de ldh80 pe 04 Ian 2017, 19:50
-Locomotive diesel-electrice
a.In New South Wales (de ecartament normal)
-„40 class”:
Produse de catre „Montreal Locomotive Works” (Canada), intre anii 1951-1952, in 20 de bucati.
Caracteristici tehnice: locomotiva monocabina (cabina la mijloc) , cu 4 osii, motor diesel tip „Alco-12-244” cu 12 cilindri in V, aspiratie naturala, generator electric tip „General Electric 5GT 581 PA2”, motoare electrice tip „General Electric 753”, greutatea locomotivei 112,8 tone, viteza maxima 75 km/h, puterea 1750 cp, forta de tractiune 204,62 Kn.
In decembrie 1971 sunt retrase din circulatie. 3 sunt fost conservate.
-„41 class”
Produse de catre „British Thomson-Houston” (Marea Britanie), intre anii 1953-1954, in 10 bucati.
Caracteristici tehnice: locomotiva monocabina (cabina la mijloc) cu 4 osii, motor diesel tip „Paxman-12-RPHL”, generator electric tip „British Thomson-Houston RTB-10.844”, cu 12 cilindri in V, aspiratie naturala, motoare electrice tip „British Thomson-Houston- 157AZ”, greutatea 83,3 tone, viteza maxima 92 km/h, puterea 400 cp, forta de tractiune 101,42 Kn.
In 1975 sunt retrase din circulatie. Una este conservata.
-„42 class”
Produsa de catre „Clyde Engineering Granville” (Australia), intre anii 1955-1956, in 6 bucati.
Caracteristici tehnice: locomotiva monocabina (cu cabina la capat), pe 4 osii, motor diesel tip „EMD-16-567C”, in doi timpi, cu 16 cilindri in V, cu aspiratie fortata, generator electric tip „EMD-D12”, motoare electrice tip „EMD-D37”, greutatea locomotivei 121,9 tone, viteza maxima 71 km/h, puterea 1750 cp, forta de tractiune 272,45 Kn.
Retrase din circulatie in 1983. 4 sunt conservate.
-„421 class”
Produsa de catre „Clyde Engineering Granville” (Australia), intre anii 1965-1966, in 10 bucati.
Caracteristici tehnice: locomotiva monocabina (cu cabina la capat), pe 6 osii, motor diesel tip „EMD-16-567C”, in doi timpi, cu 16 cilindri in V, cu aspiratie fortata, generator electric tip „EMD-D32F”, motoare electrice tip „EMD-D67”, greutatea locomotivei 109,7 tone, viteza maxima 71 km/h, puterea 1800 cp, forta de tractiune 315,38 Kn.
Una se mai afla in serviciu, doua sunt conservate si 4 depozitate.
-„422 class”
Produsa de catre „Clyde Engineering Granville” (Australia), intre anii 1969-1970, in 20 bucati.
Caracteristici tehnice: locomotiva monocabina (cu cabina la capat), pe 6 osii, motor diesel tip „EMD-16-645E”, in doi timpi, cu 16 cilindri in V, cu aspiratie fortata, generator electric tip „EMD-D32B-D14”, motoare electrice tip „EMD-D77-B”, greutatea locomotivei 109,7 tone, viteza maxima 124 km/h, puterea 2200 cp, forta de tractiune 315,47 Kn.
13 se mai afla in serviciu, 3 sunt depozitate si 4 au fost exportate.
-„43 class”
Produsa de catre „A Goninan & Co” (Australia), intre anii 1956-1957, in 6 bucati.
Caracteristici tehnice: locomotiva monocabina (cu cabina la capat), pe 6 osii, motor diesel tip „Alco-244”, in 4 timpi, cu 16 cilindri in V, cu turbosuflanta, generator electric tip „General Electric 5GT-581”, motoare electrice tip „General-Electric 761”, greutatea locomotivei 107,2 tone, viteza maxima 114 km/h, puterea 1750 cp, forta de tractiune 190,83 Kn.
Retrasa din circulatie in 1979.
Una este conservata.
-44 class
Produse de AE Goodwin, Auburn (Australia), intre anii 1957-1967, in 100 de bucati.
Caracteristici tehnice locomotiva monocabina (cu cabina la capat), pe 6 osii, motor diesel tip Alco 251B, supaalimentat, cu 12 cilindri in V, generator electric General Electric 5-GT-581 sau Associated Electrical Industries 5302, tip motoare electrice tip General Electric 731, AEI-253-AZ, AEI-254-AZ, AEI-254-BY, greutatea locomotivei 113,8 tone, 107,9 tone, 111,9 tone, viteza maxima 121 sau 129 km/h, puterea 1950 cp, forta de tractiune 209,51 Kn, 180,15 Kn sau 195,72 Kn.
Retrase din circulatie. 10 sunt conservate si 9 depozitate.
-442 class
Produse de AE Goodwin, Auburn (Australia) si Comeng Auburn (Australia) intre anii 1970-1973, in 12 de bucati. Reconstruite in anii 2003-2004.
Caracteristici tehnice locomotiva bicabina, pe 6 osii, motor diesel tip Alco 12-251C, supaalimentat, cu 12 cilindri in V (initial) sau General-Electric-7-FDL-12 (la reconstructie) , generator GT-586, AEI-5301, AEI-5302, motoare electrice tip GE-750, AEI-165, Mitsubishi-MB-451-AUR, greutatea locomotivei 113,8 tone, 107,9 tone, 111,9 tone, viteza maxima 120 km/h, puterea 2150 cp, forta de tractiune 231,31 Kn.
9 sunt in serviciul, una conservata si 12 reconstruite.
-45 class
Produse de AE Goodwin, Auburn (Australia) ,intre anii 1962-1964, in 40 de bucati.
Caracteristici tehnice locomotiva monocabina (cu cabina la mijloc), pe 6 osii, motor diesel tip Alco 12-251C, supaalimentat, cu 12 cilindri in V , generator tip Associated Electrical Industries 5301, motoare electrice tip Associated Electrical Industries 165 sau General Electrical 752, greutatea locomotivei 113,8 tone, 107,9 tone, 112,3 tone, viteza maxima 120 km/h, puterea 1950 cp, forta de tractiune 302,48 Kn.
Doua sunt operationale si doua sunt conservate.
-47 class
Produse de A Goodwin & Co, Broadmeadow (Australia) ,intre anii 1972-1973, in 20 de bucati.
Caracteristici tehnice locomotiva monocabina (cu cabina la mijloc), pe 6 osii, motor diesel tip Caterpillar-16-D-399-TA, supaalimentat, cu 16 cilindri in V , alternator tip Hitachi-HI-508-AR, motoare electrice tip Hitachi-HS-366-AR, greutatea locomotivei 113,8 tone, 107,9 tone, 112,3 tone, viteza maxima 113 km/h, puterea 1126 cp, forta de tractiune 171,07 Kn.
4 sunt in serviciul, una conservata si 3 depozitate.
-48 class
Produse de AE Goodwin , Auburn (Australia) ,intre anii 1959-1970, in 165 de bucati.
Caracteristici tehnice locomotiva monocabina (cu cabina la mijloc), pe 6 osii, motor diesel tip Alco-6-251-B, supaalimentat, cu 6 cilindri , generator tip General Electric 5GT-584 sau Associated Electrical Industries TG-3602, motoare electrice tip General-Electric-761 sau Associated Electrical Industries 253-CT, greutatea locomotivei 75,2 tone sau 77,8 tone, 107,9 tone, 112,3 tone, viteza maxima 121 km/h, puterea 1050 cp, forta de tractiune 178,82 Kn sau 189.05 Kn.
52 se afla in serviciul, 7 sunt conservate si 13 depozitate.
-49 class
Produse de Clyde Engineering, Granville (Australia) ,intre anii 1960-1964, in 18 de bucati.
Caracteristici tehnice locomotiva monocabina (cu cabina la mijloc), pe 6 osii, motor diesel tip EMD-8-567C sau 8-567-CR, cu aspiratie fortata, cu 8 cilindri , generator tip Electro-Motive-Division-D25, motoare electrice tip Electro-Motive-Division-D29, greutatea locomotivei 81,3 tone, viteza maxima 124 km/h, puterea 950 cp, forta de tractiune 165,47 Kn.
7 sunt in serviciul si 4 sunt conservate.
-79 class
Produse de General Electric (SUA) ,in anul 1979, in doua de bucati.
Caracteristici tehnice locomotiva monocabina (cu cabina la mijloc), pe 4 osii, motor diesel tip Caterpillar-D-17000, cu aspiratie naturala, cu 8 cilindri in V , generator tip General-Electric-GT-555A, motoare electrice tip General-Electric-733, greutatea locomotivei 39,6 tone, viteza maxima 56 km/h, puterea 190 cp, forta de tractiune 57,83 Kn.
Doua sunt conservate.
-80 class
Produse de Comeng, Granville (Australia) ,intre anii 1978-1983, in 50 de bucati.
Caracteristici tehnice locomotiva bicabina, pe 6 osii, motor diesel tip Alco-12-251-CE, supraalimentat, cu 12 cilindri in V , alternator tip Mitsubishi-2-B2-288P-01, motoare electrice tip Mitsubishi-MB-451-BVR, greutatea locomotivei tone, viteza maxima 130 km/h, puterea 2150 cp, forta de tractiune 273 Kn.
12 sunt in serviciul, una este conservata si 12 sunt depozitate.
-81 class
Produse de Clyde Engineering, Kelso (Australia) ,intre anii 1982-1985 si in 1991, in 84 de bucati.
Caracteristici tehnice locomotiva bicabina, pe 6 osii, motor diesel tip EMD-16-645E3B, supraalimentat, cu 16 cilindri in V , alternator tip Electro-Motive-Division-AR16, motoare electrice tip Electro-Motive-Division-D77, greutatea locomotivei 129 tone, viteza maxima 115 km/h, puterea 3300 cp, forta de tractiune 337 Kn.
83 se afla in serviciul.
-82 class
Produse de Clyde Engineering, Braemar (Australia) ,intre anii 1994-1995, in 58 de bucati.
Caracteristici tehnice locomotiva bicabina, pe 6 osii, motor diesel tip EMD-12-710-G3A, supraalimentat, cu 12 cilindri in V , alternator tip Electro-Motive-Division-AR11, motoare electrice tip Electro-Motive-Division-D87ETR, greutatea locomotivei 129 tone, viteza maxima 121 km/h, puterea 3252 cp, forta de tractiune 337 Kn.
55 se afla in serviciul.
-90 class
Produse de Electro-Motive-Division (Canada) si EDI Rail Cardiff (Australia) ,intre anii 1994-2005, in 35 de bucati.
Caracteristici tehnice locomotiva monocabina (cu cabina la capat), pe 6 osii, motor diesel tip EMD-16-710-G3A, supraalimentat, cu 16 cilindri in V , alternator tip Electro-Motive-Division-AR11, motoare electrice tip Electro-Motive-Division-D87ETR, greutatea locomotivei 165 tone, viteza maxima 115 km/h, puterea 4060 cp, forta de tractiune 337 Kn.
Toate sunt in serviciul.
-92 class
Este cea mai moderna si noua locomotiva diesel-electrica din New South Wales.
Produse de UGL Rail, Broadmeadow (Australia) , din 2008 , in 139 de bucati, pana in prezent.
Caracteristici tehnice locomotiva monocabina (cu cabina la capat), pe 6 osii, motor diesel tip GE-Transportation-7-FDL-16, supraalimentat, cu 16 cilindri in V , alternator tip GE-Transportation-GMG-192, motoare electrice tip GE-Transportation-5-GE-B30, greutatea locomotivei 140 tone, viteza maxima 115 km/h, puterea 4520 cp, forta de tractiune 535 Kn.
Toate sunt in serviciul.