de klein pe 17 Feb 2011, 14:24
969: e pe butuci de ani buni. De fapt nu are nici osiile, nici motor, nici transmisie... A devenit magazie.
Automotorul din baza Sudarec este unul din fostele automotoare provenite si vagoane motorizate. Au existat destule variatii la tema:
cele 3 automotoare ale liniei private Buzau-Nehoiasu care erau cu 1m mai scurte decat cele ale CFR-ului si cu un geam in minus....In 1948 ele au ajuns la CFR....
automotorul 945 fost salon al regionalei Iasi care este mai mic decat cele 77 normale si are tot un geam in minus. Provine dintr-un fost vagon motorizat care avea alte dimensiuni decat un 77 standard.
etc, etc, etc
Subiectul e extrem de amplu pentru a da verdicte doar pe baza unei imagini. Puteti sa mergeti sa cautati pe sasiu, sunt dispus sa fac pariu ca nu gasiti nimic pentru ca la RK-urile din anii '60 toate placile vechi, de origine capitalista au fost inlaturate....
In Periam este o remorca de 77.