-Trenuri automotoare (numai cele utilizate in prezent-2016- in traficul comercial regulat de calatori)
a.In New South Wales (utilizate de operatorul NSW Train Link Regional, care leaga Sydney cu orasele Moree, Armidale, Werris Creek, Canberra, Griffith , Orange , Dubbo, Nowra si Broken Hill. Ecartament normal).
-Endeavour Railcar
Produse intre anii 1994-1996, de catre ABB Dandenong , in 28 de bucati, si reconstruite in anii 2009-2010.
Sunt compuse din doua unitati, 8 osii, sunt dotate cu motoare diesel tip Cummins-KTA-19R (care dezvolta 514 cp), motor auxiliar tip Cummins-LT10R(G)(care dezvolta 181 cp), transmisie hidraulica tip Voith-T311R-KB260, atac de osie tip Voith-Turbo-V15-20, boghiuri tip PJA (motoare) si NJA (purtatoare), cupla automata tip Scharfenberg, greutatea 56,6 tone (la cele de tip TE) sau 57,2 tone (la cele de tip LE), viteza maxima 145 km/h, lungimea 25,25 m (pentru fiecare unitate), capacitatea de transport (locuri pe scaune)- 95 (la cele tip TE) sau 82 (la cele tip LE).
-Hunter Railcar
Sunt utilizate pe Hunter Line (de la Hamilton spre Scone si Dungog)
Produse din anul 2006, de catre UGL Rail, Broadmeadow , in 14 bucati.
Sunt compuse din doua unitati, 8 osii, sunt dotate cu motoare diesel tip Cummins-QSK-19R (care dezvolta 750 cp), motor auxiliar tip Cummins-6ISBe-G1(care dezvolta 201 cp), transmisie hidraulica tip Voith-T312-BRE, atac de osie tip ?, boghiuri tip PKA (motoare) si NKA (purtatoare), cupla automata tip Dellner-SP, greutatea 63 tone (la cele de tip HM) sau 63,5 tone (la cele de tip HMT), viteza maxima 145 km/h, lungimea 25,25 m (pentru fiecare unitate), capacitatea de transport (locuri pe scaune)- 77 (la cele tip HM) sau 69 (la cele tip HMT).
-Xplorer railcar
Produse intre anii 1993-1995, de catre ABB Transportation Dandenong, in 23 de bucati.
Sunt compuse din doua sau 4 unitati, 8 sau 16 osii, sunt dotate cu motoare diesel tip Cummins-KTA-19R (care dezvolta 2*514 cp), motor auxiliar tip Cummins-LT10R(G)(care dezvolta 181 cp), transmisie hidraulica tip Voith-Turbo-T311r-KB260, atac de osie tip ?, boghiuri tip PJA (motoare) si NJA (purtatoare), cupla automata tip Scharfenberg, greutatea 57 tone, viteza maxima 145 km/h, lungimea 25,25 m (pentru fiecare unitate), capacitatea de transport (locuri pe scaune)- 42 (la clasa intai), 66+50 (la clasa a doua).
b. In Victoria (utilizate de operatorul V Line, care leaga Melbourne cu orasele Geelong, Warrnambool, Ballarat, Ararat, Bendigo, Swan Hill, Echuca, Seymour, Shepparton, Wodonga, Traralgon si Bairnsdale) (ecartament 1600 mm)
-Sprinter railcar
Produse intre anii 1993-1995, de catre A. Goninan & Co Broadmeadow, in 22 de bucati. Ulterior sunt reconstruite.
Sunt compuse dintr-o singura unitate, 4 osii, sunt dotate cu motoare diesel tip 2*Deutz-BF8L513C (care dezvolta 2*630 cp), transmisie hidraulica tip Voith-T211RZ, atac de osie tip ?, cupla automata tip Scharfenberg, sistem de franare tip Davies and Metcalfe EBC/15, cu frana cu discuri, greutatea 57 tone, viteza maxima 130 km/h, lungimea 25,9 m, capacitatea de transport (locuri pe scaune)- 90.
-Vlocity railcar
Produse incepand din anul 2004, de catre Bombardier Transportation, Dandenong , in 134 de bucati pana in prezent (alte 43 de bucati sunt in constructie)
Sunt compuse din 3 unitati, 12 osii, sunt dotate cu motoare diesel tip 2*Cummins-QSK-19R (care dezvolta 2*750 cp), transmisie hidraulica tip Voith-T312, generator electric tip Cummins (de 80 Kw), atac de osie tip ?, cupla automata tip Scharfenberg, greutatea 57 tone, viteza maxima 130 km/h, lungimea 25,25 m (pentru fiecare unitate), capacitatea de transport (locuri pe scaune)- 216.
c. In Australia de Vest
-“Transwa WDA/WDB/WDC class” (ecartament normal)
Produse intre anii 2004-2005, de catre United Goninan, Broadmeadow , in 9 + 7 bucati.
Sunt compuse din doua sau 3 unitati, 8 sau 12 osii, sunt dotate cu motoare diesel tip 2*Cummins, transmisie hidraulica tip ?, atac de osie tip ? , cupla automata tip Scharfenberg, greutatea ? , viteza maxima 200 km/h, lungimea ?, capacitatea de transport (locuri pe scaune)- ?.
Sunt utilizate pe rutele: East Perth – Northam/Merredin, sub numele de “Transwa Avon Link” (9 bucati) si East Perth- Northam/Merredin- Kalgoorlie sub numele de “Transwa Prospector” (7 bucati).
-“Transwa-ADP/ADQ class” (ecartament 1067 mm)
Produse in anul 1987, de catre Comeng Bassendean , in 5 bucati.
Sunt compuse din 4 unitati, 16 osii, sunt dotate cu motoare diesel tip 2*Cummins-KTA-19, transmisie hidraulica tip Voith , atac de osie tip ? , cupla automata tip
Scharfenberg, greutatea ? , viteza maxima ? , lungimea ? , capacitatea de transport (locuri pe scaune)- ?.
Sunt utilizate pe ruta Perth Central- Bunbury, sub numele de “Transwa Australind”.