In 23 septembrie a debutat la Berlin cea mai mare expozitie feroviara din lume. In halele de la Messe cu o suprafata de peste 20 de hectare s-au adunat peste 2000 de firme.
Printre cele mai renumite firme producatoare de material rulant au fost prezenti cei de la Newag, Siemens, Alstom, CAF, Koncar, Hyundai, Vossloh, Bombardier, Pesa, Ansaldo Breda, si multi altii. Expozitia a adunat peste 150 000 de vizitatori din intreaga lume. Pe scurt Berlin a fost pentru 6 zile capitala mondiala a tehnicii feroviare.
De asemeni au fost prezenti si publicatii feroviare cunoscute precum Railvolution si Railway Gazette.
Nu au lipsit nici companii feroviare de transport precum OBB, SBB CFF FFS, SWISS RAIL, JR East, MAV, TCDD, CD, DB, ZSSK si multi altii.
Printre producatorii romani de material rulant au fost prezenti cei de la Astra Rail, Astra Vagoane Calatori S.A. Arad, Sofronic Craiova si Electroputere VFU Craiova.
Prezentarile fiind facute propun sa vedem si alte detalii oferite prin pozele de mai jos:
Pavilionul coreean:
Standul RZD:
Date despre Shinkansen:
Machete ale celor 3 serii de Shinkansen:
O poza la mansa simulatorului Shinkansen:
Cateva machete de tramvaie de la Solaris:
Standul Ministerului Transporturilor al Federatiei Ruse:
Tablita de pe treapta vagonului folosit de cei de la MAV:
Specificatii tehnice rama electrica Siemens Desiro Timeslink:
Standul Grampet Debrecen:
Alte standuri:
Tren pentru frezat liniile tip
SF02T-FS folosit pe liniile de metrou, in tuneluri si in curbe stranse cu raza de 50 de metri cu o configuratie modulara.
Locomotiva Diesel Hidraulica:
Metrou Siemens MVG:
Utilaj de frezat linia de mare viteza:
Tramvaie:
Date tehnice Railjet:
Siemens Vectron:
Automotor pentru compania privata Vlexx:
Rama electrica Newag:
Automotor Newag:
Metrouri:
Va urma.