27 Oct 2009, 23:39
Localitate: Buftea, M300 km 14+600
Avertismente: 14

Re: Garile inghetate ale Bucurestiului...

Mesajde Bogdan Costin pe 08 Iul 2014, 05:23

Inca o data, felicitari pentru realizarea acestui reportaj, se cunoaste ca este facut din pasiune si nu pentru a starni atentia.
Bogdan Costin


Mesaje: 157
Membru din: 03 Sep 2013, 15:13

Anterior

Înapoi la Gari din Muntenia / Rail stations from Muntenia

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign www, książki księgarnia internetowa podręczniki